Tryby Rozgrywki SP i MP
r4m1k* - 2007-06-04, 21:38
Do mediów trafiły nowe ciekawe informacje dotyczące Cod 4, nowej odsłony Infinity Ward.
Mowa jest o trybach rozgrywki jakimi są SP oraz MP. Zaczynając może od SP (single player), chciałbym zwrócić uwagę na tak zwany Realism Mode, który ma polegać na tym że, kiedy nasz żołnierz, którym się poruszamy, zostanie zraniony w nogę , może mieć spore kłopoty z chodzeniem, a czasem nie będzie mógł się w ogóle poruszyć, to będzie zależeć jak ciężkich obrażeń dozna, jedyne co będzie mogło mu pomóc to interwencja sanitariusza.
Kolejną innowacją jest przyznawanie w SP tak zwanych punktów bitewnych, które umożliwiają nam wezwanie ataku powietrznego czy helikopterów, które ostrzelają pozycje wroga. Po skorzystaniu z takiej pomocy punkty te zerują się i zbieramy je od nowa. Ostatnią nowością w SP ma być niezwykły model fizyki umożliwiający przesuwanie przedmiotów jak w Half-Life 2 i niszczenie całego (dosłownie całego) otoczenia.
W trybie Multi Player gracze będą otrzymywać punkty doświadczenia. Za odpowiednią ilośc punktów będziemy mogli odblokowywać rangi, skiny oraz nowe bronie dla naszej postaci. Największą innowacja w trybie MP jest samo przyznawanie punktów. Otóż za zabicie wroga otrzymamy 2 pkt, za Headshota 3 pkt, a gdy kogoś zranimy i zostanie on zabity przez innego gracza dostaniemy 1 pkt.
Ostatnią informacją jest fakt ze potyczki MP będą się toczyć w trybie Infantry, co znaczy że nie będzie można używać pojazdów. Autorzy tłumaczą to tym, że multi CoD4:MW opiara się na małych mapkach, gdzie maja się toczyć intensywne walki piechoty. Pojazdy spowodowały by, że walka w multi stała by się mniej interesująca z punktu widzenia piechoty.
bledy - 2007-06-05, 13:22
Najbardziej mi się podoba niszczenie wszystkiego poruszanie przedmiotów. Bo poprzednie gry to tylko niektóre rzeczy się waliły a teraz :) i Te PKT za (headShot) są baardzo fajne. Przeraża mnie fakt że będą do odblokowania skiny bronie itp (chyba że zrobią to na zasadzie POP-a czyli to będzie dodatkowe no bo jak skupiasz się tylko na Pkt no to takie coś zasłania prawdziwą rozgrywkę :)) jak tak uważam
Artefakt - 2007-06-09, 19:17
Niby fajne!
dobrze że nie ma pojazdów!
to byloby drugie cod3, czyli masakra!!
te punkciki są bardzo pomysłowe i ciekawe nawet;p;p
czy niszczenie otoczenia jest rówież dostępne w MP??
michal*gamepad - 2007-06-20, 12:39
hej,
wydaje mi się, że pojazdy powinny znalesc się w nowej części cod'a. Realia :)
bledy - 2007-06-24, 17:52
To moim zdaniem zależy od rozmiaru mapy no jak będzie ciasno to po co nam tirówka xD
Przemo - 2007-07-13, 13:44
Jedynie co mi się nie podoba to dodatkowe bronie. Zrobi się drugi BF 2142 gdzie wszyscy będą biegać z unlockami na publikach, a na klanówkach pewnie będą dozwolone tylko podstawowe bronie :/
Fragged One - 2007-08-01, 14:33
Jak dla mnie tryb MP powinien być podzielony na infantyry i z pojazdami na tych samych mapach... jak to jest w BF2
r4m1k* - 2007-08-16, 07:47
To moim zdaniem zależy od rozmiaru mapy no jak będzie ciasno to po co nam tirówka xD
Tirowek nie bedzie w multi... Tylko infantry
Mados - 2007-08-17, 08:34
Jak to po co nam tirówka?!
