ďťż

Wymiana rozrządu +



Ryba - 2008-04-04, 12:13
" />Na wstępie powiem, że użyłem opcji szukaj i co nieco już wiem
Pierwsza sprawa, co ile wymieniamy pasek ?? 60 czy 100 tys km ??
Druga, dlaczego trzeba zdejmować pokrywę zaworów przy robocie ??
Trzecia, mój pasek wygląda tak jak na zdęciach. Czy konieczna jest jego wymiana ?? Wiem tylko, że auto było regularnie serwisowane, ale pewności 100% co do jego stanu nie mam. Da się zdiagnozowac go "na oko" ?? Obecnie mam 159 tys.

Czwarta, jak widać na fotkach mam wyciek chyba spod uszczelniacza wałka. Dużo takie cos kosztuje ?? Polecacie jakieś zamienniki czy tylko ASO ??





pltz - 2008-04-04, 13:49
" />Teoretycznie co 100.
Trzeba nie dosc ze zdjec pokrywe to jeszcze lape silnika tez trza odkrecic o ile dobrze pamietam.
Co do zdjec to nie mam pojecia czy da sie to ocenic na oko...ale wymien go jak najszybciej bo taki przebieg mi sie zle kojarzy jesli mowa o rozrzadzie, bo wlasnie tyle moja miala jak jej strzelil../



dudki22 - 2008-04-04, 14:42
" />Kolego Ja osobiśnie bym wymienił bo z tego co wiem to nieważne ile silnik ma kilometrow wazne jest ile lat temy pasek był zmieniamy bo guma z czasem sie starzeje twardnieje i robią sie mikropęknięcia.Umnie tez pasek wyglądał na dobry poprzedni właściciel powiedzaił mi ze zmienali jakies 50000tyś km temu tylko ze 3lata do tyłu,a pompy wody nigdy nie wymieniali Autko przejechało na oryginalnej pompie 260000 no przeciez to jest chore wymiana rozrządu jest odrazu z pąpą i odrazu zabrałem sie za rozrząd razem z pompą.No jeszcze widze ze faktycznie olejek Ci płynie i to nawet nawet nie zastanawiaj sie i rób [/b]



Ryba - 2008-04-04, 16:32
" />Rozrząd był już wymieniany na pewno, ale chyba zmienie go tak czy inaczej, bo czaasem wydaje mi się ze ma się rozlecieć już. Inna sprawa czy moge jeździc bez tej górnej osłony ??




tecno - 2008-04-04, 16:49
" />jezdzic mozesz ale jak wpadnie jakis kamien czy cos to moze byc masakra. jezeli chodzi simeringi na walek to w tym przypadku mozesz smialo wlozyc corteco



Ryba - 2008-04-04, 17:13
" />Ok dzięki Ale pytanie po co zdejmowac pokrywę bez odpowiedzi



Grzehurra - 2008-04-04, 17:25
" />pod pokrywa jest chyba gorna oslona paska...



Ryba - 2008-04-04, 17:29
" />no ale jak widać u mnie osłony nie ma a pokrywy nie ruszałem. Wcale nie było jakoś sprecjalnie trudno wyciągnąć to ustrojstwo
Jeśli tylko po to tzreba ją zdejmować to chyba problem z głowy



Boci@n - 2008-04-04, 17:52
" />aby ustawić zawory, które powinno się regulować wraz z wymianą rozrządu



piotrek422 - 2008-04-05, 08:58
" />a za uszczelniacz wałka osobiscie ja dałem 45 zł i wału korbowego tyle samo



Borobej - 2008-12-04, 14:02
" />Dogrzewam lekko już spleśniałego kotlecika.

Zabieram się za wymianę kompletnego rozrządu - pasek, rolka napinacza, pasek alternatora, pompa wody. Pasek rozrządu mam już Gatesa, natomiast moje pytanie jest takie: jakei firmy brać w pozostałych przypadkach? Nie chciałbym żeby coś się urwało czy zapchało za rok. To samo odnośnie filtru paliwa.

P.S.: Swoją drogą jestem lekko zaskoczony, nie myślałem że te paski aż tyle mogą jeździć. No ale mam wóz już 1,5 roku i nic z tych rzeczy nie zmieniałem, cholera wie ile już mają, więc lepiej wszystko jednocześnie.



mum666 - 2008-12-04, 15:57
" />A pasek alternatora wymienia sie tak samo co 100 tys? Bo jak robiłem rozrząd: pompa, pasek i rolka, to paska od alternatora nie zmieniłem
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu