[system] błąd w systemie śmierci
kuczaja - 02 Sie 2010 02:00
" />dopadł mnie dzisiaj w nocy bug w systemie śmierci :< polegał on na tym że w okienku logów i w ogóle pojawił sie napis "stabilizacja" a mimo to hp dalej spadały i doprowadziło to do śmierci w której straciłem sporo expa :/ poza tym z tą stabilizacją to nie pierwszy raz jest dziwna sprawa bo czasem mnie podnosi ona a czasem nic nie robi i miałem raz przez 20 min do czasu interwencji kolegi hp na minusie. Tu są screeny dzisiejszej sytuacji ze stabilizacją która nie zadziałała:
http://img69.imageshack.us/i/screen2rj.jpg/
http://img707.imageshack.us/i/screen1cq.jpg/
prosiłbym także o zwrot expa ponieważ straciłem go w wyniku bugu :<
pZv! - 02 Sie 2010 02:29
" />Stabilizacja jest bliska zasad DnD.
Potrzebne są dwa rzuty, pierwszy który powoduje "stabilizację" - traci się wtedy HP co 3 rundy a nie co 1.
Następny rzut jest wykonywany właśnie co 3 rundy i on definiuje czy postać się podniesie.
Więc nie sądzę, że to był bug.
Sylyndrill - 02 Sie 2010 07:58
" />Niestety, mnie spotkało coś podobnego. Kilka graczy było świadkami. Otóż mi napisało "Stabilizacja", przy iluś tam HP moja postać nie podnosiła się, a koleś, który padł troszkę po mnie, podniósł się szybciej ode mnie. Po tym jak nie mogłem się podnieść mobki mnie zatłukły i musiałem się resnąć w miejscu startowym co kosztowało mnie 1620 EXPa.
Prosiłbym o zwrot chociaż połowy tego doświadczenia.
Z góry dzięki.
pZv! - 02 Sie 2010 13:28
" />Stabilizacja działa jak powinna, jeżeli budzi to takie kontrowersje, może zawsze nie być umierania tylko od razu śmierć
Powtarzam jeszcze raz, że po stabilizacji postać po prostu wolniej krwawi.
Normalnie przy umieraniu co 1 rundę [6 sek] traci 1 HP i wykonuje rzut na stabilizację.
Jeżeli stabilizacja się uda, zaczyna tracić 1 HP co 3 rundy [18 sek] i wykonuje rzut na "odzyskanie przytomności".
Defacto bez niej bylibyście szybciej martwi, bez możliwości ratunku przez kompanów, także nie sądzę, że zwrot się należy.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
kuczaja - 02 Sie 2010 02:00
" />dopadł mnie dzisiaj w nocy bug w systemie śmierci :< polegał on na tym że w okienku logów i w ogóle pojawił sie napis "stabilizacja" a mimo to hp dalej spadały i doprowadziło to do śmierci w której straciłem sporo expa :/ poza tym z tą stabilizacją to nie pierwszy raz jest dziwna sprawa bo czasem mnie podnosi ona a czasem nic nie robi i miałem raz przez 20 min do czasu interwencji kolegi hp na minusie. Tu są screeny dzisiejszej sytuacji ze stabilizacją która nie zadziałała:
http://img69.imageshack.us/i/screen2rj.jpg/
http://img707.imageshack.us/i/screen1cq.jpg/
prosiłbym także o zwrot expa ponieważ straciłem go w wyniku bugu :<
pZv! - 02 Sie 2010 02:29
" />Stabilizacja jest bliska zasad DnD.
Potrzebne są dwa rzuty, pierwszy który powoduje "stabilizację" - traci się wtedy HP co 3 rundy a nie co 1.
Następny rzut jest wykonywany właśnie co 3 rundy i on definiuje czy postać się podniesie.
Więc nie sądzę, że to był bug.
Sylyndrill - 02 Sie 2010 07:58
" />Niestety, mnie spotkało coś podobnego. Kilka graczy było świadkami. Otóż mi napisało "Stabilizacja", przy iluś tam HP moja postać nie podnosiła się, a koleś, który padł troszkę po mnie, podniósł się szybciej ode mnie. Po tym jak nie mogłem się podnieść mobki mnie zatłukły i musiałem się resnąć w miejscu startowym co kosztowało mnie 1620 EXPa.
Prosiłbym o zwrot chociaż połowy tego doświadczenia.
Z góry dzięki.
pZv! - 02 Sie 2010 13:28
" />Stabilizacja działa jak powinna, jeżeli budzi to takie kontrowersje, może zawsze nie być umierania tylko od razu śmierć
Powtarzam jeszcze raz, że po stabilizacji postać po prostu wolniej krwawi.
Normalnie przy umieraniu co 1 rundę [6 sek] traci 1 HP i wykonuje rzut na stabilizację.
Jeżeli stabilizacja się uda, zaczyna tracić 1 HP co 3 rundy [18 sek] i wykonuje rzut na "odzyskanie przytomności".
Defacto bez niej bylibyście szybciej martwi, bez możliwości ratunku przez kompanów, także nie sądzę, że zwrot się należy.