wyiana dual carb na wielopunkt
Adik-tm - 2008-09-27, 19:05
" />tak jak w temacie .. zastanawiam sie nad wsadzeniem wielopunktu do ( D14A1)
mechanikiem nie jestem to sie nie znam dlatego pytanie do was co by to dało i czy to miało by sens ?
i czy były by jakies problemy z montarzem
Dzilas - 2008-09-27, 21:43
" />to moze po krotce opisze co ci potrzebne
wielopunkt, wtryski z listwa, bak od wtrysku z pompa paliwa, przekaznik pompy paliwa, walek od d16, wiazka, komputer, przepustnica, kolektor z sonda lambda.. a czy to wszystko podejdzie.. pytaj dalej. ja tylko podalem czesci
o kurde.. nic nie pisales o czesciach.. trudno, bedzie na zaśke ( na pozniej)
dobra, doczytalem dalej.. sens jest okej.. ale zastanowi sie, czy nie latwiej/lepiej bylo by zrobic cos w stylu d16z1 jak (chyba) kahlbar zrobil. Tak czy inaczej pogadaj z nim, ma wg. mnie duze pojecie o d14a1 i moze ci pomoc.
Stoki Chan - 2008-09-27, 21:52
" />ja napiszę tylko tyle - widziałem taki silnik , nawet pracował , więc jest to możliwe (nie ma rzeczy niemożliwych) ,ale ile to wszystko kosztuje i jak się za to zabrać to nie wiem ...
osiągi powinny byc takie jak d15b2 na wielopunkcie ,czyli całkiem sympatycznie
Dzilas, a po co ten wałek od d16 ?
S-View - 2008-09-27, 23:18
" />pewnie zeby był jakiś czujnik... ale nie jestem pewien
Adik-tm - 2008-09-27, 23:44
" />hm ... a tak pomijajac ten wielopunkt ... chociaz cały czas pytanie aktualne ... co jeszcze mógł bym z tym silniczkiem zrobic zeby troche podniesc moc ? ale bez wiekszych ingerencji zeby mi za 2 miesiace nie siadł silnik
soldi - 2008-09-28, 00:40
" />np wymienić gaźniki... temat wałkowany
Ryba - 2008-09-28, 06:20
" />Wałek od D16 nie jest potrzebny, ponadto mogą być problemy z ustawieniem rozrządu. Lepiej założyć całą głowicę od D16 SOHC
Sondę lambda można zastąpić wynalazkiem stosowanym w A9 - nie trzeba będzie wymieniać kolektora.
Moim zdaniem opreacja jest mało opłacalna. Trzeba rozbierać całe auto, drutować elektrykę - masa roboty. A zysk ... + - 10 km (d15b7 ma 101 km). Z jednej strony to sporo, z drugiej ... przy swapie np na a9/z5 roboty prawie tyle samo (dochodzi wyjęcie silnika i włożenie nowego), a zysk mocy + - 40 km Tylko koszta będą większe
wbr98wa - 2008-09-28, 10:54
" />mam takie pytanko...
mam D15B2 i mam LPG mam drugi silnik tyle że d14a1 i czy jakby coś mi się stało z głowicą to czy mogę przełożyć głowicę od 1.4 do 1.5 ???
czy nie da rady coś takiego.
w sumie te głowicę są takie same
zmywok - 2008-09-28, 11:34
" />A co ma cie sie stać z głowicą ja robiłem swoimi hondami po 100tys na gazie i nic z głowicami sie nie działo
JKL - 2008-09-28, 11:45
" />Zagadaj do Ofci z h3m ona wsadziła wielopunkt do d13, jest w temacie.
