V max
Adriano - 2006-05-09, 10:55
" />Szukałem tego topicu na forum i się nie doszukałem, więc zakładam.
Ile najwięcej udało wam się wyciągnąć waszymi civic'ami? Najbardziej ciekawi mnie w miarę niedłubane d15b2 z wiadomych względów.
Dzilas - 2006-05-09, 11:00
" />Seria D16Z2, 3 osoby na pokładzie 200km/h... więcej nie jechałem, bo dla mnie już było za szybko ale możliwości są większe niż te 200km/h
DAV - 2006-05-09, 11:25
" />ja posiadam jak najbardziej seryjnde d15b2 nawet mam jeszcze kata neizdjetego i polecialem 190km i to byl dla niego max ale mysle ze jest troceh zapchany przez te wszystkie swoje lata i jak sie zabiore za niego to do 200 mysle ze sa szanse zeby dociagnac
DAV - 2006-05-09, 11:26
" />acha sorki zapomnailem dodac ze mam odnnizaone zawieszenei wiec to troche tez mi pomaga
Michuu - 2006-05-09, 11:29
" />DOHC koniec budzika zabraklo 5-6 mm do oparcia wskazowki o obudowe
Nevada - 2006-05-09, 11:30
" />D15B2 na płaskim licznikowo 190 powinno być chyba, mój kiedyś pokazał okolice 230km/h
DRAG - 2006-05-09, 11:35
" />Mój D15B2 bujnoł się na obwódce 190 i jeszcze troche by poszedł ale troszke się bałem dalej cisnąć.Był już bardzo niestabilny.
Adriano - 2006-05-09, 11:47
" />No ja bez obniżonego zawieszenia też bym sie bał jechać powyżej 190-ciu kilkunastolatkiem. Zresztą czymkolwiek jak jedziesz koło 200 to już niezła adrenalinka jest. A ktoś ma wynik z hamowni? [OT]W ogóle jak na hamowni liczą V max (wiem, że to jakaś dłuższa i droższa impreza, niż pomiar mocy, ale jak oni uwzględniają opory powietrza)? Biorą współczynnik Cx dla danego modelu samochodu i wiedzą dzięki temu na ile to spowalnia przy danej prędkości, czy jak?[/OT]
Bo nominalnie d15b2 178 km/h jedzie ...
gniedz83 - 2006-05-09, 11:52
" />D14A1 185 km/h na 4 biegu okolo 7 tyś obrotów na 5 już zwalniał. Opony to 175/70/13. Na zimowce 165/80/13 v max bylo troche ponad 175 km/h. Prędkości oczywiście osiągnięte na niemieckiej autostradzie
Khacker - 2006-05-09, 11:59
" />na LPG zatankowanych na przydrożnej taniej stacji
"Junkers" tez potrafi małe co nieco
wh00per - 2006-05-09, 12:09
" />moj d14a1 175 i ni chu chu wiecej na trasie Warszawa-Płońsk nie chcial, wiecej nie mialem okazji testowac bo glownie po Wawie nim smigam
malarz - 2006-05-09, 12:28
" />4 postacie na pokladzie .... (w 2 postacie udalo mi sie pojechac minimalnie ponad 200 ...)
(wtedy jeszcze R13 - 175/70. "stożek + dolot")
(bez stożka i dolotu Vmax= troche ponad 180)zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Adriano - 2006-05-09, 10:55
" />Szukałem tego topicu na forum i się nie doszukałem, więc zakładam.
Ile najwięcej udało wam się wyciągnąć waszymi civic'ami? Najbardziej ciekawi mnie w miarę niedłubane d15b2 z wiadomych względów.
Dzilas - 2006-05-09, 11:00
" />Seria D16Z2, 3 osoby na pokładzie 200km/h... więcej nie jechałem, bo dla mnie już było za szybko ale możliwości są większe niż te 200km/h
DAV - 2006-05-09, 11:25
" />ja posiadam jak najbardziej seryjnde d15b2 nawet mam jeszcze kata neizdjetego i polecialem 190km i to byl dla niego max ale mysle ze jest troceh zapchany przez te wszystkie swoje lata i jak sie zabiore za niego to do 200 mysle ze sa szanse zeby dociagnac
DAV - 2006-05-09, 11:26
" />acha sorki zapomnailem dodac ze mam odnnizaone zawieszenei wiec to troche tez mi pomaga
Michuu - 2006-05-09, 11:29
" />DOHC koniec budzika zabraklo 5-6 mm do oparcia wskazowki o obudowe
Nevada - 2006-05-09, 11:30
" />D15B2 na płaskim licznikowo 190 powinno być chyba, mój kiedyś pokazał okolice 230km/h
DRAG - 2006-05-09, 11:35
" />Mój D15B2 bujnoł się na obwódce 190 i jeszcze troche by poszedł ale troszke się bałem dalej cisnąć.Był już bardzo niestabilny.
Adriano - 2006-05-09, 11:47
" />No ja bez obniżonego zawieszenia też bym sie bał jechać powyżej 190-ciu kilkunastolatkiem. Zresztą czymkolwiek jak jedziesz koło 200 to już niezła adrenalinka jest. A ktoś ma wynik z hamowni? [OT]W ogóle jak na hamowni liczą V max (wiem, że to jakaś dłuższa i droższa impreza, niż pomiar mocy, ale jak oni uwzględniają opory powietrza)? Biorą współczynnik Cx dla danego modelu samochodu i wiedzą dzięki temu na ile to spowalnia przy danej prędkości, czy jak?[/OT]
Bo nominalnie d15b2 178 km/h jedzie ...
gniedz83 - 2006-05-09, 11:52
" />D14A1 185 km/h na 4 biegu okolo 7 tyś obrotów na 5 już zwalniał. Opony to 175/70/13. Na zimowce 165/80/13 v max bylo troche ponad 175 km/h. Prędkości oczywiście osiągnięte na niemieckiej autostradzie
Khacker - 2006-05-09, 11:59
" />na LPG zatankowanych na przydrożnej taniej stacji
"Junkers" tez potrafi małe co nieco
wh00per - 2006-05-09, 12:09
" />moj d14a1 175 i ni chu chu wiecej na trasie Warszawa-Płońsk nie chcial, wiecej nie mialem okazji testowac bo glownie po Wawie nim smigam
malarz - 2006-05-09, 12:28
" />4 postacie na pokladzie .... (w 2 postacie udalo mi sie pojechac minimalnie ponad 200 ...)
(wtedy jeszcze R13 - 175/70. "stożek + dolot")
(bez stożka i dolotu Vmax= troche ponad 180)