swap z d13b2 na d16a9
kowals - 2009-01-09, 22:45
" />Witam Panowie przekładam na dniach silniczek z d13b2 ---> d16a9 z concerto
mam zawieszke i hamulce z ed7 i bak z concerto biorę silnik wiązkę i kompa .Co jeszcze bedzie mi potrzebne.?. W sumie pisze posta zeby mnie nic nie zaskoczyło, chce to ogarnąc dosć szybko. piszcie co jeszcze bede musiał ogarnać..
zastanawiam sie co ze skrzynią.. wsadzić od a9 czy zostać przy skrzyni od d13?? czy wogole to pasuje...
czekam na odpowiedzi pozdrawiam
xtomay - 2009-01-09, 22:48
" />kowals, nie da się połączyć szybko i mega dobrze. ;p
powo w swapie, co do pytań niestety nie pomogę.
kowals - 2009-01-09, 23:03
" />da sie połaczyć ... bede to ogarniał w warsztacie gdzie mam wszystkie narzędzia i dwóch ziomków co wyrywają silnik dzień w dzień wiec mysle ze w sobote i niedziele od rana do nocy ogarnę temat ... oczywiscie mowie o wsadzeniu i podłączeniu silnika reszta tzn zawias hamulce to sukcesywnie bede robił
soldi - 2009-01-09, 23:17
" />co do baku z concerto (nie jestem na 100% pewien) sprawdz z ktorej strony jest wlew paliwa - czy czasem tam odwrotnie nie bylo
co do skrzyni to jest w jednym z ostatnio dodanych postow - skrzynie sa wymienne, jakies tam male roznice byly tylko (obczaj temat)
jak wsadzasz kompletna wiazke z concerto, to powinno pojsc bez wiekszych problemow (na poczatek obczaj temat o zegarach z concerto do civa - tez dosc swiezy temat - jak wszystko pasuje to ok, a jak nie to bedzie przerabianie kabelkow )
mimo wszystko powodzenia w swapie, bo do trudnych to on nie nalezy a na prawde MEGA duzo zmienia w porowaniu z d13
beddom - 2009-01-10, 00:12
" />po co ci bak? sa takie same roznia sie tylko papa paliwa...
zimny - 2009-01-10, 10:03
" />ogólnie wsadzić silnik nie jest trudno ale podłączenie elektryki i reszty osprzętu to już większy problem i jak wiem z doświadczenia takie swapy "na szybko" nie były do końca dopracowane i auto dobrze nie jeździło. Ogólnie to powodzenia bo auto musisz rozebrać praktycznie cale
Tankian - 2009-01-10, 10:29
" />jakbys mial pytania to wal na gg, wkladałem do ec8 silnik d16z5 z crx
soldi - 2009-01-10, 13:28
" />
kowals - 2009-01-10, 14:07
" />Tankian dzieki za wsparcie ... jak bede miał problem to sie napewno zgłoszę poslij mi na pw swoj nr gg...
kowals - 2009-01-10, 14:09
" />Zimny na szybko nic nie bedzie robione na sztukę... nie musisz sie martwić ... ty jak zawsze musisz sie do czegoś doczepić ..
a poza tym jakie masz doswiadczenie w swap-ach ? robiłeś juz kiedyś??
zimny - 2009-01-10, 17:25
" />wyobraź sobie, że mam doświadczenie w swapach i ja się nie czepiam, tylko ostrzegam przed tym,
że to nie jest robota na weekend dla niewprawionych. I teraz się czepie Ciebie, EDYTUJ POSTY nie pisz jednego pod drugim!