Adik-tm - 2008-09-28, 12:57
" />JKL dzieki bardzo
Dzilas - 2008-09-28, 20:43
" />sorry za ten wałek od d16, ale myslalem, ze moze trzeba go zmienic, poniewaz w d14 walek zasila silnik w paliwo.. i tak jakos od razu napisalem, ze i walek trzeba zmienic. Sorry za zamet w glowiezanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Adik-tm - 2008-09-27, 19:05
" />tak jak w temacie .. zastanawiam sie nad wsadzeniem wielopunktu do ( D14A1)
mechanikiem nie jestem to sie nie znam dlatego pytanie do was co by to dało i czy to miało by sens ?
i czy były by jakies problemy z montarzem
Dzilas - 2008-09-27, 21:43
" />to moze po krotce opisze co ci potrzebne
wielopunkt, wtryski z listwa, bak od wtrysku z pompa paliwa, przekaznik pompy paliwa, walek od d16, wiazka, komputer, przepustnica, kolektor z sonda lambda.. a czy to wszystko podejdzie.. pytaj dalej. ja tylko podalem czesci
o kurde.. nic nie pisales o czesciach.. trudno, bedzie na zaśke ( na pozniej)
dobra, doczytalem dalej.. sens jest okej.. ale zastanowi sie, czy nie latwiej/lepiej bylo by zrobic cos w stylu d16z1 jak (chyba) kahlbar zrobil. Tak czy inaczej pogadaj z nim, ma wg. mnie duze pojecie o d14a1 i moze ci pomoc.
Stoki Chan - 2008-09-27, 21:52
" />ja napiszę tylko tyle - widziałem taki silnik , nawet pracował , więc jest to możliwe (nie ma rzeczy niemożliwych) ,ale ile to wszystko kosztuje i jak się za to zabrać to nie wiem ...
osiągi powinny byc takie jak d15b2 na wielopunkcie ,czyli całkiem sympatycznie
Dzilas, a po co ten wałek od d16 ?
S-View - 2008-09-27, 23:18
" />pewnie zeby był jakiś czujnik... ale nie jestem pewien
Adik-tm - 2008-09-27, 23:44
" />hm ... a tak pomijajac ten wielopunkt ... chociaz cały czas pytanie aktualne ... co jeszcze mógł bym z tym silniczkiem zrobic zeby troche podniesc moc ? ale bez wiekszych ingerencji zeby mi za 2 miesiace nie siadł silnik
soldi - 2008-09-28, 00:40
" />np wymienić gaźniki... temat wałkowany
Ryba - 2008-09-28, 06:20
" />Wałek od D16 nie jest potrzebny, ponadto mogą być problemy z ustawieniem rozrządu. Lepiej założyć całą głowicę od D16 SOHC
Sondę lambda można zastąpić wynalazkiem stosowanym w A9 - nie trzeba będzie wymieniać kolektora.
Moim zdaniem opreacja jest mało opłacalna. Trzeba rozbierać całe auto, drutować elektrykę - masa roboty. A zysk ... + - 10 km (d15b7 ma 101 km). Z jednej strony to sporo, z drugiej ... przy swapie np na a9/z5 roboty prawie tyle samo (dochodzi wyjęcie silnika i włożenie nowego), a zysk mocy + - 40 km Tylko koszta będą większe
wbr98wa - 2008-09-28, 10:54
" />mam takie pytanko...
mam D15B2 i mam LPG mam drugi silnik tyle że d14a1 i czy jakby coś mi się stało z głowicą to czy mogę przełożyć głowicę od 1.4 do 1.5 ???
czy nie da rady coś takiego.
w sumie te głowicę są takie same
zmywok - 2008-09-28, 11:34
" />A co ma cie sie stać z głowicą ja robiłem swoimi hondami po 100tys na gazie i nic z głowicami sie nie działo
JKL - 2008-09-28, 11:45
" />Zagadaj do Ofci z h3m ona wsadziła wielopunkt do d13, jest w temacie.
Adik-tm - 2008-09-28, 12:57
" />JKL dzieki bardzo
Dzilas - 2008-09-28, 20:43
" />sorry za ten wałek od d16, ale myslalem, ze moze trzeba go zmienic, poniewaz w d14 walek zasila silnik w paliwo.. i tak jakos od razu napisalem, ze i walek trzeba zmienic. Sorry za zamet w glowie