Mogłaby nam zwiększać morale lub szybkość XDzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
r4m1k* - 2007-06-04, 21:38
Do mediów trafiły nowe ciekawe informacje dotyczące Cod 4, nowej odsłony Infinity Ward.
Mowa jest o trybach rozgrywki jakimi są SP oraz MP. Zaczynając może od SP (single player), chciałbym zwrócić uwagę na tak zwany Realism Mode, który ma polegać na tym że, kiedy nasz żołnierz, którym się poruszamy, zostanie zraniony w nogę , może mieć spore kłopoty z chodzeniem, a czasem nie będzie mógł się w ogóle poruszyć, to będzie zależeć jak ciężkich obrażeń dozna, jedyne co będzie mogło mu pomóc to interwencja sanitariusza.
Kolejną innowacją jest przyznawanie w SP tak zwanych punktów bitewnych, które umożliwiają nam wezwanie ataku powietrznego czy helikopterów, które ostrzelają pozycje wroga. Po skorzystaniu z takiej pomocy punkty te zerują się i zbieramy je od nowa. Ostatnią nowością w SP ma być niezwykły model fizyki umożliwiający przesuwanie przedmiotów jak w Half-Life 2 i niszczenie całego (dosłownie całego) otoczenia.
W trybie Multi Player gracze będą otrzymywać punkty doświadczenia. Za odpowiednią ilośc punktów będziemy mogli odblokowywać rangi, skiny oraz nowe bronie dla naszej postaci. Największą innowacja w trybie MP jest samo przyznawanie punktów. Otóż za zabicie wroga otrzymamy 2 pkt, za Headshota 3 pkt, a gdy kogoś zranimy i zostanie on zabity przez innego gracza dostaniemy 1 pkt.
Ostatnią informacją jest fakt ze potyczki MP będą się toczyć w trybie Infantry, co znaczy że nie będzie można używać pojazdów. Autorzy tłumaczą to tym, że multi CoD4:MW opiara się na małych mapkach, gdzie maja się toczyć intensywne walki piechoty. Pojazdy spowodowały by, że walka w multi stała by się mniej interesująca z punktu widzenia piechoty.
bledy - 2007-06-05, 13:22
Najbardziej mi się podoba niszczenie wszystkiego poruszanie przedmiotów. Bo poprzednie gry to tylko niektóre rzeczy się waliły a teraz :) i Te PKT za (headShot) są baardzo fajne. Przeraża mnie fakt że będą do odblokowania skiny bronie itp (chyba że zrobią to na zasadzie POP-a czyli to będzie dodatkowe no bo jak skupiasz się tylko na Pkt no to takie coś zasłania prawdziwą rozgrywkę :)) jak tak uważam
Artefakt - 2007-06-09, 19:17
Niby fajne!
dobrze że nie ma pojazdów!
to byloby drugie cod3, czyli masakra!!
te punkciki są bardzo pomysłowe i ciekawe nawet;p;p
czy niszczenie otoczenia jest rówież dostępne w MP??
michal*gamepad - 2007-06-20, 12:39
hej,
wydaje mi się, że pojazdy powinny znalesc się w nowej części cod'a. Realia :)
bledy - 2007-06-24, 17:52
To moim zdaniem zależy od rozmiaru mapy no jak będzie ciasno to po co nam tirówka xD
Przemo - 2007-07-13, 13:44
Jedynie co mi się nie podoba to dodatkowe bronie. Zrobi się drugi BF 2142 gdzie wszyscy będą biegać z unlockami na publikach, a na klanówkach pewnie będą dozwolone tylko podstawowe bronie :/
Fragged One - 2007-08-01, 14:33
Jak dla mnie tryb MP powinien być podzielony na infantyry i z pojazdami na tych samych mapach... jak to jest w BF2
r4m1k* - 2007-08-16, 07:47
To moim zdaniem zależy od rozmiaru mapy no jak będzie ciasno to po co nam tirówka xD
Tirowek nie bedzie w multi... Tylko infantry
Mados - 2007-08-17, 08:34
Jak to po co nam tirówka?!
Mogłaby nam zwiększać morale lub szybkość XD