Wykresy z hamowni
Boci@n - 2008-05-21, 17:10
" />Proponuje taki temat, jak posiadasz na kompie jakiś wykres z hamowni, wklej go. Napisz co za silnik, jakie mody. Interesuje mnie wykres a nie tylko wartości mocy i momentu maks. Dlaczego? Bo jeździ się przebiegiem, D16a9 i d16a2 z identycznymi modami (dolot, wydech, 4-2-1, zamach lekki) identyczna masa, skrzynie takie same, oboje kierowcy startują zaj...iście. Oba auta jeżdżą tak samo. Mimo iż d16a9 ma pewnie kilka/sie hp max. więcej. I tak zacząłem szukać wykresów seryjnych aut i modzonych. Może ktoś ma? Swoje lub znalezione w sieci. Dzięki.
Ja zacznę mam nadzieje, że kolega timor się nie obrazi
D15b2, mpfi, kolektor 4-2-1 ebay, wydech 50mm na 2 tłumikach przelotowych, dolot na seryjnej rurze z kibelrurą i stożkiem
Seryjnie:
Moc maksymalna (KM@obr.)90@6000
Moment maksymalny (Nm@obr.) 119@4500
A tu:
timor - 2008-05-22, 06:50
" />nie obrażę się nawet popieram i równiez zachęcam do wrzucania wykresów, bo sporo osób by skorzystało. ja z mojej strony dodam, że bede się hamował jeszcze raz(liczę że wykres będzie szedł jeszcze troszkę do góry bo na to wygląda i ma kopa ponad 7000 bo odcina mi już normalnie(ponad 7500 na obrotomierzu ) ale już na innym silniku, bo w starym prawdopodobnie panewka poszła
mum666 - 2008-05-22, 07:51
" />moje EC8:
seria: 75KM/6300rpm, 102NM/3000rpm
mody: wywalone sitko, zwężka, chwyt powietrza w zderzaku (naweircone dziury + spiro-rurka), wkładka K&N, wydech seryjna średnica na 3 tłumikach przelotowych.
wykres:
EG3 kumpla:
seria: 75KM/6300rpm, 102NM/3000rpm
mody: wywalone sitko, zwężka, odblokowana druga przepustnica, stożek, wywalony kat, końcowy przelot
wykres (dla porównania nałożony jest też mój-test4, różowe linie):
ED7 (D16A6) kumpla:
seria: 110KM/6300rpm 134NM/5200rpm
mody:przelot na jednym końcowym blackflame
wykres:
Proponowałbym temat przykleić
Fawor - 2008-05-22, 18:17
" />Moje dwa D16Z2 w dwóch różnych setupach.
Silnik pierwszy:
- stożek na seryjnym rękawie
- kolektor z D16A9 i dwucalowy przelot bez tłumika środkowego
Silnik drugi:
- stożek na kibelrurce bez nawiewu
- wydech jak wyżej z dołożonym seryjnym tłumikiem środkowym
Grzehurra - 2008-05-29, 10:59
" />no to i ja przedstawie swoj wykres
d15b2, mpfi, dolot alu na stozku k&n, wydech 2" na dwoch przelotach, kolektor 4-2-1 made by ebay
moc: 122 HP, moment: 141 Nm
Gr00bY - 2008-05-29, 13:32
" />No to i mój
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Boci@n - 2008-05-21, 17:10
" />Proponuje taki temat, jak posiadasz na kompie jakiś wykres z hamowni, wklej go. Napisz co za silnik, jakie mody. Interesuje mnie wykres a nie tylko wartości mocy i momentu maks. Dlaczego? Bo jeździ się przebiegiem, D16a9 i d16a2 z identycznymi modami (dolot, wydech, 4-2-1, zamach lekki) identyczna masa, skrzynie takie same, oboje kierowcy startują zaj...iście. Oba auta jeżdżą tak samo. Mimo iż d16a9 ma pewnie kilka/sie hp max. więcej. I tak zacząłem szukać wykresów seryjnych aut i modzonych. Może ktoś ma? Swoje lub znalezione w sieci. Dzięki.
Ja zacznę mam nadzieje, że kolega timor się nie obrazi
D15b2, mpfi, kolektor 4-2-1 ebay, wydech 50mm na 2 tłumikach przelotowych, dolot na seryjnej rurze z kibelrurą i stożkiem
Seryjnie:
Moc maksymalna (KM@obr.)90@6000
Moment maksymalny (Nm@obr.) 119@4500
A tu:
timor - 2008-05-22, 06:50
" />nie obrażę się nawet popieram i równiez zachęcam do wrzucania wykresów, bo sporo osób by skorzystało. ja z mojej strony dodam, że bede się hamował jeszcze raz(liczę że wykres będzie szedł jeszcze troszkę do góry bo na to wygląda i ma kopa ponad 7000 bo odcina mi już normalnie(ponad 7500 na obrotomierzu ) ale już na innym silniku, bo w starym prawdopodobnie panewka poszła
mum666 - 2008-05-22, 07:51
" />moje EC8:
seria: 75KM/6300rpm, 102NM/3000rpm
mody: wywalone sitko, zwężka, chwyt powietrza w zderzaku (naweircone dziury + spiro-rurka), wkładka K&N, wydech seryjna średnica na 3 tłumikach przelotowych.
wykres:
EG3 kumpla:
seria: 75KM/6300rpm, 102NM/3000rpm
mody: wywalone sitko, zwężka, odblokowana druga przepustnica, stożek, wywalony kat, końcowy przelot
wykres (dla porównania nałożony jest też mój-test4, różowe linie):
ED7 (D16A6) kumpla:
seria: 110KM/6300rpm 134NM/5200rpm
mody:przelot na jednym końcowym blackflame
wykres:
Proponowałbym temat przykleić
Fawor - 2008-05-22, 18:17
" />Moje dwa D16Z2 w dwóch różnych setupach.
Silnik pierwszy:
- stożek na seryjnym rękawie
- kolektor z D16A9 i dwucalowy przelot bez tłumika środkowego
Silnik drugi:
- stożek na kibelrurce bez nawiewu
- wydech jak wyżej z dołożonym seryjnym tłumikiem środkowym
Grzehurra - 2008-05-29, 10:59
" />no to i ja przedstawie swoj wykres
d15b2, mpfi, dolot alu na stozku k&n, wydech 2" na dwoch przelotach, kolektor 4-2-1 made by ebay
moc: 122 HP, moment: 141 Nm
Gr00bY - 2008-05-29, 13:32
" />No to i mój