Wymiana zegarów
drakaa - 2007-07-02, 15:05
" />Witam! Chciałem w swojej hani zmienić zegary. Powodem jest to, że jak zmieniałem tarcze na białe przykleiła mi się strzałka od paliwa i teraz stoi w jednej pozycji.
Interesuje mnie to czy podejdzie do mnie zegar z obrotomierzem. Obecnie nie mam obrotomierza i zastanawia mnie kwestia czy taki licznik do mnie podejdzie. Opis silnika i wersji jest w moim statusie po lewej. Dodam tyle że mam amerykańską wersje hani, 4 biegi, pasy w drzwiach i takie tam drobne różnice...
Dzik - 2007-07-02, 17:11
" />Swoje d15b2 kupilem z zegarami od d13b2. Na spocie przekonywano mnie iz po zamontowaniu orginalnych zegarow wszystko bedzie gralo i swiszczalo a tu pupa, nic nie dziala. Tzn dziala, ale wszystko na opak . Poradzilem sie elektryka ktory rzekomo jest dobry czy taka opcja jest mozliwa a on bardzo grzecznie mnie wysmial i powiedzial, ze to jakas rzezba z elektronika musi byc jesli zegary od 1.3 dzialaja na 1.5. Niewiem jak to jest z amerykankami, ale wydaje mi sie iz bez problemu mozna podlaczyc deske z obrotkiem lub sam obrotek lesli cos wczesniej nie bylo z zegarami kombinowane. Jesli sie myle prosze mnie zbesztac i poprawic.
Sebisz111 - 2007-07-02, 17:14
" />Mylicie sie panowie !
W wersjach USA i Canada były inaczej przewody we wtyczkach Tak że jeśli zmiana licznika to tylko na wersje usa, albo cięcie wtyczki i lutowanie !!!!
Dzik - 2007-07-02, 17:25
" />A jak to idzie w europejczykach? Jesli zegary od 1.3 dzialaja a orginalne od 1.5 niechca? Trzeba sie w elektronice grzebac?
pokrzyw - 2007-07-02, 17:41
" />Jakby co mam od amerykańskiej wersji cały licznik (bez obrotka) na części - mogę ci podrzucić bo będę za dwa tygodnie w kotlinie kłodzkiej (możemy meeting zrobić i się pobawić) .
Jak przeskakiwałem w 1.5 na licznik z obrotkiem i było ok. Ale polowałem na wersję US przez dłuuugi czas (8 miesięcy).
W wersji ec8 (1.3) EDM bez problemu powinieneś podczepić zegary z obrotkiem od wersji ed6 czy ed3/4 (europejskiej). Może trafiłeś na licznik US
Dzik - 2007-07-02, 18:00
" />Europejskie. Zaraz streszcze co mi sie dzieje. Obrotek nie dziala. Po zapaleniu postojowek zapala mi sie check i olej. Po zapaleniu drogowych przygasa delikatnie check i olej zapala sie brake i wzrasta temp silnika (mimo na 100% zimnego silnika). Kiedy otworze drzwi to check i olej swieci jak oszalaly. I co zrobic?
Sebisz111 - 2007-07-02, 19:15
" />ja wymieniałem całż instalacje el. jak podpiołem instalacje z ed9 też miałem takie jaja z licznikiem (wersja canada) ale jest to bez problemu do ogarnięcia !
Od czego ma się schematy instalacji
Dzik - 2007-07-02, 19:23
" />wlasnie w wolny weekend bedzie trzeba zabrac sie za ogarnianie zegarow.
pokrzyw - 2007-07-02, 19:23
" />
Sebisz111 - 2007-07-02, 19:32
" />Poskanuje i wyśle jak się uda może nawet jutro
Dzik - 2007-07-02, 19:37
" />A jak sie ma europejskie to i ich nie zaszkodzi wyslac
pokrzyw - 2007-07-02, 20:11
" />ano popieram kolegę...zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
drakaa - 2007-07-02, 15:05
" />Witam! Chciałem w swojej hani zmienić zegary. Powodem jest to, że jak zmieniałem tarcze na białe przykleiła mi się strzałka od paliwa i teraz stoi w jednej pozycji.
