Ustawienie rozrz±du w D13B1
grom - 2007-11-08, 06:48
" />Witam
Mam taki problem:
na kole zebatym walka rozrzodu sa oznaczenia oryginalne i oznaczenia ktore najprawdopodobniej ktos kiedys sam zrobil.
Pytanie za 100 pkt jak sprawdzic ktore ustawienie jest prawidlowe czy oryginalne UP i dwie krechy
czy czyjs czerwony marker na kole i obudowie?? Nie wiem czy ktos przestawil samo kolo i dlatego oznaczyl czy zmienial pasek i zaznaczyl sobie polozenie, czy jest jakis prosty sposob aby sprawdzic ktore polozenie jest ok??
tecno - 2007-11-08, 14:36
" />ustawiasz znak na kole pasowym czyli jeden nabity punkt (pojedynczy nie potrujny) ze znakiem na oslonie rozrzadu. jezeli chodzi o gore to ustwaiasz za pomoca up'u i oryginalnych znakow ze znakami na obudowie. gdyby kolo paswe nie chcialo sie obracac w miare swobodnie to manewruj walkiem rozrzadu tak by wal byl "luzny"
Proti - 2007-11-08, 14:41
" />dokladnie, a jesl isie boisz ze cos nei tak sprawd¼ czy znak na kole pasowym odpowiada najwyszemu polozeniu pierwszego tloka i gra
grom - 2007-11-08, 15:34
" />wszystko rozumiem,
chodzi mi tylko o gore, kolo zebate walka rozrzadu ma czyjes oznaczenia zrobione recznie,
pytanie jak sprawdzic czy to ustawienie walka jest prawidlowe?
komus moglo sie samo kolo przestawic i dlatego zaznaczyl po swojemu.
nie chce zakladac w ciemno
Proti - 2007-11-08, 15:51
" />odkreæ sróbke kolka, jak klin jest cacy to ustaw na znak fabryczny
tecno - 2007-11-08, 17:25
" />dokladnie, a dol sprawdz w taki sposob ze wykrec swiece z pierwszego cylindra i wluz do srodka delikatnie jakis dlugi, czysty srubokret w miejscu w ktorym bedzie sterczal najbardziej u gory masz gmp i to powinno zgodzic sie ze znakiem na kole pasowym, jak nie to zdejmij kolo i zobacz w jakim stanie jest rowek i klin aby miec pewnosc ze nie ebdziesz mial dalszych lotow z silnikiem.
Grzehurra - 2007-11-08, 17:31
" />i stawiaj chopakom browar!zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
grom - 2007-11-08, 06:48
" />Witam
Mam taki problem:
na kole zebatym walka rozrzodu sa oznaczenia oryginalne i oznaczenia ktore najprawdopodobniej ktos kiedys sam zrobil.
Pytanie za 100 pkt jak sprawdzic ktore ustawienie jest prawidlowe czy oryginalne UP i dwie krechy
czy czyjs czerwony marker na kole i obudowie?? Nie wiem czy ktos przestawil samo kolo i dlatego oznaczyl czy zmienial pasek i zaznaczyl sobie polozenie, czy jest jakis prosty sposob aby sprawdzic ktore polozenie jest ok??
tecno - 2007-11-08, 14:36
" />ustawiasz znak na kole pasowym czyli jeden nabity punkt (pojedynczy nie potrujny) ze znakiem na oslonie rozrzadu. jezeli chodzi o gore to ustwaiasz za pomoca up'u i oryginalnych znakow ze znakami na obudowie. gdyby kolo paswe nie chcialo sie obracac w miare swobodnie to manewruj walkiem rozrzadu tak by wal byl "luzny"
Proti - 2007-11-08, 14:41
" />dokladnie, a jesl isie boisz ze cos nei tak sprawd¼ czy znak na kole pasowym odpowiada najwyszemu polozeniu pierwszego tloka i gra
grom - 2007-11-08, 15:34
" />wszystko rozumiem,
chodzi mi tylko o gore, kolo zebate walka rozrzadu ma czyjes oznaczenia zrobione recznie,
pytanie jak sprawdzic czy to ustawienie walka jest prawidlowe?
komus moglo sie samo kolo przestawic i dlatego zaznaczyl po swojemu.
nie chce zakladac w ciemno
Proti - 2007-11-08, 15:51
" />odkreæ sróbke kolka, jak klin jest cacy to ustaw na znak fabryczny
tecno - 2007-11-08, 17:25
" />dokladnie, a dol sprawdz w taki sposob ze wykrec swiece z pierwszego cylindra i wluz do srodka delikatnie jakis dlugi, czysty srubokret w miejscu w ktorym bedzie sterczal najbardziej u gory masz gmp i to powinno zgodzic sie ze znakiem na kole pasowym, jak nie to zdejmij kolo i zobacz w jakim stanie jest rowek i klin aby miec pewnosc ze nie ebdziesz mial dalszych lotow z silnikiem.
Grzehurra - 2007-11-08, 17:31
" />i stawiaj chopakom browar!