Uszczelniacze czy pier¶cienie co ma wine??dziwny problem



guziczki11 - 2009-02-21, 12:50
" />Witam jak wczesniej pisalem chcialem zmienic w mojej hondzie pierscienie po pali mi duzo oleju.
tylko mam kolejny problem ze po zdjeciu głowicy wszystkie 4 cylindry byly mokre lekko zalane olejem z góry na denkach tłoków także jestem w kolejnej kropce ponieważ niewiem co to wkoncu ma wine także może z was kto¶ mial taki problem ??




Borobej - 2009-02-21, 13:17
" />Z tych dwóch na pocz±tek proponuję zmienić uszczelniacze. Łatwiej i taniej, a zmiana pier¶cieni Ľle wykonana może dać odwrotny efekt.



Madzia i Marcin - 2009-02-21, 13:33
" />



C00li - 2009-02-21, 13:34
" />Jak już i tak głowica jest zdjęta, to ja bym pier¶cienie wymienił, tylko trzeba dokładnie rowki oczy¶cić i otworki odpływowe oleju.




Borobej - 2009-02-21, 14:46
" />Tylko trzeba się upewnić, że s± dobrze spasowane. Mnie mechanik przestrzegał przed wymian± pier¶cieni tak na hop siup wła¶nie dlatego, że nowe, nawet oryginalnych rozmiarów, mog± nie działać należycie ze względu na zużycie tłoka i cylindra. Oczywi¶cie wszystko zależy od silnika - ile przejechał, jak był traktowany itp. Natomiast faktycznie, skoro i tak jest zdjęta głowica to można się z nimi pomocować.

Ja bym najpierw jednak zmienił uszczelniacze i zobaczył, czy to wystarcza. Jak pier¶cienie jednak s± dobre, to po co je ruszać?



guziczki11 - 2009-02-21, 15:16
" />Ale moze ktos mi podpowie czemu jest na denkach tłoków olej ?? i wogole jak przez ostatni czas jezdzilem to jak byl zimny to palil na wszystkie ale jak ie rozgrzal i wcisneles mu na wolnych obrotach na biegu gaz w podloge to nie przepalal na gary wiem ze moze to byc olej ale czy z gory czy z dołu ,a moze prowadnice zaworow slabo trzymaja moze ktos mial podobny przypadek??



tecno - 2009-02-22, 02:14
" />podobnych przypadkow troche bylo. jaki jest faktyczny przelot motoru i ile pije oliwy?



guziczki11 - 2009-02-22, 10:56
" />190000tys i palil przy wstawianiu okolo 2-3 litrow na 100km



Boci@n - 2009-02-23, 07:29
" />



scanikwwo - 2009-02-23, 11:59
" />



guziczki11 - 2009-02-23, 17:20
" />Tylko ze niby zaden pierscien nie byl zapieczony



guziczki11 - 2009-02-25, 17:22
" />Witam dzi¶ mechanik po sprawdzeniu głowicy odkrył ze 2 zawory były krzywe takze mozliwe ze to moglo byc tez przyczyna tak wielkiego palenia oleju?? poniewaz wczesniej mechanik mi zlozyl rozrzad i przestawil o 2 zeby moze przez to je skrzywiło , ale dla swietego spokoju kupiłem uszczelniacze panewki i szlif wału a pierscienie przełoże z innych tłoków co nie palił ani grama oleju a wczesniej byly one wymieniane co o tym s±dzicie??
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu