Wymiana wachacza górnego
Stacho - 2010-07-20, 11:18
" />Witam !
Mam do was pytanko mam do wymiany wachacze górne no i chciałbym to zrobić sam jakieś podpowiedzi jak wymienić wachacz żeby się nie omęczyć ? ;>
soldi - 2010-07-20, 11:41
" />wykręcić, wyjąć, włożyć drugi..
zdejmujesz amortyzator tylko
Tankian - 2010-07-20, 14:44
" />to tak w teorii Soldi
ja jak wymienialem u siebie to sruby łączące go ze zwrotnicą to musiałem palnikiem potraktowac
wez tez na to poprawkę ze sruba będzie zardzewiała a sworzen zapieczony na amen
soldi - 2010-07-20, 14:59
" />tzw sworzeń jak nie odkręcisz nakrętki, to ją utnij.. jak nie będzie chciał wyskoczyć (a nie będzie chciał), to profilaktyczni kilka konkretnych młotków na to nakładź (w bok zwrotnicy, tj. w miejsce osadzenia sworznia) - jak nie wyskoczy samo, to kombinuj ściągacz do sworzni
to w sumie jedyne miejsce, gdzie można mieć problemy.. te śruby z góry zwykle nie są zardzewiałe i dość spokojnie się odkręcają
Tankian - 2010-07-20, 16:01
" />
ppiotrek - 2010-07-20, 19:07
" />a po co zdejmować amortyzator?
Lecho - 2010-07-20, 20:10
" />ja właśnie nie wiem ? wydaje mi się że trzeba tylko sworzeń i dwie śruby trzymające wahacz
BJFast - 2010-07-20, 20:25
" />A czy wy przypadkiem nie piszecie o sworzniu dolnym
<mtm> - 2010-07-20, 20:31
" />1.odkręcasz koło i lewarek w górę
2.odkręcasz osłonke sworznia górnego-2 śruby (chyba "10")
3.odkręcasz sworzeń górny (przed tym wyciągasz zawleczkę z gwintu)
4.po otwarciu maski-odkręcasz dwie śruby trzymające wahacz
5.wyciągasz stary
6.wsadzasz nowy
7.zakręcasz wszystko tak jak rozkręcałeś
! ważne !
wahacz skręć w takiej pozycji jak będzie pracował tzn w jego naturalnym położeniu po opuszczeniu samochodu bo szlak trafi po paru tysiącach
Stacho - 2010-07-20, 21:53
" />Ściągacz do wachaczy mam to dam rade Dzięki wielkie za porady !zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Stacho - 2010-07-20, 11:18
" />Witam !
Mam do was pytanko mam do wymiany wachacze górne no i chciałbym to zrobić sam jakieś podpowiedzi jak wymienić wachacz żeby się nie omęczyć ? ;>
soldi - 2010-07-20, 11:41
" />wykręcić, wyjąć, włożyć drugi..
zdejmujesz amortyzator tylko
Tankian - 2010-07-20, 14:44
" />to tak w teorii Soldi
ja jak wymienialem u siebie to sruby łączące go ze zwrotnicą to musiałem palnikiem potraktowac
wez tez na to poprawkę ze sruba będzie zardzewiała a sworzen zapieczony na amen
soldi - 2010-07-20, 14:59
" />tzw sworzeń jak nie odkręcisz nakrętki, to ją utnij.. jak nie będzie chciał wyskoczyć (a nie będzie chciał), to profilaktyczni kilka konkretnych młotków na to nakładź (w bok zwrotnicy, tj. w miejsce osadzenia sworznia) - jak nie wyskoczy samo, to kombinuj ściągacz do sworzni
to w sumie jedyne miejsce, gdzie można mieć problemy.. te śruby z góry zwykle nie są zardzewiałe i dość spokojnie się odkręcają
Tankian - 2010-07-20, 16:01
" />
ppiotrek - 2010-07-20, 19:07
" />a po co zdejmować amortyzator?
Lecho - 2010-07-20, 20:10
" />ja właśnie nie wiem ? wydaje mi się że trzeba tylko sworzeń i dwie śruby trzymające wahacz
BJFast - 2010-07-20, 20:25
" />A czy wy przypadkiem nie piszecie o sworzniu dolnym
<mtm> - 2010-07-20, 20:31
" />1.odkręcasz koło i lewarek w górę
2.odkręcasz osłonke sworznia górnego-2 śruby (chyba "10")
3.odkręcasz sworzeń górny (przed tym wyciągasz zawleczkę z gwintu)
4.po otwarciu maski-odkręcasz dwie śruby trzymające wahacz
5.wyciągasz stary
6.wsadzasz nowy
7.zakręcasz wszystko tak jak rozkręcałeś
! ważne !
wahacz skręć w takiej pozycji jak będzie pracował tzn w jego naturalnym położeniu po opuszczeniu samochodu bo szlak trafi po paru tysiącach
Stacho - 2010-07-20, 21:53
" />Ściągacz do wachaczy mam to dam rade Dzięki wielkie za porady !