tlumik vs. 4-2-1 vs.stozek
tomi1986 - 2007-04-02, 20:48
" />drodzy koeldzy.badzo prosz e o opinie. plusy oraz minusy
co daje wiecej mocy ?
przy czym samochod sie lepiej wkreca na obroty>
co mniej katuje silnik>?
dzieki za odp
4mell - 2007-04-03, 08:36
" />Wszystko razem zgrane to najlepsze wyjscie!! Plusy to to ze autko zyska na dynamice ale spadnie komfort wiadomo głosno bedzie ale to tez moze byc plus zalezy jak kto na to patrzy
qpx - 2007-04-03, 09:34
" />stożek za wiele Ci nie da......jak dobrze go założysz, a mało kto ma dobrze go założonego to Ci pogorszy delikatnie dolny zakres obrotów, a polepszy górny zakres, analogicznie, jak go źle załozysz to pogorszy Ci dół i góre Może Ci sie zdawać, ze jest lepiej, ale tylko chwile, bo będzie głośniej, a dodatkowo jak tylko komora silnika sie nagrzeje będzie shit......
tłumik jesli załozysz sam końcowy to duzo będzie zależało jaki on jest, to jest temat rzeka.......Sam końcowy tłumik przelotowy raczej napewno pogorszy dynamike auta, jednak zmieniony cały wydech, w stylu: w miejsce kata rurka (żadne strumienice) w miejsce środkowego tłumika środek przelotowy, a końcowy to taki jaki Ci sie podoba, najlepiej coś z silencerem, żebys miał wybór głośno i ciszej, ale i tak głośno Nie musisz odrazu zmienic średnicy wydechu na większa, możesz poczekać, ale wiadomo, że będzie dużo lepiej, jak średnica rur też będzie troszq większa, z tym, że bez przesady 2 cale i jest git........
No, a kolektor 4-2-1 poprawi Ci dół tj. szybciej będzie wskakiwał na obroty, przyda sie do miasta, ale do kreski to będzie praktycznie bez różnicy, z tym, że kolektor 4-2-1 napewno ci nic nie popsuje w dynamice auta! Tylko jak już polepszy, a jak bardzo to będzie zalezało od reszty...........
powolutku zrób wszystko (na początek weź sie za większą średnice rur, w miejsce kata rura i dwa tłumiki przelotowe, potem kolektor, i na końcu możesz załozyć stożek na kibel rure, bo powerrury sie kupować nie opłaca).....powodzonka w modach...........pozdrawiam
typ-r - 2007-04-03, 10:05
" />Co wyzej to wszystko gites napisane tylko....!!
Ja osobiście mam pełny taki setup i co do kolektora bym sie nie zgodzi poniewaz po tym jak założyłem 4-2-1 to na kresce pomógł przynajmniej o 0,4 sec. wiec jest on przydatny zarówno w mieście jak i na kresce !!
tomi1986 - 2007-04-03, 10:25
" />extra dzieki za sowita odp. :)
chcialem jeszcze zapytac czy jest sens zakladac 4-2-1
skoro w podobno w d16a9 juz jest 4-2-1 tyle ze o mniejszej srednicy ??
typ-r - 2007-04-03, 10:30
" />Nie znam nikogo kto ma od A9 kolektor, ale wiem ,że ja mam ze stanów kolektor i wiem ze napewno warto bo czasy sa wyraźnie leprze!!
Wołkins - 2007-04-03, 10:35
" />Jest sens jak najbardziej,a zawsze ten od a9 możesz sprzedac.
qpx - 2007-04-03, 10:47
" />tomi1986, widzisz jak ci ładnie wszystko wytłumaczyłem........
Czyli mam rozumieć, ze jak kupisz sobie 4-2-1, np od Merfiego to ten mi z małym rabacikiem sprzedaż..........jak co to jestem chętny........pozdros
tomi1986 - 2007-04-03, 11:55
" />sczerze to watpie ze jest sens kupowac takowy
skoro juz mam w serii
i watpie ze takowy zakupie poniewaz nie bedzie mega boost przyrostu mocy .
a qpx pomoc pomogles ,dlatego browara postawilem .pozdrawiam.
