Uszkodzony regulator napięcia ...
xman2 - 2007-12-09, 21:32
" />witam
jadac autkiem swieci mi sie kontrolka ładowania (od dzis)... natomiast na wolnych obrotach jest ok. mierzylem napiecie ładowania i wyszko 16,6 V.... a w miare wzrostu obrotów rosnie i napiecie Czy to moze byc wina uszkodzonego regulatora napiecia?? Czy tez ktos moze ma inny pomysl co moze dolegac mojej H. Jesli to rgulator to ile moze kosztowac jego wymiana??
za info z gory Thank's
Pozdro
Dzida - 2007-12-09, 21:33
" />Na 100% regulator napięcia.
W naszych hannach jest niewymienny, musisz szukać używanego alternatora...
xman2 - 2007-12-10, 17:05
" />decyzja padla na zmiane alternatora...
Tylko jedno pytanie: czy musi byc to koniecznie alternator od d15b2 czy tez podejdzie od innej wersji?
Dzida - 2007-12-10, 17:07
" />Jeżeli tylko wtyczka podejdzie (są 3 i 4 pinowe) to może być z innego civica
xman2 - 2007-12-10, 20:32
" />Dzida - dzieki za info. jutro wykrecam stary i jade szukac nowego. jak bedzie ok to dam znac.
pozdro!!!!
xman2 - 2007-12-15, 17:31
" />Alternator wymieniony. dostalem od kumpla inny (3 piny) za flaszke, troche pokombinowalem i bangla
Mozna zamykac.
Wszystkim dzieki za porady.POZDRO.
Ryba - 2007-12-17, 18:21
" />Od siebie dodam tylko tyle, że miałem to samo z tym, że u mnie nie było ładowania wcale. Też nie świeciła się kontrolka. Dzida myslisz się, regulator jest częscią wymienną, ale oryginał kosztuje 1200zł a zamiennik 240 więc nie bardzo opłaca się investovać
Ja też wymieniłem alternator na inny i jest ok
Dzida - 2007-12-17, 18:24
" />
Ryba - 2007-12-17, 18:39
" />A ja wiem , że w oryginalnym katalogu Hondy istnieje cały taki element i ma swój osobny numer...no i w zamiennikach też coś jest.
Wydaje mi się, że mówimy troszkę o czym innym, bo jeśli widziałeś tą część to regulator jest zintegrowany z wtyczką i szczotkami - to jest na wspólnej podstawie. Mnie chodzi to całość , a Tobie być może o sam w sobie regulator - i w tej kwestii masz rację.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
xman2 - 2007-12-09, 21:32
" />witam
jadac autkiem swieci mi sie kontrolka ładowania (od dzis)... natomiast na wolnych obrotach jest ok. mierzylem napiecie ładowania i wyszko 16,6 V.... a w miare wzrostu obrotów rosnie i napiecie Czy to moze byc wina uszkodzonego regulatora napiecia?? Czy tez ktos moze ma inny pomysl co moze dolegac mojej H. Jesli to rgulator to ile moze kosztowac jego wymiana??
za info z gory Thank's
Pozdro
Dzida - 2007-12-09, 21:33
" />Na 100% regulator napięcia.
W naszych hannach jest niewymienny, musisz szukać używanego alternatora...
xman2 - 2007-12-10, 17:05
" />decyzja padla na zmiane alternatora...
Tylko jedno pytanie: czy musi byc to koniecznie alternator od d15b2 czy tez podejdzie od innej wersji?
Dzida - 2007-12-10, 17:07
" />Jeżeli tylko wtyczka podejdzie (są 3 i 4 pinowe) to może być z innego civica
xman2 - 2007-12-10, 20:32
" />Dzida - dzieki za info. jutro wykrecam stary i jade szukac nowego. jak bedzie ok to dam znac.
pozdro!!!!
xman2 - 2007-12-15, 17:31
" />Alternator wymieniony. dostalem od kumpla inny (3 piny) za flaszke, troche pokombinowalem i bangla
Mozna zamykac.
Wszystkim dzieki za porady.POZDRO.
Ryba - 2007-12-17, 18:21
" />Od siebie dodam tylko tyle, że miałem to samo z tym, że u mnie nie było ładowania wcale. Też nie świeciła się kontrolka. Dzida myslisz się, regulator jest częscią wymienną, ale oryginał kosztuje 1200zł a zamiennik 240 więc nie bardzo opłaca się investovać
Ja też wymieniłem alternator na inny i jest ok
Dzida - 2007-12-17, 18:24
" />
Ryba - 2007-12-17, 18:39
" />A ja wiem , że w oryginalnym katalogu Hondy istnieje cały taki element i ma swój osobny numer...no i w zamiennikach też coś jest.
Wydaje mi się, że mówimy troszkę o czym innym, bo jeśli widziałeś tą część to regulator jest zintegrowany z wtyczką i szczotkami - to jest na wspólnej podstawie. Mnie chodzi to całość , a Tobie być może o sam w sobie regulator - i w tej kwestii masz rację.