uszczelniacze zaworów
mKa - 2010-02-02, 15:52
" />witam, mam taki problem a właściwie pytanie, czy da rade wymienić uszczelniacze (oczywiście 16 ) bez wyjmowania głowicy ?
wrobel_junior - 2010-02-02, 15:56
" />pewnie ze sie da zdejmujesz pokrywe potem wałeczki krzywki i ukazuja ci sie zaworki z uszczelniaczami ;D zdejmujesz stare i zakładasz nowe
Paul - 2010-02-02, 16:23
" />Tak tylko pamiętaj żeby ustawić tłok w GMP żeby zawór nie wpadł tobie do komory bo wtedy bez ściągania głowicy się nie obejdzie
dEboo - 2010-02-02, 20:18
" />no i powkładaj szmaty w kanały olejowe aby zawleczki od zaworów ci nie powpadały bo lipka trochę. Przez dziurę od świecy wkładasz trochę sznurka gdy tłok jest niżej poniżej GMP a następnie jak już upchniesz linkę to ustaw tłok w górnym martwym punkcie dociśnie zawory linka że na pewno nie spadną. Ja zawleczki z zaworów zdejmuje nakładką(chyba 17) opieram o talerzyk i bym młotkiem nejlepiej przez szmatę wtedy nie pouciekają zawleczki po całym garażu.
michaled6 - 2010-02-04, 20:42
" />a czy możliwe jest żeby silnik brał przeszło litr oleju na 1000km przez same tylko uszczelniacze bo kompresje mam prawie nominalną a silnik kopci tylko na wyższych obrotach
Paul - 2010-02-04, 20:58
" />1L oleju to uszczelniacze nie wezmą tylko gdzieś 200-300ml max
michaled6 - 2010-02-04, 21:49
" />dzięki za odpowiedź pierścionki i tak też już mam ale wolałem się upewnić
dEboo - 2010-02-05, 09:05
" />paul takich pierdół proszę nie rozpowiadaj i nie wprowadzaj ludzi w błąd. U mnie po zamontowaniu niby to nowych uszczelniaczy silnik pływał w oleju olej wręcz stał w tłokach. Silnik z pewnością może spalić litr oleju na 1000KM przez uszczelniacze. Jest to poparte moim doświadczeniem i nie tylko.
P.S sprawdź odmę czy nie żyga ci olejem mój kolega wymieniał uszczelniacze z powodu właśnie oleju, po zdjęciu głowicy i kolektora zauważył że tylko na 2 cylindrze(d15b2) było mnóstwo oleju właśnie z odmy.
Moja rada kup uszczelniacze z pewnego źródła dobrej firmy żebyś nie musiał tego robić jeszcze raz(czyt. jak u mnie)
douen - 2010-02-05, 11:29
" />
dEboo - 2010-02-05, 13:54
" />a odpowietrzenie skrzyni korbowej rozumiem jest na wszystkie cylindry tak ??
douen - 2010-02-05, 16:04
" />
Paul - 2010-02-05, 16:09
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
mKa - 2010-02-02, 15:52
" />witam, mam taki problem a właściwie pytanie, czy da rade wymienić uszczelniacze (oczywiście 16 ) bez wyjmowania głowicy ?
wrobel_junior - 2010-02-02, 15:56
" />pewnie ze sie da zdejmujesz pokrywe potem wałeczki krzywki i ukazuja ci sie zaworki z uszczelniaczami ;D zdejmujesz stare i zakładasz nowe
Paul - 2010-02-02, 16:23
" />Tak tylko pamiętaj żeby ustawić tłok w GMP żeby zawór nie wpadł tobie do komory bo wtedy bez ściągania głowicy się nie obejdzie
dEboo - 2010-02-02, 20:18
" />no i powkładaj szmaty w kanały olejowe aby zawleczki od zaworów ci nie powpadały bo lipka trochę. Przez dziurę od świecy wkładasz trochę sznurka gdy tłok jest niżej poniżej GMP a następnie jak już upchniesz linkę to ustaw tłok w górnym martwym punkcie dociśnie zawory linka że na pewno nie spadną. Ja zawleczki z zaworów zdejmuje nakładką(chyba 17) opieram o talerzyk i bym młotkiem nejlepiej przez szmatę wtedy nie pouciekają zawleczki po całym garażu.
michaled6 - 2010-02-04, 20:42
" />a czy możliwe jest żeby silnik brał przeszło litr oleju na 1000km przez same tylko uszczelniacze bo kompresje mam prawie nominalną a silnik kopci tylko na wyższych obrotach
Paul - 2010-02-04, 20:58
" />1L oleju to uszczelniacze nie wezmą tylko gdzieś 200-300ml max
michaled6 - 2010-02-04, 21:49
" />dzięki za odpowiedź pierścionki i tak też już mam ale wolałem się upewnić
dEboo - 2010-02-05, 09:05
" />paul takich pierdół proszę nie rozpowiadaj i nie wprowadzaj ludzi w błąd. U mnie po zamontowaniu niby to nowych uszczelniaczy silnik pływał w oleju olej wręcz stał w tłokach. Silnik z pewnością może spalić litr oleju na 1000KM przez uszczelniacze. Jest to poparte moim doświadczeniem i nie tylko.
P.S sprawdź odmę czy nie żyga ci olejem mój kolega wymieniał uszczelniacze z powodu właśnie oleju, po zdjęciu głowicy i kolektora zauważył że tylko na 2 cylindrze(d15b2) było mnóstwo oleju właśnie z odmy.
Moja rada kup uszczelniacze z pewnego źródła dobrej firmy żebyś nie musiał tego robić jeszcze raz(czyt. jak u mnie)
douen - 2010-02-05, 11:29
" />
dEboo - 2010-02-05, 13:54
" />a odpowietrzenie skrzyni korbowej rozumiem jest na wszystkie cylindry tak ??
douen - 2010-02-05, 16:04
" />
Paul - 2010-02-05, 16:09
" />