tylni stabilizator ed7 - czy da sie założyć do ed6???
Madzia i Marcin - 2008-11-19, 20:35
" />tak jak w temacie... jestem ciekawy czy do ed6 da sie założyć cały stabilizator tylni od ed7?? i czy w ogóle warto?? wie ktoś może??
sailence - 2008-11-19, 20:55
" />a szukałeś? a czytałeś? a znalazłeś? chyba nie... bo niby po co...
tak, da się, owszem, ale jedynie po wymianie wahaczy tylnych wzdlużnych na te z wersji ED7, było przerabiane z milion razy także wróżę Ci sukces w znalezieniu ten jakże niedostępnej informacji...
grzesiek84 - 2008-11-19, 21:04
" />sailence się wkurzył
Madzia i Marcin - 2008-11-20, 09:08
" />sie wkurzył sie nie wkurzył..... złość piękności szkodzi.... ale tak czy inaczej dzieki....
stealth - 2008-11-20, 10:08
" />A to ja się podłącze (Sailence - nie bij ).
Myślałem o założeniu stabilizatora do EC8, co (oczywiście ) wiąże się ze zmianą wahaczy. Czy da się założyć wahacze z ED7 a do nich domontować resztę (tj. bębny itd) ode mnie, czy też musiałbym od razu cały tył wziąć z ED7 i przerzucić się na tarcze?
noofaq - 2008-11-20, 10:17
" />trochę bezsensowna robota;)
jak kupisz wahacze z tarczami to po co wracać do bębnów?
JKL - 2008-11-20, 11:46
" />Trzeba zmienić tylko wahacze poprzeczne dolne.
Wzdłużnych nie trzeba wymieniać, czyli nie wiąże się to z wymianą hamulcy.
Więc tak da się to założyć do bębnów.
beddom - 2008-11-20, 12:20
" />ja dodam jeszcze ze zalezy z ktorego roku masz auto, jesli przed liftem to wiecej jest do roboty.
Sebisz111 - 2008-11-20, 12:27
" />i jeszcze jeśli wymieniałeś tłumik końcowy na jakąś podróbkę to może sie tłuc o stabilizator, miałem tak w 3 przypadkach
a w ed3 ed6 nie wymieniałem nic w wahaczach były już otworki, trzeba tylko nagwintować otwory w budzie do przykręcenia wsporników stabilizatora
v-rod - 2008-11-20, 16:13
" />dokładnie trzeba nagwintować otwory w budzie do wsporników
stealth - 2008-11-20, 18:38
" />Dzięki za podpowiedzi
Sprawdzę u siebie czy mam w wahaczach otwory na wsporniki. Jeśli są, to pozostaje nagwintować. A co jeśli nie ma? Trzeba kupić dolne wahacze od ed7 czy wystarczy nawiercić, a potem nagwintować?
Tłumik mam standardowy, to może nie będzie się tłuc
beddom, możesz napisać jaka jest różnica w aucie przedliftowym? Takie właśnie mam.
Czy sam montaż (po przygotowaniu wahaczy) to po prostu przykręcenie czy też wymaga jakiegoś sprzętu specjalnego albo większego demontażu?
JKL - 2008-11-20, 19:49
" />Troche zakręciłeś.
Jeśli masz wahacze z oczkami to nic w nich nie gwintujesz tylko mocujesz końcówki stabilizatora.
Jeśli nie masz wahaczy z oczkami to trzeba wymienić.
Wsporoniki przykręcasz od spodu do podłużnic i tam musisz nagwintować, lub zrobić dziurę na wylot przez podłogę i przykręcić śrubą z nakrętką, co w moim mniemaniu jest solidniejszym rozwiązaniem, bo nagwintowana podłużnica to tylko kilka mm.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Madzia i Marcin - 2008-11-19, 20:35
" />tak jak w temacie... jestem ciekawy czy do ed6 da sie założyć cały stabilizator tylni od ed7?? i czy w ogóle warto?? wie ktoś może??
sailence - 2008-11-19, 20:55
" />a szukałeś? a czytałeś? a znalazłeś? chyba nie... bo niby po co...
tak, da się, owszem, ale jedynie po wymianie wahaczy tylnych wzdlużnych na te z wersji ED7, było przerabiane z milion razy także wróżę Ci sukces w znalezieniu ten jakże niedostępnej informacji...
grzesiek84 - 2008-11-19, 21:04
" />sailence się wkurzył
Madzia i Marcin - 2008-11-20, 09:08
" />sie wkurzył sie nie wkurzył..... złość piękności szkodzi.... ale tak czy inaczej dzieki....
stealth - 2008-11-20, 10:08
" />A to ja się podłącze (Sailence - nie bij ).
Myślałem o założeniu stabilizatora do EC8, co (oczywiście ) wiąże się ze zmianą wahaczy. Czy da się założyć wahacze z ED7 a do nich domontować resztę (tj. bębny itd) ode mnie, czy też musiałbym od razu cały tył wziąć z ED7 i przerzucić się na tarcze?
noofaq - 2008-11-20, 10:17
" />trochę bezsensowna robota;)
jak kupisz wahacze z tarczami to po co wracać do bębnów?
JKL - 2008-11-20, 11:46
" />Trzeba zmienić tylko wahacze poprzeczne dolne.
Wzdłużnych nie trzeba wymieniać, czyli nie wiąże się to z wymianą hamulcy.
Więc tak da się to założyć do bębnów.
beddom - 2008-11-20, 12:20
" />ja dodam jeszcze ze zalezy z ktorego roku masz auto, jesli przed liftem to wiecej jest do roboty.
Sebisz111 - 2008-11-20, 12:27
" />i jeszcze jeśli wymieniałeś tłumik końcowy na jakąś podróbkę to może sie tłuc o stabilizator, miałem tak w 3 przypadkach
a w ed3 ed6 nie wymieniałem nic w wahaczach były już otworki, trzeba tylko nagwintować otwory w budzie do przykręcenia wsporników stabilizatora
v-rod - 2008-11-20, 16:13
" />dokładnie trzeba nagwintować otwory w budzie do wsporników
stealth - 2008-11-20, 18:38
" />Dzięki za podpowiedzi
Sprawdzę u siebie czy mam w wahaczach otwory na wsporniki. Jeśli są, to pozostaje nagwintować. A co jeśli nie ma? Trzeba kupić dolne wahacze od ed7 czy wystarczy nawiercić, a potem nagwintować?
Tłumik mam standardowy, to może nie będzie się tłuc
beddom, możesz napisać jaka jest różnica w aucie przedliftowym? Takie właśnie mam.
Czy sam montaż (po przygotowaniu wahaczy) to po prostu przykręcenie czy też wymaga jakiegoś sprzętu specjalnego albo większego demontażu?
JKL - 2008-11-20, 19:49
" />Troche zakręciłeś.
Jeśli masz wahacze z oczkami to nic w nich nie gwintujesz tylko mocujesz końcówki stabilizatora.
Jeśli nie masz wahaczy z oczkami to trzeba wymienić.
Wsporoniki przykręcasz od spodu do podłużnic i tam musisz nagwintować, lub zrobić dziurę na wylot przez podłogę i przykręcić śrubą z nakrętką, co w moim mniemaniu jest solidniejszym rozwiązaniem, bo nagwintowana podłużnica to tylko kilka mm.