Interesuje mnie to czy podejdzie do mnie zegar z obrotomierzem. Obecnie nie mam obrotomierza i zastanawia mnie kwestia czy taki licznik do mnie podejdzie. Opis silnika i wersji jest w moim statusie po lewej. Dodam tyle że mam amerykańską wersje hani, 4 biegi, pasy w drzwiach i takie tam drobne różnice...
Dzik - 2007-07-02, 17:11
" />Swoje d15b2 kupilem z zegarami od d13b2. Na spocie przekonywano mnie iz po zamontowaniu orginalnych zegarow wszystko bedzie gralo i swiszczalo a tu pupa, nic nie dziala. Tzn dziala, ale wszystko na opak . Poradzilem sie elektryka ktory rzekomo jest dobry czy taka opcja jest mozliwa a on bardzo grzecznie mnie wysmial i powiedzial, ze to jakas rzezba z elektronika musi byc jesli zegary od 1.3 dzialaja na 1.5. Niewiem jak to jest z amerykankami, ale wydaje mi sie iz bez problemu mozna podlaczyc deske z obrotkiem lub sam obrotek lesli cos wczesniej nie bylo z zegarami kombinowane. Jesli sie myle prosze mnie zbesztac i poprawic.
Sebisz111 - 2007-07-02, 17:14
" />Mylicie sie panowie !
W wersjach USA i Canada były inaczej przewody we wtyczkach Tak że jeśli zmiana licznika to tylko na wersje usa, albo cięcie wtyczki i lutowanie !!!!
Dzik - 2007-07-02, 17:25
" />A jak to idzie w europejczykach? Jesli zegary od 1.3 dzialaja a orginalne od 1.5 niechca? Trzeba sie w elektronice grzebac?
pokrzyw - 2007-07-02, 17:41
" />Jakby co mam od amerykańskiej wersji cały licznik (bez obrotka) na części - mogę ci podrzucić bo będę za dwa tygodnie w kotlinie kłodzkiej (możemy meeting zrobić i się pobawić) .
Jak przeskakiwałem w 1.5 na licznik z obrotkiem i było ok. Ale polowałem na wersję US przez dłuuugi czas (8 miesięcy).
W wersji ec8 (1.3) EDM bez problemu powinieneś podczepić zegary z obrotkiem od wersji ed6 czy ed3/4 (europejskiej). Może trafiłeś na licznik US
Dzik - 2007-07-02, 18:00
" />Europejskie. Zaraz streszcze co mi sie dzieje. Obrotek nie dziala. Po zapaleniu postojowek zapala mi sie check i olej. Po zapaleniu drogowych przygasa delikatnie check i olej zapala sie brake i wzrasta temp silnika (mimo na 100% zimnego silnika). Kiedy otworze drzwi to check i olej swieci jak oszalaly. I co zrobic?
Sebisz111 - 2007-07-02, 19:15
" />ja wymieniałem całż instalacje el. jak podpiołem instalacje z ed9 też miałem takie jaja z licznikiem (wersja canada) ale jest to bez problemu do ogarnięcia !
Od czego ma się schematy instalacji
Dzik - 2007-07-02, 19:23
" />wlasnie w wolny weekend bedzie trzeba zabrac sie za ogarnianie zegarow.
pokrzyw - 2007-07-02, 19:23
" />
Sebisz111 - 2007-07-02, 19:32
" />Poskanuje i wyśle jak się uda może nawet jutro
Dzik - 2007-07-02, 19:37
" />A jak sie ma europejskie to i ich nie zaszkodzi wyslac
pokrzyw - 2007-07-02, 20:11
" />ano popieram kolegę...