tabela dokrecen - panewki
tecno - 2007-04-19, 16:34
" />orientuje sie ktos z jaka sila dokrecamy panewki glowne i korbowe w D16Z5?
gniedz83 - 2007-04-19, 17:25
" />Mam nadzieję,że co¶ pomogę.
Jeden obrazek jest dla silników 87-91 (pierwszy obrazek) ,a drugi 92-95, oba z manuala Hilton.
tecno - 2007-04-19, 18:18
" />dzieki bardzo ziom, szkoda tylko ze zabraklo panewek na schemacie dla Ciebie bo byc moze sie te fotki do czegos przydadza
Bobas - 2007-04-19, 18:50
" />tylko ciekawe czy to napewno d16z5 bo w USA takiego nie mieli na 100% przepatrzyłem moje manuale w domu i znalazłem tylko do 1,3-1,5 oraz 1,6 sohc o DOHC ani słowa
gniedz83 - 2007-04-19, 19:20
" />To może być istotna informacja, ale nie potrafię dosłownie przetłumaczyć. Chyba chodzi o to,że 1,6 z 88-91 ma te same momenty dokręceń jak 1,6 z 92-95. Ale ręki to sobie za mój angielski obci±ć nie dam :-)
Kto potrafi niech tłumaczy.
The 1988-91 1.6L (1590cc) engines use a main bearing cap and separate bridge assembly while the 1992-95 1.6L (1590cc and 1595cc) have returned to the one piece main bearing cap/bridge design (see illustrations)
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
tecno - 2007-04-19, 16:34
" />orientuje sie ktos z jaka sila dokrecamy panewki glowne i korbowe w D16Z5?
gniedz83 - 2007-04-19, 17:25
" />Mam nadzieję,że co¶ pomogę.
Jeden obrazek jest dla silników 87-91 (pierwszy obrazek) ,a drugi 92-95, oba z manuala Hilton.
tecno - 2007-04-19, 18:18
" />dzieki bardzo ziom, szkoda tylko ze zabraklo panewek na schemacie dla Ciebie bo byc moze sie te fotki do czegos przydadza
Bobas - 2007-04-19, 18:50
" />tylko ciekawe czy to napewno d16z5 bo w USA takiego nie mieli na 100% przepatrzyłem moje manuale w domu i znalazłem tylko do 1,3-1,5 oraz 1,6 sohc o DOHC ani słowa
gniedz83 - 2007-04-19, 19:20
" />To może być istotna informacja, ale nie potrafię dosłownie przetłumaczyć. Chyba chodzi o to,że 1,6 z 88-91 ma te same momenty dokręceń jak 1,6 z 92-95. Ale ręki to sobie za mój angielski obci±ć nie dam :-)
Kto potrafi niech tłumaczy.
The 1988-91 1.6L (1590cc) engines use a main bearing cap and separate bridge assembly while the 1992-95 1.6L (1590cc and 1595cc) have returned to the one piece main bearing cap/bridge design (see illustrations)