Nevada - 2007-04-03, 12:26
" />
qpx - 2007-04-03, 13:16
" />
Kapcio - 2007-04-03, 13:34
" />Poczujesz różnice na lepsze jak zmienisz "seryjny" kolektor 4-2-1 z A9 na taki z nierdzewkizanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
tomi1986 - 2007-04-02, 20:48
" />drodzy koeldzy.badzo prosz e o opinie. plusy oraz minusy
co daje wiecej mocy ?
przy czym samochod sie lepiej wkreca na obroty>
co mniej katuje silnik>?
dzieki za odp
4mell - 2007-04-03, 08:36
" />Wszystko razem zgrane to najlepsze wyjscie!! Plusy to to ze autko zyska na dynamice ale spadnie komfort wiadomo głosno bedzie ale to tez moze byc plus zalezy jak kto na to patrzy
qpx - 2007-04-03, 09:34
" />stożek za wiele Ci nie da......jak dobrze go założysz, a mało kto ma dobrze go założonego to Ci pogorszy delikatnie dolny zakres obrotów, a polepszy górny zakres, analogicznie, jak go źle załozysz to pogorszy Ci dół i góre Może Ci sie zdawać, ze jest lepiej, ale tylko chwile, bo będzie głośniej, a dodatkowo jak tylko komora silnika sie nagrzeje będzie shit......
tłumik jesli załozysz sam końcowy to duzo będzie zależało jaki on jest, to jest temat rzeka.......Sam końcowy tłumik przelotowy raczej napewno pogorszy dynamike auta, jednak zmieniony cały wydech, w stylu: w miejsce kata rurka (żadne strumienice) w miejsce środkowego tłumika środek przelotowy, a końcowy to taki jaki Ci sie podoba, najlepiej coś z silencerem, żebys miał wybór głośno i ciszej, ale i tak głośno Nie musisz odrazu zmienic średnicy wydechu na większa, możesz poczekać, ale wiadomo, że będzie dużo lepiej, jak średnica rur też będzie troszq większa, z tym, że bez przesady 2 cale i jest git........
No, a kolektor 4-2-1 poprawi Ci dół tj. szybciej będzie wskakiwał na obroty, przyda sie do miasta, ale do kreski to będzie praktycznie bez różnicy, z tym, że kolektor 4-2-1 napewno ci nic nie popsuje w dynamice auta! Tylko jak już polepszy, a jak bardzo to będzie zalezało od reszty...........
powolutku zrób wszystko (na początek weź sie za większą średnice rur, w miejsce kata rura i dwa tłumiki przelotowe, potem kolektor, i na końcu możesz załozyć stożek na kibel rure, bo powerrury sie kupować nie opłaca).....powodzonka w modach...........pozdrawiam
typ-r - 2007-04-03, 10:05
" />Co wyzej to wszystko gites napisane tylko....!!
Ja osobiście mam pełny taki setup i co do kolektora bym sie nie zgodzi poniewaz po tym jak założyłem 4-2-1 to na kresce pomógł przynajmniej o 0,4 sec. wiec jest on przydatny zarówno w mieście jak i na kresce !!
tomi1986 - 2007-04-03, 10:25
" />extra dzieki za sowita odp. :)
chcialem jeszcze zapytac czy jest sens zakladac 4-2-1
skoro w podobno w d16a9 juz jest 4-2-1 tyle ze o mniejszej srednicy ??
typ-r - 2007-04-03, 10:30
" />Nie znam nikogo kto ma od A9 kolektor, ale wiem ,że ja mam ze stanów kolektor i wiem ze napewno warto bo czasy sa wyraźnie leprze!!
Wołkins - 2007-04-03, 10:35
" />Jest sens jak najbardziej,a zawsze ten od a9 możesz sprzedac.
qpx - 2007-04-03, 10:47
" />tomi1986, widzisz jak ci ładnie wszystko wytłumaczyłem........
Czyli mam rozumieć, ze jak kupisz sobie 4-2-1, np od Merfiego to ten mi z małym rabacikiem sprzedaż..........jak co to jestem chętny........pozdros
tomi1986 - 2007-04-03, 11:55
" />sczerze to watpie ze jest sens kupowac takowy
skoro juz mam w serii
i watpie ze takowy zakupie poniewaz nie bedzie mega boost przyrostu mocy .
a qpx pomoc pomogles ,dlatego browara postawilem .pozdrawiam.
Nevada - 2007-04-03, 12:26
" />
qpx - 2007-04-03, 13:16
" />
Kapcio - 2007-04-03, 13:34
" />Poczujesz różnice na lepsze jak zmienisz "seryjny" kolektor 4-2-1 z A9 na taki z nierdzewki