Wymiana tulejki maglownicy.
<mtm> - 2010-01-30, 11:58
" />Witajcie
Z przedniego zawieszenia-bardziej prawa strona- słychać puste stukanie.
Stukanie słychać zwłaszcza podczas jazdy po lodowych koleinach a także przy hamowaniu.
Po oględzinach myślałem, że to końcówki drążków bo były troche luźne. Wczoraj wymieniłem końcówki, myślałem , że pojade tylko na zbieżność i będzie git tymczasem stuka jak stukało.
Po kolejnych oględzinach myślę, że to poprostu drążek kierownicy.
Teraz takie pytanko. Skomplikowana jest wymiana drążka kierowniczego? Nie sprawdzałem co kryje się pod gumą drążka więc nie wiem jakie czynności wchodzą w skład wymiany . Tymbardziej, że w książce nie ma opisu wymiany drążka. Jest jedynie opis jak wymienić końcówke.
Zastanawiam sie czy robić to samemu czy zostawić gościom od zbieżności.
Na co jeszcze zwrócić uwagę przed zbieżnością- na jakie elementy, żeby za pół roku znów jej nie ustawiać ? Dodam , że wahacze mam ok sworznie dolne tez.
Co do drążków to z 555 nie znalazłem do ED7. Chyba kupie w JC . . .
Jakieś uwagi? komentarze? Bardzo proszę
Dzida - 2010-01-30, 12:53
" />Niekoniecznie drążki, ale sama maglownica - to taka uwaga U mnie to samo, tłucze niemiłosiernie na kostce brukowej albo "lodowych koleinach". Ja stawiam na magiel, ale co w nim wymienić - nie wiem. Zabiorę się zaa rozbiórkę latem
<mtm> - 2010-01-30, 14:11
" />Maglownica może też, ale napewno drążek także napewno oba odrazu wymienie.
Jak to jest tym drążkiem wykręcam normalnie mierząc przy tym głębokość na jaką był wkręcony a później na taką samą głębokość wkręcam i tyle?
Jakieś polecane?
MarcinL - 2010-01-30, 18:14
" />Wkręcasz mniej wiecej tak samo i jedziesz ustawić zbieżność, u mnie kiedys ktoś nie ustawił i jak kupiłem auto przednie opony na wewnętrznych brzegach były ścięte do łysa
ppiotrek - 2010-01-30, 19:39
" />Mogę się mylić (pamiętam, jak przez mgłę), ale kiedyś czytałem, że jeśli w zawieszeniu nie masz luzów a coś ci puka to musisz wymienić jakąś teflonową gumkę (właśnie z prawej strony) przy maglu. Towar do kupienia tylko w ASO za 5x zł. Postaram się to odszukać.
<mtm> - 2010-01-31, 12:10
" />No . . to spoko. . .
kupie te drążki odrazu nowe gumki osłonowe , wymienie sobie sam i pojade na ustawienie zbieżności.
Myśle, ze maglownica nie ma luzów i będzie spokój a co do "teflonowej gumki" to też się popytam.
ppiotrek - 2010-01-31, 12:41
" />Znalazłem temat na honda-crx.info. Myślę, że układ kierowniczy mamy ten sam albo bardzo podobny.
nadola - 2010-01-31, 12:45
" />
<mtm> - 2010-02-01, 11:08
" />Zgłupiałem. . .
Byłem na kanale i słuchałem ukłądu ster. i wygląda na to , że drążki nie maja jakiegoś luzu.
Albo ta podkładka jest zużyta i emituje taki stuk, albo maglownica albo jedno i drugie.
Chyba kupie i tulejkę i drążki tylko po wymianie chciałbym aby stuków nie było.
Jeżeli dobrze zrozumiałem to ta tulejka jest po prawej stronie siedząc za kółkiem . Jeżeli podczas jazdy stuki słychać z prawej strony a drążek i i jego końcówka jest ok to może wskazywać na to, że to ona jest powodem pukania?
Rozważam tak bo tak naprawde nie wiem czy to maglownica czy tulejka.
Czy jest jakiś sposób na pierwsze luzy w maglownicy np dokręcenie jej itp czy poprostu regeneracja ?
ppiotrek - 2010-02-01, 11:58
" />
<mtm> - 2010-02-01, 16:47
" />
Stacho - 2010-02-02, 09:39
" />stawiam że magiel trzeba oddać do regeneracji koszt nie wielki bo coś koło 100złzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
<mtm> - 2010-01-30, 11:58
" />Witajcie
Z przedniego zawieszenia-bardziej prawa strona- słychać puste stukanie.
