wyjęcie i rozebranie gaźnika
nurexx - 2009-09-14, 19:14
" />czy moze mi ktos z grubsza powiedziec jak zabrac sie do wymontowania i przeczyszczenia gaźnika? prawdopodobnie zawiesza mi sie pływak i mam przytkana drugą przepustnice
jurasjo - 2009-09-16, 08:47
" />Jeżeli gaźnik z 1.3 to mogę podpowiedzieć bo pełne wymontowanie robię w jakieś 15 minut
nurexx - 2009-09-16, 18:33
" />dokładnie to ten gaźniczek.
problem jest taki ze po odpaleniu RANO fury benzyna wydostaje sie z gaxnika i spływa na alternator...
wystarczy ze na 5 sekund wyzeruje instalacje ( mam lpg )benzyna troche wypali sie z komory gaźnika, znow załącze benzynke i jest ok.
wczoraj zdjąłem puche filtra i odkręciłem ta górnaczęść gaźnika z papierową uszczelką.
wszystko niby jest ok...
zlożylem wszystko do kupy i .... na benzynie nie trzyma obrotow, spadaja niemal do zera, drgają.
na lpg obroty jak zawsze były ok 800 teraz sa 1500
WTF ?zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
nurexx - 2009-09-14, 19:14
" />czy moze mi ktos z grubsza powiedziec jak zabrac sie do wymontowania i przeczyszczenia gaźnika? prawdopodobnie zawiesza mi sie pływak i mam przytkana drugą przepustnice
jurasjo - 2009-09-16, 08:47
" />Jeżeli gaźnik z 1.3 to mogę podpowiedzieć bo pełne wymontowanie robię w jakieś 15 minut
nurexx - 2009-09-16, 18:33
" />dokładnie to ten gaźniczek.
problem jest taki ze po odpaleniu RANO fury benzyna wydostaje sie z gaxnika i spływa na alternator...
wystarczy ze na 5 sekund wyzeruje instalacje ( mam lpg )benzyna troche wypali sie z komory gaźnika, znow załącze benzynke i jest ok.
wczoraj zdjąłem puche filtra i odkręciłem ta górnaczęść gaźnika z papierową uszczelką.
wszystko niby jest ok...
zlożylem wszystko do kupy i .... na benzynie nie trzyma obrotow, spadaja niemal do zera, drgają.
na lpg obroty jak zawsze były ok 800 teraz sa 1500
WTF ?