Turbinka w serii D15B2 co myslicie ?
gucioq - 2008-05-24, 09:57
" />Witam załozylem wielopunkt do mojego d15b2 i teraz myslalem zeby juz sie nie bawic za wiele tylko turbo tak zeby dmuchało max do 0.3 bara i uszczelka pod głowice 2mm zeby odprezyc silnik
co o tym myslicie wytrzyma silnik??
Grzehurra - 2008-05-24, 14:26
" />poczytaj troche o ukladach turbo a sam zobaczysz czy jest sens to robic...
grajos - 2008-05-24, 14:33
" />albo zapytaj kosy
HIO - 2008-05-24, 14:47
" />bez sensu to raz. a dwa ze silnik pewnie zaraz padnie.
C00li - 2008-05-24, 20:06
" />
Fawor - 2008-05-24, 20:07
" />Jeśli zrobi uszczelkę, a przy okazji otwarcia silnika zahaczy sie o pierścionki i panewki to co tam ma się wysypać? Od 0,3bara? W tej chwili wyjechała coupeta B7 mojego znajomego, robiona na FMU. Boost 0,4bara, EGT przy pełnym ogniu nie przekracza 800stopni, mieszanka jest cały czas dosyć bogata. Dzisiaj przy 3 osobach na pace zrobił podobno 6,9 do setki. Pewnie mało to dokładne, ale przynajmniej daje ogólny pogląd, że to auto potrafi już porządnie namieszać. Jeśli jest jakaś znośna flota do wydania to jak najbardziej robić.
edit: Aż takie odprężenia nie są potrzebne. Straci się za dużo dołu, do tego problemy z odpalaniem. Zdrowa seria na 0,5 bara spokojnie wystarczy.
zineq - 2008-05-24, 20:17
" />podstawa to zdrowy silnik bez tego niema co zaturbiać
jak seria uszczelka to ja moze wysrac polecam metalowa
0.4 0.5 to potymalny boost ;]
teraz robilem tez d15b7 0.4 i tez przcinak
jak ktos pisze ze nie warto to jest w duzym błedzie ;]
HIO - 2008-05-24, 20:36
" />
C00li - 2008-05-24, 20:42
" />
zineq - 2008-05-24, 20:59
" />tloki z d16 maja taki sam górny swozen jak d15 wiec pasuja wiem bo mam z d15 u siebie
C00li - 2008-05-24, 21:02
" />
gucioq - 2008-05-26, 09:07
" />D15 a D16 roznica pojemnosc polega na tym ze d16 maja wiekrzy skok tłoka dla porownania:
D15B2
• Pojemność: 1493
• Moc: 92KM/6000rpm
• Moment: 120NM/4500rpm
• Kompresja: 9.2:1
• Średnica Tłoka: 75mm
• Skok Tłoka: 84.5mm
• Rodzaj Głowicy: SOHC
• VTEC: Nie
• OBD: 0, 1
D16Z2
• Pojemność: 1590
• Moc: 108KM/6000rpm
• Moment: 135NM/5000rpm
• Kompresja: 9.1:1
• Średnica Tłoka: 75mm
• Skok Tłoka: 90mm
• Rodzaj Głowicy: SOHC
• VTEC: Nie
• OBD: 0
mam teraz d15b2 i osprzet z d16z2 moze teraz głowica z D16Z6 / albo d16y2 bo jest w obd1
duzo bylo by przerobek z obd0 na obd1 co bym potrzebowal moze to wyjdzie taniej i zdrowiej dla silnika no i byl by Vtec ??zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
gucioq - 2008-05-24, 09:57
" />Witam załozylem wielopunkt do mojego d15b2 i teraz myslalem zeby juz sie nie bawic za wiele tylko turbo tak zeby dmuchało max do 0.3 bara i uszczelka pod głowice 2mm zeby odprezyc silnik
co o tym myslicie wytrzyma silnik??
Grzehurra - 2008-05-24, 14:26
" />poczytaj troche o ukladach turbo a sam zobaczysz czy jest sens to robic...
grajos - 2008-05-24, 14:33
" />albo zapytaj kosy
HIO - 2008-05-24, 14:47
" />bez sensu to raz. a dwa ze silnik pewnie zaraz padnie.
C00li - 2008-05-24, 20:06
" />
Fawor - 2008-05-24, 20:07
" />Jeśli zrobi uszczelkę, a przy okazji otwarcia silnika zahaczy sie o pierścionki i panewki to co tam ma się wysypać? Od 0,3bara? W tej chwili wyjechała coupeta B7 mojego znajomego, robiona na FMU. Boost 0,4bara, EGT przy pełnym ogniu nie przekracza 800stopni, mieszanka jest cały czas dosyć bogata. Dzisiaj przy 3 osobach na pace zrobił podobno 6,9 do setki. Pewnie mało to dokładne, ale przynajmniej daje ogólny pogląd, że to auto potrafi już porządnie namieszać. Jeśli jest jakaś znośna flota do wydania to jak najbardziej robić.
edit: Aż takie odprężenia nie są potrzebne. Straci się za dużo dołu, do tego problemy z odpalaniem. Zdrowa seria na 0,5 bara spokojnie wystarczy.
zineq - 2008-05-24, 20:17
" />podstawa to zdrowy silnik bez tego niema co zaturbiać
jak seria uszczelka to ja moze wysrac polecam metalowa
0.4 0.5 to potymalny boost ;]
teraz robilem tez d15b7 0.4 i tez przcinak
jak ktos pisze ze nie warto to jest w duzym błedzie ;]
HIO - 2008-05-24, 20:36
" />
C00li - 2008-05-24, 20:42
" />
zineq - 2008-05-24, 20:59
" />tloki z d16 maja taki sam górny swozen jak d15 wiec pasuja wiem bo mam z d15 u siebie
C00li - 2008-05-24, 21:02
" />
gucioq - 2008-05-26, 09:07
" />D15 a D16 roznica pojemnosc polega na tym ze d16 maja wiekrzy skok tłoka dla porownania:
D15B2
• Pojemność: 1493
• Moc: 92KM/6000rpm
• Moment: 120NM/4500rpm
• Kompresja: 9.2:1
• Średnica Tłoka: 75mm
• Skok Tłoka: 84.5mm
• Rodzaj Głowicy: SOHC
• VTEC: Nie
• OBD: 0, 1
D16Z2
• Pojemność: 1590
• Moc: 108KM/6000rpm
• Moment: 135NM/5000rpm
• Kompresja: 9.1:1
• Średnica Tłoka: 75mm
• Skok Tłoka: 90mm
• Rodzaj Głowicy: SOHC
• VTEC: Nie
• OBD: 0
mam teraz d15b2 i osprzet z d16z2 moze teraz głowica z D16Z6 / albo d16y2 bo jest w obd1
duzo bylo by przerobek z obd0 na obd1 co bym potrzebowal moze to wyjdzie taniej i zdrowiej dla silnika no i byl by Vtec ??