Uszczelka pod głowicę od D13 do D15 (pasuje).
PePo - 2009-07-17, 11:28
" />Witam mam pytanie dziś może jutro będę wymieniał uszczelke pod głowica w D15B2 byłem w sklepie specjalizującym się w japońcach w Hondzie przedewszystkim i chciałem uszczelkę kupić, koleś powiedział że jest Erlinga metalowa taka jaką kupowałem niedawno do poprzedniego silniczka i była super, lecz na opakowaniu pisało D13 ale sprzedawca sprawdzał w katalogu i mówił też z własnego doświadczenia, że pasuje bo w D13,D14 i D15 jest taka sama.
Co o tym sądzicie ? Ja już wiem
Uszczelka dedykowana do D15 jakaś papierówka
Uszczelka dedykowana do D13 metalowy Erling pasuje i spełnia swoja funkcję w 100%, ma odgrodzone dwa kanały moim skromnym zdaniem nawet lepeij.
Wiec jeśli ktoś bedzie musiał kupić uszczelke pod glowe, a nie bedzie do D15 moze kupic od D13 ja tak musiałem
Pozdrawiam może się przyda.
pingwin - 2009-07-17, 13:17
" />ja sie nieznam, ale skoro mozna przekladac czesci miedzy silnikami od tak to znaczy ze uszczelka powinna byc taka sama. Srednica tloka w dserii jest taka sama.
PePo - 2009-07-17, 13:56
" />Dzieki pingwin tez tak mysle ostatnio kupowałem panewki oporowe i pisało że są też do 1.3 także jeśli tłoki są tej samej średnicy to i cylindry, chyba będzie si
Banan - 2009-07-17, 14:02
" />To że cylindry są takiej samej średnicy jeszcze nic nie znaczy, jeszcze kanały wodne sa ważne i olejowe.
Ja mam założoną uszczelke od D16Z6 i się sprawuje dobrze. Tylko zanim założyłem porównałem z dedykowaną do D15 i minimalnie kanały wodne się różniły.
Jak masz okazje to sprawdź. Ale na 90% jest to samo miedzy D13, D14 i D15
Damios - 2009-07-17, 14:40
" />Jak to cylindry są tej samej srednicy.
To dlaczego są rózne pojemnosci. Czegoś tu nie łapie.
Banan - 2009-07-17, 14:44
" />Skokiem się różnią.
Damios - 2009-07-17, 14:46
" />A takie buty.
To w D16 skok jest jeszcze większy niż w D15.?
dEboo - 2009-07-17, 16:30
" />
adamac - 2009-07-17, 16:51
" />
PePo - 2009-08-04, 11:46
" />Nazwa tematu zmieniona i mała fotorelacja.
jasiekk - 2009-08-05, 21:00
" />PePo, jeden z tych otworów to kanał olejowy a drógi to miejsce na szpilke od głowicy, nie ma najmniejszego znaczenia czy sa rozdzielone czy nie, nie ma tez róznicy miedzy d13, d15 czy d16 sohc w uszczelkach(może minimalne, ale kazda spelnia swoja funkcjie)
PePo - 2009-08-07, 08:42
" />No właśnie też tak myślałem że to szpilka ale nie byłem pewien, dzieki za wyjaśnienie. To że pasuje teraz już też wiem ale myślałem że jakichś kanałów czy jakiś inne średnice tam będą no ale jak się nigdy z czymś takim nie spotkałem to nie wiedziałemzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
PePo - 2009-07-17, 11:28
" />Witam mam pytanie dziś może jutro będę wymieniał uszczelke pod głowica w D15B2 byłem w sklepie specjalizującym się w japońcach w Hondzie przedewszystkim i chciałem uszczelkę kupić, koleś powiedział że jest Erlinga metalowa taka jaką kupowałem niedawno do poprzedniego silniczka i była super, lecz na opakowaniu pisało D13 ale sprzedawca sprawdzał w katalogu i mówił też z własnego doświadczenia, że pasuje bo w D13,D14 i D15 jest taka sama.
Co o tym sądzicie ? Ja już wiem
Uszczelka dedykowana do D15 jakaś papierówka
Uszczelka dedykowana do D13 metalowy Erling pasuje i spełnia swoja funkcję w 100%, ma odgrodzone dwa kanały moim skromnym zdaniem nawet lepeij.
Wiec jeśli ktoś bedzie musiał kupić uszczelke pod glowe, a nie bedzie do D15 moze kupic od D13 ja tak musiałem
Pozdrawiam może się przyda.
pingwin - 2009-07-17, 13:17
" />ja sie nieznam, ale skoro mozna przekladac czesci miedzy silnikami od tak to znaczy ze uszczelka powinna byc taka sama. Srednica tloka w dserii jest taka sama.
PePo - 2009-07-17, 13:56
" />Dzieki pingwin tez tak mysle ostatnio kupowałem panewki oporowe i pisało że są też do 1.3 także jeśli tłoki są tej samej średnicy to i cylindry, chyba będzie si
Banan - 2009-07-17, 14:02
" />To że cylindry są takiej samej średnicy jeszcze nic nie znaczy, jeszcze kanały wodne sa ważne i olejowe.
Ja mam założoną uszczelke od D16Z6 i się sprawuje dobrze. Tylko zanim założyłem porównałem z dedykowaną do D15 i minimalnie kanały wodne się różniły.
Jak masz okazje to sprawdź. Ale na 90% jest to samo miedzy D13, D14 i D15
Damios - 2009-07-17, 14:40
" />Jak to cylindry są tej samej srednicy.
To dlaczego są rózne pojemnosci. Czegoś tu nie łapie.
Banan - 2009-07-17, 14:44
" />Skokiem się różnią.
Damios - 2009-07-17, 14:46
" />A takie buty.
To w D16 skok jest jeszcze większy niż w D15.?
dEboo - 2009-07-17, 16:30
" />
adamac - 2009-07-17, 16:51
" />
PePo - 2009-08-04, 11:46
" />Nazwa tematu zmieniona i mała fotorelacja.
jasiekk - 2009-08-05, 21:00
" />PePo, jeden z tych otworów to kanał olejowy a drógi to miejsce na szpilke od głowicy, nie ma najmniejszego znaczenia czy sa rozdzielone czy nie, nie ma tez róznicy miedzy d13, d15 czy d16 sohc w uszczelkach(może minimalne, ale kazda spelnia swoja funkcjie)
PePo - 2009-08-07, 08:42
" />No właśnie też tak myślałem że to szpilka ale nie byłem pewien, dzieki za wyjaśnienie. To że pasuje teraz już też wiem ale myślałem że jakichś kanałów czy jakiś inne średnice tam będą no ale jak się nigdy z czymś takim nie spotkałem to nie wiedziałem