ďťż

uszczelniacze zaworowe...



Hania - 2007-12-22, 09:08
" />1 . Jest taka sytuacja ze na zakrecie wchodzac szybciej i ostrzej tak jak by mi paliwo odcinało gdy jest go mniej niz pol baku co to moze byc??? pompa czy filtry czy cos ??

2 . Jak uszczelniacze zaworowe są poprzepalane to na jakich obrotach bierze olej niskie wysokie i takie czy jakie ???

prosił bym o szybką odpowiedz . dziekuje z gory




geras - 2007-12-22, 09:26
" />1.. Haha kontrola trakcji

2.. Najwieciej na wysokich, przeciez to logiczne.

3.. Zapoznaj sie z regulaminem gdyz temat nie moze sie tak nazywac



Dzida - 2007-12-22, 17:29
" />kłote="ktośtam;

2. Najwieciej na wysokich, przeciez to logiczne.;

end. kłote;

Najczęściej objawia się to kopceniem na simnym silniku gdy silnik stął np. całą noc. Przecież to logiczne.



geras - 2007-12-22, 18:11
" />czyli uwazasz ze na obrotach jałowych spali wiecej oleju niz przy gazowniu do odcinki ?




Dzida - 2007-12-22, 18:17
" />Uważam, że nieszczelne gniazda zaworowe najbardziej uwidaczniają się w obrazie spalin, podczas rozruchu zimnego silnika z samego rana, gdy środek smarny poprzez wpływ siły grawitacji przez całą noc dostanie się do komory spalania.



tecno - 2007-12-22, 21:01
" />obaj gadacie jak potluczeniu, jeden cos gdzies tam kiedys uzlkyszal i drugi i tyle a to nie da odpowiedzi na pytanie. poszlo pw
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu