Wałki rozrządu - tabelka
Ryba - 2008-02-28, 21:34
" />Dawno tem przeglądając forum natknąłem się na tabelkę, gdzie były opisane wzniosy krzywek dla każdego silnika D serii
Dziś przeszukałem forum pod hasłami:
- róznice wałków
- głowica Z2
- ostry wałek
- wałki rozrządu
i ... nic nie znalazłem
Da radę coś takiego skombinować ?? - albo wkleić na nowo, albo podać mi linka do tematu, w którym to było
lookaz - 2008-03-01, 19:10
" />bo sie szukajka wy..krzaczyla...
pewnie chodzi ci o to:
mam nadzieje ze pomoglem ;p
Ryba - 2008-03-02, 14:44
" />No dzięki ... właśnie o to chodziło A ma ktoś może jeszcze takie dane dla silnika D14A1 ??
lookaz - 2008-03-02, 15:49
" />wszyscy mowia ze to samo co d15b3...
ja swoj d14a1 mierzylem przed wsadzeniem i wyszlo mi tak:
36.59
36.75
36.74
36.60
36.60
36.77
36.78
36.61
36.61
36.76
36.75
36.58
36.58
36.76
36.75
36.59
37.75
gdzieniegdzie za duzo ale suwmiarka nie grzeszyla profesjonalizmem ;p
Ryba - 2008-03-03, 16:06
" />Pivo poszło Dzięki
C00li - 2008-03-05, 10:00
" />Ja ostatnio wymieniłem w swoim D15B2 wałek na ten z D16Z2 - z pomiarów wyszło mi, że wzniosy maksymalne są takie same, za to wałek z D16Z2 jest pełniejszy i ma minimalne przesunięcia w fazie. Efekt jest taki, że wg. hamowni uzyskałem 8 KM na górze. Załączam wykresik:
lookaz - 2008-03-05, 10:14
" />co to zaplon ci tak szaleje?
to bardziej na wykres z sejsmografu wyglada podczas lekkiego trzesienia ziemi
masz wykres przed wsadzeniem walka z Z2?
czy bazujesz na danych katalogowych?
bencol - 2008-07-31, 09:18
" />A jak ma się wałek od A6 do Z2. Sa takie same czy były między nimi różnice?zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Ryba - 2008-02-28, 21:34
" />Dawno tem przeglądając forum natknąłem się na tabelkę, gdzie były opisane wzniosy krzywek dla każdego silnika D serii
Dziś przeszukałem forum pod hasłami:
- róznice wałków
- głowica Z2
- ostry wałek
- wałki rozrządu
i ... nic nie znalazłem
Da radę coś takiego skombinować ?? - albo wkleić na nowo, albo podać mi linka do tematu, w którym to było
lookaz - 2008-03-01, 19:10
" />bo sie szukajka wy..krzaczyla...
pewnie chodzi ci o to:
mam nadzieje ze pomoglem ;p
Ryba - 2008-03-02, 14:44
" />No dzięki ... właśnie o to chodziło A ma ktoś może jeszcze takie dane dla silnika D14A1 ??
lookaz - 2008-03-02, 15:49
" />wszyscy mowia ze to samo co d15b3...
ja swoj d14a1 mierzylem przed wsadzeniem i wyszlo mi tak:
36.59
36.75
36.74
36.60
36.60
36.77
36.78
36.61
36.61
36.76
36.75
36.58
36.58
36.76
36.75
36.59
37.75
gdzieniegdzie za duzo ale suwmiarka nie grzeszyla profesjonalizmem ;p
Ryba - 2008-03-03, 16:06
" />Pivo poszło Dzięki
C00li - 2008-03-05, 10:00
" />Ja ostatnio wymieniłem w swoim D15B2 wałek na ten z D16Z2 - z pomiarów wyszło mi, że wzniosy maksymalne są takie same, za to wałek z D16Z2 jest pełniejszy i ma minimalne przesunięcia w fazie. Efekt jest taki, że wg. hamowni uzyskałem 8 KM na górze. Załączam wykresik:
lookaz - 2008-03-05, 10:14
" />co to zaplon ci tak szaleje?
to bardziej na wykres z sejsmografu wyglada podczas lekkiego trzesienia ziemi
masz wykres przed wsadzeniem walka z Z2?
czy bazujesz na danych katalogowych?
bencol - 2008-07-31, 09:18
" />A jak ma się wałek od A6 do Z2. Sa takie same czy były między nimi różnice?