ďťż

tuleja drąka reakcyjnego- jak mocno skręcać??



kirpek - 2009-07-15, 15:23
" />szybkie pytanie!! właśnie zakładam sobie pouliretan na drążkach reakcyjnych i nie wiem jak dobrze poskręcać całość. tzn czy podczas skręcania te blachy co trzymają tuleje po jednej i drugiej stronie mają się zatrzymać na tulejce?? czy z wyczuciem skręcić tak aby nie pukało??
bo jak za mocno skręcę to się na pewno zbyt szybko zużyją
a jak za słabo to będzie pukać i szybko zużywać.

a nie mam klucza dynamo metrycznego aby wg manuala zrobić




kirpek - 2009-07-16, 20:28
" />nikt nic nie doradzi?? bo wymienione mam już WSZYSTKO w przednim zawieszeniu oprócz końcówek drążków kierowniczych a nadal puka!! i nie wiem czy przypadkiem za słabo nie są skręcone. co więcej te stare wyglądały jak nowe!!!



ppiotrek - 2009-07-17, 05:47
" />Może te stuki nie są z zawieszenia?



kirpek - 2009-07-17, 11:45
" />trajkocze mi cóś jeszcze, możliwe że to przegub wewnętrzny ma luz i stuka??




ppiotrek - 2009-07-17, 13:18
" />Może to coś w układzie kierowniczym, np magiel ? Na civic klubie był temat o tym. Coś pukało wielu osobom, ale nie wiadomo było co to. Często po długich poszukiwaniach okazywało się, że to maglownica.



kirpek - 2009-07-17, 13:33
" />wykluczam maglownicę. ale sprawdzę ją. puka tylko na dziurach jak zawieszenie pracuje. w weekend wjadę na kanał i dokręcę te tuleje. bo na razie mam po skręcane na taką odległość jak były stare gumy. pouliretany są grubsze niż te gumy co miałem także wydaje mi się że są dobrze skręcone.



ppiotrek - 2009-07-17, 13:47
" />Pokazałbym Ci ten temat z civic klubu, ale od kilku dni nie działa forum. U mnie na dziurach też słychać, że coś puka. Przyznam, że denerwuje mnie to Ale z tylu mam do wymiany gumy w zawieszeniu, z przodu mam w miarę ok a właśnie odgłosy dochodzą z przodu. Nie wiem, co to jeszcze mogłoby być



kirpek - 2009-07-17, 13:52
" />u mnie tył brzytwa jedynie duże cukierki zaczynają wyglądać tak jak by przyszły sezon miał być dla nich ostatnim. ale z tyłu mam ciszę. przód świeżo po wymianie górnych wahaczy i tulei ze sworzniami dolnych z łącznikami stabilizatora włącznie.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu