Większe spalanie po wymianie uszczelki pod głowicą.
G-Unit - 2008-01-09, 23:14
" />Jak w temacie. Ostatnio wysrała mi sie uszczelka pod głowicą. Uszczelka została wymieniona, głowica splanowana. [H] niby jeździ ok ale zaczęła więcej palić. Nie jest to jakiś bardzo drastyczny wzrost ale odczuwalny, myślę że pali około 2,5 - 3 litrów więcej. Oczywiście biorę pod uwagę że mamy zimę i te sprawy ale przed wymianą też była zima i auto paliło mniej. Gdzie szukać przyczyny? Dodatkową rzeczą która mnie irytuje jest dziwny dźwięk silnika kiedy sie nagrzeje. Na biegu jałowym praca ok, cichutka bez skakania obrotów. Kiedy się jednak rozpędzam silnik (chyba silnik) jakoś dziwnie brzmi - świszczy
Kapcio - 2008-01-09, 23:26
" />A może rozrząd przestawiony?zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
G-Unit - 2008-01-09, 23:14
" />Jak w temacie. Ostatnio wysrała mi sie uszczelka pod głowicą. Uszczelka została wymieniona, głowica splanowana. [H] niby jeździ ok ale zaczęła więcej palić. Nie jest to jakiś bardzo drastyczny wzrost ale odczuwalny, myślę że pali około 2,5 - 3 litrów więcej. Oczywiście biorę pod uwagę że mamy zimę i te sprawy ale przed wymianą też była zima i auto paliło mniej. Gdzie szukać przyczyny? Dodatkową rzeczą która mnie irytuje jest dziwny dźwięk silnika kiedy sie nagrzeje. Na biegu jałowym praca ok, cichutka bez skakania obrotów. Kiedy się jednak rozpędzam silnik (chyba silnik) jakoś dziwnie brzmi - świszczy
Kapcio - 2008-01-09, 23:26
" />A może rozrząd przestawiony?