wskazania obrotow
r@do - 2007-08-13, 20:12
" />Problem jest nastepujacy.
Moj obrotomierz ma jakies humory przez wiekszosc czasu wskazuje mi ze moje obroty na biegu jalowym oscyluja w granicach 100 gdy nabieram obrotow wszytko jest ok - ale nio wiem czy mnie nie oszukuje o te 600/700.
Wskazania na jalowym nie maja nic wspolnego z praca silnika bo gdy obrotek dziala prawidlowo wskazuje 700/800 i silnik bez wzgledu na wskazania pracuje caly czas rowno.
Mam wiec pytania co moze byc przyczyna ?
wartosci dla obrotow podaje pewnie aparat zaplonowy wiec moze tam jest jakis modul za to odpowiedzialny ktory mozna naprawic.
Za wszytkie pomocne rady z gory dziekuje i pozdrawiam
Grzehurra - 2007-08-14, 10:14
" />sprawdz czy komp nie wywala bledow i moze na poczatek reset kompa?
Miłosz - 2007-08-14, 12:04
" />A ja mam pytanie Skąd wiesz że obroty
r@do - 2007-08-14, 12:55
" />reset byl, czyszceczenie krokowego i przepustnicy tez - komp nic nie sygnalizuje.
"100" to byla wartosc "symboliczna" - pokazuje miedzy 0 a 500
dyzio - 2007-08-14, 19:54
" />mozesz zmienic kompa bo juz koles mial taki problem ze autko szwankowalo a bledow niebylo na kompie wymienil i jest ok jak masz kogos kto ma ten sam silniczek ko zamien na cwile kompa i zobaczysz czy to nie jest wina walnietego kompa
elmer - 2007-08-15, 13:46
" />Słaba masa na silniku, padający moduł zapłonowy, uszkodzenie wiązki na drodze zegary - aparat zapłonowy.
r@do - 2007-08-24, 11:23
" />chyba znalazem przyczyne
zmienialem akumulator i chcialem zrobic reset kompa wiec postanowilem wyregulowac obroty ta srubka na przepustnicy.
Okazalo sie ze gdy ja je podkrecalem cos powodowalo ponowne ich opadanie. gdy wykrecilem srubke prawie do konca i obroty byly na poziomie 1000 rpm to zaczely "falowac" miedzy 0 a 1000.
Obstawiam ze cos u mnie nie tak z silniczkiem krokowym.
I teraz pytanie: jak upewnic sie na 100% i co ewentualnie mozna zrobic/naprawic.
ps: czyscilem juz krokowy.
pozdrawiam
opornick - 2007-08-24, 13:35
" />sorki ze podepne sie pod temat, jakie powinny byc obroty silnika przy predkosci 100km/h na 5 biegu na normalnych kolach ? chodzi mi o silnik d15b2 hb.
grzes86 - 2007-08-24, 16:32
" />opornick, u mnie obrotomierz pokazuje cos w granicach 3tys. (tylko nie pamietam, czy troszeczke ponizej, czy powyzej ) jak nie zapomne, to dzis jeszcze sprawdze (opony 175/70/13) pozdrawiam
elmer - 2007-08-24, 16:46
" />Koła nie mają tutaj nic do rzeczy.
tfidos - 2007-08-24, 19:43
" />około 3100 rpm
grzes86 - 2007-08-24, 19:55
" />u mnie na grubosc strzalki ponizej trzech tysiecy, ~2950rpmzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
r@do - 2007-08-13, 20:12
" />Problem jest nastepujacy.
Moj obrotomierz ma jakies humory przez wiekszosc czasu wskazuje mi ze moje obroty na biegu jalowym oscyluja w granicach 100 gdy nabieram obrotow wszytko jest ok - ale nio wiem czy mnie nie oszukuje o te 600/700.
Wskazania na jalowym nie maja nic wspolnego z praca silnika bo gdy obrotek dziala prawidlowo wskazuje 700/800 i silnik bez wzgledu na wskazania pracuje caly czas rowno.
Mam wiec pytania co moze byc przyczyna ?
wartosci dla obrotow podaje pewnie aparat zaplonowy wiec moze tam jest jakis modul za to odpowiedzialny ktory mozna naprawic.
Za wszytkie pomocne rady z gory dziekuje i pozdrawiam
Grzehurra - 2007-08-14, 10:14
" />sprawdz czy komp nie wywala bledow i moze na poczatek reset kompa?
Miłosz - 2007-08-14, 12:04
" />A ja mam pytanie Skąd wiesz że obroty
r@do - 2007-08-14, 12:55
" />reset byl, czyszceczenie krokowego i przepustnicy tez - komp nic nie sygnalizuje.
"100" to byla wartosc "symboliczna" - pokazuje miedzy 0 a 500
dyzio - 2007-08-14, 19:54
" />mozesz zmienic kompa bo juz koles mial taki problem ze autko szwankowalo a bledow niebylo na kompie wymienil i jest ok jak masz kogos kto ma ten sam silniczek ko zamien na cwile kompa i zobaczysz czy to nie jest wina walnietego kompa
elmer - 2007-08-15, 13:46
" />Słaba masa na silniku, padający moduł zapłonowy, uszkodzenie wiązki na drodze zegary - aparat zapłonowy.
r@do - 2007-08-24, 11:23
" />chyba znalazem przyczyne
zmienialem akumulator i chcialem zrobic reset kompa wiec postanowilem wyregulowac obroty ta srubka na przepustnicy.
Okazalo sie ze gdy ja je podkrecalem cos powodowalo ponowne ich opadanie. gdy wykrecilem srubke prawie do konca i obroty byly na poziomie 1000 rpm to zaczely "falowac" miedzy 0 a 1000.
Obstawiam ze cos u mnie nie tak z silniczkiem krokowym.
I teraz pytanie: jak upewnic sie na 100% i co ewentualnie mozna zrobic/naprawic.
ps: czyscilem juz krokowy.
pozdrawiam
opornick - 2007-08-24, 13:35
" />sorki ze podepne sie pod temat, jakie powinny byc obroty silnika przy predkosci 100km/h na 5 biegu na normalnych kolach ? chodzi mi o silnik d15b2 hb.
grzes86 - 2007-08-24, 16:32
" />opornick, u mnie obrotomierz pokazuje cos w granicach 3tys. (tylko nie pamietam, czy troszeczke ponizej, czy powyzej ) jak nie zapomne, to dzis jeszcze sprawdze (opony 175/70/13) pozdrawiam
elmer - 2007-08-24, 16:46
" />Koła nie mają tutaj nic do rzeczy.
tfidos - 2007-08-24, 19:43
" />około 3100 rpm
grzes86 - 2007-08-24, 19:55
" />u mnie na grubosc strzalki ponizej trzech tysiecy, ~2950rpm