Stukanie słychać zwłaszcza podczas jazdy po lodowych koleinach a także przy hamowaniu.
Po oględzinach myślałem, że to końcówki drążków bo były troche luźne. Wczoraj wymieniłem końcówki, myślałem , że pojade tylko na zbieżność i będzie git tymczasem stuka jak stukało.
Po kolejnych oględzinach myślę, że to poprostu drążek kierownicy.
Teraz takie pytanko. Skomplikowana jest wymiana drążka kierowniczego? Nie sprawdzałem co kryje się pod gumą drążka więc nie wiem jakie czynności wchodzą w skład wymiany . Tymbardziej, że w książce nie ma opisu wymiany drążka. Jest jedynie opis jak wymienić końcówke.
Zastanawiam sie czy robić to samemu czy zostawić gościom od zbieżności.
Na co jeszcze zwrócić uwagę przed zbieżnością- na jakie elementy, żeby za pół roku znów jej nie ustawiać ? Dodam , że wahacze mam ok sworznie dolne tez.
Co do drążków to z 555 nie znalazłem do ED7. Chyba kupie w JC . . .
Jakieś uwagi? komentarze? Bardzo proszę
Dzida - 2010-01-30, 12:53
" />Niekoniecznie drążki, ale sama maglownica - to taka uwaga U mnie to samo, tłucze niemiłosiernie na kostce brukowej albo "lodowych koleinach". Ja stawiam na magiel, ale co w nim wymienić - nie wiem. Zabiorę się zaa rozbiórkę latem
<mtm> - 2010-01-30, 14:11
" />Maglownica może też, ale napewno drążek także napewno oba odrazu wymienie.
Jak to jest tym drążkiem wykręcam normalnie mierząc przy tym głębokość na jaką był wkręcony a później na taką samą głębokość wkręcam i tyle?
Jakieś polecane?
MarcinL - 2010-01-30, 18:14
" />Wkręcasz mniej wiecej tak samo i jedziesz ustawić zbieżność, u mnie kiedys ktoś nie ustawił i jak kupiłem auto przednie opony na wewnętrznych brzegach były ścięte do łysa
ppiotrek - 2010-01-30, 19:39
" />Mogę się mylić (pamiętam, jak przez mgłę), ale kiedyś czytałem, że jeśli w zawieszeniu nie masz luzów a coś ci puka to musisz wymienić jakąś teflonową gumkę (właśnie z prawej strony) przy maglu. Towar do kupienia tylko w ASO za 5x zł. Postaram się to odszukać.
<mtm> - 2010-01-31, 12:10
" />No . . to spoko. . .
kupie te drążki odrazu nowe gumki osłonowe , wymienie sobie sam i pojade na ustawienie zbieżności.
Myśle, ze maglownica nie ma luzów i będzie spokój a co do "teflonowej gumki" to też się popytam.
ppiotrek - 2010-01-31, 12:41
" />Znalazłem temat na honda-crx.info. Myślę, że układ kierowniczy mamy ten sam albo bardzo podobny.
nadola - 2010-01-31, 12:45
" />
<mtm> - 2010-02-01, 11:08
" />Zgłupiałem. . .
Byłem na kanale i słuchałem ukłądu ster. i wygląda na to , że drążki nie maja jakiegoś luzu.
Albo ta podkładka jest zużyta i emituje taki stuk, albo maglownica albo jedno i drugie.
Chyba kupie i tulejkę i drążki tylko po wymianie chciałbym aby stuków nie było.
Jeżeli dobrze zrozumiałem to ta tulejka jest po prawej stronie siedząc za kółkiem . Jeżeli podczas jazdy stuki słychać z prawej strony a drążek i i jego końcówka jest ok to może wskazywać na to, że to ona jest powodem pukania?
Rozważam tak bo tak naprawde nie wiem czy to maglownica czy tulejka.
Czy jest jakiś sposób na pierwsze luzy w maglownicy np dokręcenie jej itp czy poprostu regeneracja ?
ppiotrek - 2010-02-01, 11:58
" />
<mtm> - 2010-02-01, 16:47
" />
Stacho - 2010-02-02, 09:39
" />stawiam że magiel trzeba oddać do regeneracji koszt nie wielki bo coś koło 100zł