timor - 2009-01-10, 17:47
" />skrzynia z concerto nie pasuje do 4 gena - inna łapa od strony grodzi,poza tym od dohc ma grube półosie które nawet jakbyś miał to pewnie tak nie pasują do 4g- trzeba zostawić skrzynie 1.3. Wiązka jest inna- wątpie żeby pasowała(np. przekaźnik pompy w innym miejscu)zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
kowals - 2009-01-09, 22:45
" />Witam Panowie przekładam na dniach silniczek z d13b2 ---> d16a9 z concerto
mam zawieszke i hamulce z ed7 i bak z concerto biorę silnik wiązkę i kompa .Co jeszcze bedzie mi potrzebne.?. W sumie pisze posta zeby mnie nic nie zaskoczyło, chce to ogarnąc dosć szybko. piszcie co jeszcze bede musiał ogarnać..
zastanawiam sie co ze skrzynią.. wsadzić od a9 czy zostać przy skrzyni od d13?? czy wogole to pasuje...
czekam na odpowiedzi pozdrawiam
xtomay - 2009-01-09, 22:48
" />kowals, nie da się połączyć szybko i mega dobrze. ;p
powo w swapie, co do pytań niestety nie pomogę.
kowals - 2009-01-09, 23:03
" />da sie połaczyć ... bede to ogarniał w warsztacie gdzie mam wszystkie narzędzia i dwóch ziomków co wyrywają silnik dzień w dzień wiec mysle ze w sobote i niedziele od rana do nocy ogarnę temat ... oczywiscie mowie o wsadzeniu i podłączeniu silnika reszta tzn zawias hamulce to sukcesywnie bede robił
soldi - 2009-01-09, 23:17
" />co do baku z concerto (nie jestem na 100% pewien) sprawdz z ktorej strony jest wlew paliwa - czy czasem tam odwrotnie nie bylo
co do skrzyni to jest w jednym z ostatnio dodanych postow - skrzynie sa wymienne, jakies tam male roznice byly tylko (obczaj temat)
jak wsadzasz kompletna wiazke z concerto, to powinno pojsc bez wiekszych problemow (na poczatek obczaj temat o zegarach z concerto do civa - tez dosc swiezy temat - jak wszystko pasuje to ok, a jak nie to bedzie przerabianie kabelkow )
mimo wszystko powodzenia w swapie, bo do trudnych to on nie nalezy a na prawde MEGA duzo zmienia w porowaniu z d13
beddom - 2009-01-10, 00:12
" />po co ci bak? sa takie same roznia sie tylko papa paliwa...
zimny - 2009-01-10, 10:03
" />ogólnie wsadzić silnik nie jest trudno ale podłączenie elektryki i reszty osprzętu to już większy problem i jak wiem z doświadczenia takie swapy "na szybko" nie były do końca dopracowane i auto dobrze nie jeździło. Ogólnie to powodzenia bo auto musisz rozebrać praktycznie cale
Tankian - 2009-01-10, 10:29
" />jakbys mial pytania to wal na gg, wkladałem do ec8 silnik d16z5 z crx
soldi - 2009-01-10, 13:28
" />
kowals - 2009-01-10, 14:07
" />Tankian dzieki za wsparcie ... jak bede miał problem to sie napewno zgłoszę poslij mi na pw swoj nr gg...
kowals - 2009-01-10, 14:09
" />Zimny na szybko nic nie bedzie robione na sztukę... nie musisz sie martwić ... ty jak zawsze musisz sie do czegoś doczepić ..
a poza tym jakie masz doswiadczenie w swap-ach ? robiłeś juz kiedyś??
zimny - 2009-01-10, 17:25
" />wyobraź sobie, że mam doświadczenie w swapach i ja się nie czepiam, tylko ostrzegam przed tym,
że to nie jest robota na weekend dla niewprawionych. I teraz się czepie Ciebie, EDYTUJ POSTY nie pisz jednego pod drugim!
timor - 2009-01-10, 17:47
" />skrzynia z concerto nie pasuje do 4 gena - inna łapa od strony grodzi,poza tym od dohc ma grube półosie które nawet jakbyś miał to pewnie tak nie pasują do 4g- trzeba zostawić skrzynie 1.3. Wiązka jest inna- wątpie żeby pasowała(np. przekaźnik pompy w innym miejscu)