ďťż

swap z d15 na d16z5



wrobellos - 2009-03-11, 15:54
" />siema, seria pytan bo planuje maly projeckcik, mianowicie mam crxa(zdekompetowany, poobijany itp czyli dawaca) = kompletny swap z5
pytania:
1jak z wiazka od 4g 1,5 podejdzie do silnika z5? czy trzeba cos kombinowac, odrazu mowie ze zabawa z kablami - zalamka nienawidze tego,
2 czy lapy silnika pasuja
3 czy skrzynia pasuje czy musze przekladaz z5
4 jesli wystepuja jescze inne problemy przy tego typu zabawie prosze napisac,

ps, civa nie mam jescze ale wiem ze jest to zarzniety 1,5 4g i bedize u mnie kolo niedizeli jak sie zdecyduje.pozdro




Rudson - 2009-03-11, 16:06
" />silnik jest plug and play, skrzynie lepiej zostawic z civica bo krótsza, poza tym mogą być różnice w sprzęglę. Z elektryką jest troszke zabawy ale chyba nie za dużo. Zapytaj sie np. Tecno . On mi robił taką przekładke więc na pewno CI odpowie co i jak.



n0rbi666 - 2009-03-11, 16:22
" />Z wiązką jest zabawa - trzeba kilka kabelków do kompa dołożyć (np 2 dodatkowe wtryski), kilka wtyczek przełożyć, przerobić, przedłużyć - a i tak nie musi się udać bezproblemowo (np ja mam problem z wolnymi obrotami, i silnik nie chodzi jak powinien). Generalnie - masz dawcę, to bierz wiązkę i przekładaj, ponoć nie ma z tym tragicznie dużo roboty



v-rod - 2009-03-11, 17:07
" />n0rbi666 a jakie masz problemy z wolnymi obrotami, ja mam z ed6 zrobione d16z2 i tak mysle co trzeba żeby d16z5 wrzucic albo a9 oprócz głowicy z 2 wałkami i kolektora?Sprawdzałeś u siebie czy krokowy nie łapie żadnego lewego powietrza?




jasiekk - 2009-03-11, 17:27
" />przerobienie wiązki z d15b2 na "wielopunkt" jest opisane krok po kroku na tym forum, jedyne co trzeba tam dołożyć to podpiąć czujnik położenia drugigo wałka oraz cos tam jeszcze czego nie moge sobie w tej chwili przypomniec..



wrobellos - 2009-03-11, 17:33
" />dzieki chlopaki, jak ktos cos budujace ma do powiedzenia to zapraszam tutaj



n0rbi666 - 2009-03-11, 21:54
" />



v-rod - 2009-03-12, 09:51
" />Wiesz co to może byc, sprawdź jeszcze raz kable od silniczka krokowego czy luty na pewno są dobre, bo to wskazuje że napięcie na silniczku krokowym cos skacze stad te wahania:) najlepiej jakbys zmierzył u kogos podczas gazowania i schodzenia silnika na wolne obroty jakie jest napięcie w kostce od krokowca a potem u Ciebie, i wszystko bedziesz miał jasne, jeżeli napiecia bedą sie różnic to bedziesz miał odpowiedź gdzie szukać, podejrzewam że to bedzie wina tych lutów no chyba że wiesz co dalej odpowiada w instalacji za napięcie idące na krokowiec



beddom - 2009-03-12, 12:22
" />jesli faluje ci tak:
http://beddom.wrzuta.pl/film/mlA98zCbst/falowanie

to jest to problem z podcisnieniami i prawdopodobnie brakuje ci:


przerabialem ten problem u siebie niektore z5/a9 maja ten element polaczony razem z kolektorem ssacym a niektore osobno. w z2 jest to inaczej rozwiazane.



Mike - 2009-03-12, 13:27
" />to nie to, u norbiego falowanie jest w miarę płynne i powolne, ale jednak wkurzające



n0rbi666 - 2009-03-12, 17:47
" />Dokładniej tak wygląda falowanie :
http://www.youtube.com/watch?v=qLkswK8-3tA (tu na rozgrzanym, na zimnym trzyma w miarę ~2tyś, ale i tak lekko faluje. I 2tyś to chyba sporo jak na ssanie ? )



Choyli - 2009-03-13, 20:40
" />LAtwiej jest przerobic wiazke na iwelopunkt niz przekladac cala wiazke, bo z tym jest juz duzo wiecej roboty. Przekladajac silnik z crx'a nie zapomnij wymienic belki i maglownicy, bo nie bedziesz mial wspomagania i moze sie ciezko krecic jak zostaniesz przy maglownicy z civica.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu