uwaga podłużnice sie wyginają ?!
bashub - 2010-08-23, 00:12
" />Witam panowie temat jest niecodzienny. W koncu wydało sie co jest nie tak z prowadzeniem mojego auta. Otóż na zaprzyjaźnionej stacji diagnostycznej okazało sie podczas testu na szarpakach ,że koncówki podłużnic sie uginają (?) a belka przednia lata prawo-lewo blisko 2 cm . co to mogło spowodować i co z tym zrobić żeby to ogarnąć? oczywiście owa sytuacja wpływa na geometrie - drążki reakcyjne chodzą przód tył zmieniają polożenie wachacza, a to blokuje prace amora. komentom typu - zezłomuj auto - dziękuje.
Toffik12456 - 2010-09-25, 21:29
" />Podepnę się pod temat, bo mam pewne obawy także co do moich podłużnic. U mnie jest taka sprawa, że któryś poprzedni właściciel chyba na coś najechał, i lewa tylna podłużnica była pogięta. Chyba ją oderwano/odcięto/jakoś wyjęto
Jest to zdjęcie poglądowe (nie wiem nawet jakiego auta ), i chcę się dowiedzieć, czy u nas w civicu jest możliwość założenia takiego kompletu rozpórek. Myślę że to rozwiązałoby po części problem kolegi bashub i mogłoby mi pomóc...
kirpek - 2010-09-26, 08:22
" />zajrzyj na ich stronę internetową. komplet ich rozpórek kosztuje jak type-r.
zrobili nawet toutriala jak jakie ich rozpórki działają. moim zdaniem już lepiej co się da zrobić sobie samemu, np rozpórki przód tył bo to stosunkowo proste. na alledrogo są dostępne dolne trapezowe. no ale wiadomo ultra rancing to jakaś marka i każą sobie zbyt drogo płacić przynajmniej za te podstawowe rozpórki.
Toffik12456 - 2010-09-26, 08:27
" />Mi chodzi głównie czy w ogóle jest możliwość założenia takich rozpórek w civicu naszym... Firma nie jest ważna... jedynie potrzebne byłyby wymiary takich rozpórek, i miejsca w których łączą się z nadwoziem... Mając takie informacje bardziej obstukany spawacz jest w stanie zrobić takie rozpórki... Problem pojawia się przy ważeniu tego sprzętu mało kto zrobi to z aluminium czy jakiegoś innego stopu lekkiego, a zakładając takie coś ze zwykłych kantowników waga może nieźle podskoczyć
Co do rozpórek trapezowych, to one są takie długie? bo chodzi mi o to, żeby usztywnić głównie podłużnice na jak największej ich długości...
EDIT:
http://civic5g.pl/printview.php?t=798&start=0&sid=bdf68dfd59c4fcd024fa566ef5193345 Fajnie opisane rozpórki, i pokazane która gdzie powinna przyjść... niestety nadal nie znalazłem nic na temat side bar'ów do civica IVgen...
mum666 - 2010-09-26, 15:41
" />Rozumiem, że ugina się to wszystko nie dlatego, że jest zgnite tylko civic jest z papieru? Jeżeli tak, to pomoże obspawanie budy, traction bar i płyta pod silnik.
Toffik12456 - 2010-09-26, 15:47
" />No u mnie się nie ugina, ale martwię się o tą podłużnicę... Nie wiadomo jak ona się zachowa podczas np jakiegoś silnego uderzenia na dziurach, których przecież w naszym pięknym kraju prawie wcale nie ma
kirpek - 2010-09-26, 19:36
" />buda jest z papieru w 4g. honda wyposażyła te auta w świetne zawieszenie, fajne silniki, ale buda to się nie udała.
bashub - 2010-10-15, 10:34
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
bashub - 2010-08-23, 00:12
" />Witam panowie temat jest niecodzienny. W koncu wydało sie co jest nie tak z prowadzeniem mojego auta. Otóż na zaprzyjaźnionej stacji diagnostycznej okazało sie podczas testu na szarpakach ,że koncówki podłużnic sie uginają (?) a belka przednia lata prawo-lewo blisko 2 cm . co to mogło spowodować i co z tym zrobić żeby to ogarnąć? oczywiście owa sytuacja wpływa na geometrie - drążki reakcyjne chodzą przód tył zmieniają polożenie wachacza, a to blokuje prace amora. komentom typu - zezłomuj auto - dziękuje.
Toffik12456 - 2010-09-25, 21:29
" />Podepnę się pod temat, bo mam pewne obawy także co do moich podłużnic. U mnie jest taka sprawa, że któryś poprzedni właściciel chyba na coś najechał, i lewa tylna podłużnica była pogięta. Chyba ją oderwano/odcięto/jakoś wyjęto
Jest to zdjęcie poglądowe (nie wiem nawet jakiego auta ), i chcę się dowiedzieć, czy u nas w civicu jest możliwość założenia takiego kompletu rozpórek. Myślę że to rozwiązałoby po części problem kolegi bashub i mogłoby mi pomóc...
kirpek - 2010-09-26, 08:22
" />zajrzyj na ich stronę internetową. komplet ich rozpórek kosztuje jak type-r.
zrobili nawet toutriala jak jakie ich rozpórki działają. moim zdaniem już lepiej co się da zrobić sobie samemu, np rozpórki przód tył bo to stosunkowo proste. na alledrogo są dostępne dolne trapezowe. no ale wiadomo ultra rancing to jakaś marka i każą sobie zbyt drogo płacić przynajmniej za te podstawowe rozpórki.
Toffik12456 - 2010-09-26, 08:27
" />Mi chodzi głównie czy w ogóle jest możliwość założenia takich rozpórek w civicu naszym... Firma nie jest ważna... jedynie potrzebne byłyby wymiary takich rozpórek, i miejsca w których łączą się z nadwoziem... Mając takie informacje bardziej obstukany spawacz jest w stanie zrobić takie rozpórki... Problem pojawia się przy ważeniu tego sprzętu mało kto zrobi to z aluminium czy jakiegoś innego stopu lekkiego, a zakładając takie coś ze zwykłych kantowników waga może nieźle podskoczyć
Co do rozpórek trapezowych, to one są takie długie? bo chodzi mi o to, żeby usztywnić głównie podłużnice na jak największej ich długości...
EDIT:
http://civic5g.pl/printview.php?t=798&start=0&sid=bdf68dfd59c4fcd024fa566ef5193345 Fajnie opisane rozpórki, i pokazane która gdzie powinna przyjść... niestety nadal nie znalazłem nic na temat side bar'ów do civica IVgen...
mum666 - 2010-09-26, 15:41
" />Rozumiem, że ugina się to wszystko nie dlatego, że jest zgnite tylko civic jest z papieru? Jeżeli tak, to pomoże obspawanie budy, traction bar i płyta pod silnik.
Toffik12456 - 2010-09-26, 15:47
" />No u mnie się nie ugina, ale martwię się o tą podłużnicę... Nie wiadomo jak ona się zachowa podczas np jakiegoś silnego uderzenia na dziurach, których przecież w naszym pięknym kraju prawie wcale nie ma
kirpek - 2010-09-26, 19:36
" />buda jest z papieru w 4g. honda wyposażyła te auta w świetne zawieszenie, fajne silniki, ale buda to się nie udała.
bashub - 2010-10-15, 10:34
" />