Wymiana uszczelki pod głowicą
norbi - 2006-08-18, 18:12
" />Witam, mam pytanie do kogoś kto ma doświadczenie z wymianą uszczelki pod głowicą.
Więc właśnie sie do tego zabrałem, głowicę dałem do małego planowania więc tu nie mam problemu, ale na bloku zostało mi trochę uszczelki. potraktowałem ją loctite'm do usówania uszczelek ale to nie pomogło, wiem, że nie mogę tego tak zostawić, a jak skrobę blok to go trochę "kaleczę". Moje pytanie jest takie czy mogę powierzcnie bloku licująca z głowicą przetrzeć drobnym papierem ściernym np. wodnym 2000? czy już lepiej skrobać co doprowadzi do niby bardzo małych are nierówności. Oczywiście pepier będzie mokry więc opiłki na nim powinny zostać, jak nie na papierze to na obrzezachbloku/tulei, będę to robił z kawałem matalu o płaskiej, równej powierzni, nie popsuje nic?
dzieki
MeMf - s
" />a nieda sie zyletka tego oddzielic ? albo nozykiem do tapet ?nasaczyc rozpuszczalnikiem i jazda chyba dobrze powiedzialem?
Marcel - 2006-08-19, 08:01
" />0ddaj ja do zabielania i bedzie najlepiej !!!! - koszt w zakladzie ok 60zł
norbi - 2006-08-22, 14:21
" />Już zribione - głowica poszła do małego planowania więc tam się za bardzo nie bawiłem, a na blok popryskałem chemią loctite do usówania uszczelek i jakoś resztki uszczelki usunąłem, bardzo delikatnie wykończyłem wodnym papierem ściernym i przytargałem mechanika, żeby obejrzał - stwierdził że jest git.
PS - co to jest zabielanie?
tomalo - 2006-08-22, 18:15
" />takie minimalne planowanie... tyle tylko zeby usunac drobne nierownosci... nawet tego nei mozna nazwac planowaniem
norbi - 2006-08-24, 18:58
" />wkładam Cometica 1,8mm żeby go odpręzyć więc powiedzmy "wyczyścili" mi głowcę razem z cieniutka warstwą aljuminium , właściwie pytałem jak oczyścić blok, bo wg mnie głowcę przy zdejmowaniu zawsze trzeba "wyrównać" - czyli zrobli mi "zabielanie" z tego co rozumiem:)zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
norbi - 2006-08-18, 18:12
" />Witam, mam pytanie do kogoś kto ma doświadczenie z wymianą uszczelki pod głowicą.
Więc właśnie sie do tego zabrałem, głowicę dałem do małego planowania więc tu nie mam problemu, ale na bloku zostało mi trochę uszczelki. potraktowałem ją loctite'm do usówania uszczelek ale to nie pomogło, wiem, że nie mogę tego tak zostawić, a jak skrobę blok to go trochę "kaleczę". Moje pytanie jest takie czy mogę powierzcnie bloku licująca z głowicą przetrzeć drobnym papierem ściernym np. wodnym 2000? czy już lepiej skrobać co doprowadzi do niby bardzo małych are nierówności. Oczywiście pepier będzie mokry więc opiłki na nim powinny zostać, jak nie na papierze to na obrzezachbloku/tulei, będę to robił z kawałem matalu o płaskiej, równej powierzni, nie popsuje nic?
dzieki
MeMf - s
" />a nieda sie zyletka tego oddzielic ? albo nozykiem do tapet ?nasaczyc rozpuszczalnikiem i jazda chyba dobrze powiedzialem?
Marcel - 2006-08-19, 08:01
" />0ddaj ja do zabielania i bedzie najlepiej !!!! - koszt w zakladzie ok 60zł
norbi - 2006-08-22, 14:21
" />Już zribione - głowica poszła do małego planowania więc tam się za bardzo nie bawiłem, a na blok popryskałem chemią loctite do usówania uszczelek i jakoś resztki uszczelki usunąłem, bardzo delikatnie wykończyłem wodnym papierem ściernym i przytargałem mechanika, żeby obejrzał - stwierdził że jest git.
PS - co to jest zabielanie?
tomalo - 2006-08-22, 18:15
" />takie minimalne planowanie... tyle tylko zeby usunac drobne nierownosci... nawet tego nei mozna nazwac planowaniem
norbi - 2006-08-24, 18:58
" />wkładam Cometica 1,8mm żeby go odpręzyć więc powiedzmy "wyczyścili" mi głowcę razem z cieniutka warstwą aljuminium , właściwie pytałem jak oczyścić blok, bo wg mnie głowcę przy zdejmowaniu zawsze trzeba "wyrównać" - czyli zrobli mi "zabielanie" z tego co rozumiem:)