Wtrysk DUAL - dopalacz
loopack - 2006-03-31, 09:20
" />Witam.
Szukałem i nie znalazłem więc piszę:
Słyszałem o tym jak to wtrysk pomocniczy (czyli ponoć taki który jest fabrycznie dla d15b2) i innych samochodów można używać w roli dopały.
Czyli ciagniemy przewody od wtrysku pomocniczego do kokpitu i jak sobie pstrykniemy, to wiele bogatsza mieszanka trafia do silnika - oczywiście efektownie osuszając zbiornik.
Nasuwa mi się pytanie - kto coś wie o tym, czy ktoś próbował?
elmer - 2006-03-31, 09:35
" />W D15B2 drugi wtryskiwacz włącza się przy 3000 rpm. Wcześniej nie potrzeba więcej wachy, będziesz tylko zalewał silnik.
Największym problemem D15B2 nie jest brak paliwa tylko brak powietrza (przpustnica 40mm).
loopack - 2006-03-31, 09:56
" />mozna rozwiercic/wymienic na wieksza? np 72mm?
elmer - 2006-03-31, 10:27
" />Seryjną rozwiercić można o kilka mm.
loopack - 2006-03-31, 10:32
" />kilka mm to nie wielka roznica... mozna gdzies kupic większego gotowca nie za astronomiczną kase?
elmer - 2006-03-31, 10:58
" />Wątpię.
Ew. można pokombinować z przepustnicą z D14 (z pionową przepustnicą) lub D16Y7, ale na pewno bez przeróbek się nie obędzie, o ile w ogóle da się założyć. Jak jesteś odważny to kup sobie kolektor D15B2 i taką przepustnicę i kombinuj
P.S. Jak coś to mam kolektor z D15B2 za grosze
loopack - 2006-03-31, 11:02
" />Mowisz? To na privka poprosze fotkę i cene
Bo tez mysle nad podpieciem sie do kolektora Noskiem
Merfi - 2006-04-01, 21:20
" />najlepszym rozwiazaniem jest zmiana kolektora ssacego od d15b7
aparatlu zaplonowego kompa i wiazki oraz sondy lambda,
zyskujesz 10 NM i 11KMzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
loopack - 2006-03-31, 09:20
" />Witam.
Szukałem i nie znalazłem więc piszę:
Słyszałem o tym jak to wtrysk pomocniczy (czyli ponoć taki który jest fabrycznie dla d15b2) i innych samochodów można używać w roli dopały.
Czyli ciagniemy przewody od wtrysku pomocniczego do kokpitu i jak sobie pstrykniemy, to wiele bogatsza mieszanka trafia do silnika - oczywiście efektownie osuszając zbiornik.
Nasuwa mi się pytanie - kto coś wie o tym, czy ktoś próbował?
elmer - 2006-03-31, 09:35
" />W D15B2 drugi wtryskiwacz włącza się przy 3000 rpm. Wcześniej nie potrzeba więcej wachy, będziesz tylko zalewał silnik.
Największym problemem D15B2 nie jest brak paliwa tylko brak powietrza (przpustnica 40mm).
loopack - 2006-03-31, 09:56
" />mozna rozwiercic/wymienic na wieksza? np 72mm?
elmer - 2006-03-31, 10:27
" />Seryjną rozwiercić można o kilka mm.
loopack - 2006-03-31, 10:32
" />kilka mm to nie wielka roznica... mozna gdzies kupic większego gotowca nie za astronomiczną kase?
elmer - 2006-03-31, 10:58
" />Wątpię.
Ew. można pokombinować z przepustnicą z D14 (z pionową przepustnicą) lub D16Y7, ale na pewno bez przeróbek się nie obędzie, o ile w ogóle da się założyć. Jak jesteś odważny to kup sobie kolektor D15B2 i taką przepustnicę i kombinuj
P.S. Jak coś to mam kolektor z D15B2 za grosze
loopack - 2006-03-31, 11:02
" />Mowisz? To na privka poprosze fotkę i cene
Bo tez mysle nad podpieciem sie do kolektora Noskiem
Merfi - 2006-04-01, 21:20
" />najlepszym rozwiazaniem jest zmiana kolektora ssacego od d15b7
aparatlu zaplonowego kompa i wiazki oraz sondy lambda,
zyskujesz 10 NM i 11KM