SWAP z D16Z5 na D16A6 - fucking problems :/
Miaziu - 2008-12-28, 09:49
" />Otóż...
Kumpel kupił civica 4gen z padniętym piecem (D16Z5) , seryjnie było A9. Zrobiliśmy przekładke na D16A6 (ponoć to samo co Z2) z tym że sprzęgło i skrzynie zostawiliśmy od Z5. I nie chce odpalić !
Paliwo dostaje , iskra na świecach jest taka że mogłaby zabić , a nie odpala. Wiązka idąca od wtrysków , ta po prawej nieco różniła się od poprzedniej także musieliśmy nieco posztukować kabli. Jakie jeszcze problemy występują przy takim swapie ? co zrobić żeby odpalił ? aha , komp wywala dwa błędy: 6 i 10.
v-rod - 2008-12-28, 10:45
" />sprawdź białe kable w kostce przy aparacie, spróboj zamienic je, co do tych błędów to sprawdź kable od tych czujników, jeden od temperatury, drugi od powietrza
Gr00bY - 2008-12-30, 15:28
" />Jest zimno. Jeżeli silnik nie będzie miał prawidłowego wskazania z czujnika temp. może mieć ciężko odpalić.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Miaziu - 2008-12-28, 09:49
" />Otóż...
Kumpel kupił civica 4gen z padniętym piecem (D16Z5) , seryjnie było A9. Zrobiliśmy przekładke na D16A6 (ponoć to samo co Z2) z tym że sprzęgło i skrzynie zostawiliśmy od Z5. I nie chce odpalić !
Paliwo dostaje , iskra na świecach jest taka że mogłaby zabić , a nie odpala. Wiązka idąca od wtrysków , ta po prawej nieco różniła się od poprzedniej także musieliśmy nieco posztukować kabli. Jakie jeszcze problemy występują przy takim swapie ? co zrobić żeby odpalił ? aha , komp wywala dwa błędy: 6 i 10.
v-rod - 2008-12-28, 10:45
" />sprawdź białe kable w kostce przy aparacie, spróboj zamienic je, co do tych błędów to sprawdź kable od tych czujników, jeden od temperatury, drugi od powietrza
Gr00bY - 2008-12-30, 15:28
" />Jest zimno. Jeżeli silnik nie będzie miał prawidłowego wskazania z czujnika temp. może mieć ciężko odpalić.