ďťż

uszczelka pod głowicą



kamkun - 2007-09-21, 16:23
" />Wywaliło mi już trzecią uszczelke z pod głowicy w ciągu ostatnich 10tys km. Za pierwszym razem to była uszcvzelka z ktorą auto kupiłem i na niej zrobiłem jakieś 20 tys, drugą wywaliło po 5 tys i z mechanikiem doszliśmy do wniosku że chyba była felerna ale trzecią znowu wywaliło i niewiem co robić. Czytałem na forum o tym że może być przegrzana, ale odkryłem że niedziałał mi termostat i niewłanczał się wentylator. Czy jest możliwe że te uszczelki wywalało przez ten termostat i że po wymianie termostatu nie wydmucha następnej uszczelki. Bardzo prosze o pomoc




DexxxSzczecin - 2007-09-21, 17:50
" />Jest to prawdopodobne....



Bazan - 2007-09-21, 20:18
" />Pewnie czytałeś, jak nie to przejrzyj: http://www.civic4g.pl/forum/topics2/5756.htm
Następną kup na pewno oryginalną- zawsze może to być tylko ten problem,
ale ja właśnie kupiłem inną głowicę i zobaczę co będzie
powodzenie, mam nadzieje, że po wymianie termostatu i uszczelki na oryginalną będziesz miał wszystko ok.
powodzenia



noofaq - 2007-09-21, 20:20
" />sprawdź cały układ chłodniczy - uszczelkę wywala głównie z powodu przegrzania




HIO - 2007-09-21, 20:33
" />a ja zainwestowalem w metalowa uszczelke Cometica. tak dla bezpieczenstwa

taniej niz oryginal a napewno lepiej



zico - 2007-09-21, 21:00
" />ze sie tak spytam ile za wymiane uszczelki wołają?



kamkun - 2007-09-21, 21:21
" />a gdzie można znależć taką uszczelkę metalową



Czajen - 2007-09-21, 22:01
" />ja sie pytalem w ASO...uszczelka 290zl, wymiana 750zl



HIO - 2007-09-21, 22:30
" />ja swoja uszczelke sciagnalem ze stanow.... nie pamietam dokladnie kosztu bo placilem za kilka rzeczy ale cena powinna byc 350-400zl z przesylka... jakos tak.

Polecam klubowicza Showkemp ze Streetshadows- sciaga wszystko z kazdego miejsca na Ziemi. zarowno dla SSG jak i dla innych znajomych- ja wszystko co trzeba sciagnac (lub juz sciagnalem) to od niego biore... teraz czekam na kolektor wydechowy, nastepnie w kolejce pewnie beda przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge (robil juz zbiorowe zamowienie na PasswordJDM.pl)

a i pytanie do autora tematu:
Po wymianie uszczelki- silnik skladany byl na nowych srubach czy na starych?

jak na starych - ktore sa rozciagniete to nic dziwnego ze ponownie dochodzi do awarii. o ile dobrze pamietam to te sruby sa jednorazowe.... no chyba ze sruby ARP (wielokrotnego uzytku- ale to koszt kolejnych 350 zl)




maly555 - 2007-09-22, 07:06
" />Witaj, w bloku są takie tulejki centrujące aby głowica dokładnie weszła, słyszałem że należy je spiłować troszeczke bo przy dokręcaniu głowicy może się o nie bloknąć i głowica nie dochodzi dokładnie do bloku dlatego wydmuchuje uszczelki. A dlatego sie tak dzieje, bo są różne grubości uszczelek no i jeszcze głowica jest napewno planowana. Pozdrawiam.



noofaq - 2007-09-22, 07:07
" />



stealth - 2007-09-22, 07:12
" />U mnie w ASO podobnie. Za uszczelki, uszczelniacze zaworów itd podstawowe rzeczy, które się wymienia przy zdjęciu głowicy 750 + 700 robocizna.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu