Wymieniono sonde a błąd jest nadal!!
typ-r - 2006-09-16, 15:20
" />Witam mam mały problem ponieważ miałem standardowy błąd numer 1 czyli sonda!! Wymieniłem sonde nie znam marki ale check juz się nie świeci więc myslałem że jest git ale po jakims czasie około 2 miechy znów mi się check zaświecił patrze na diode a tam znów sonda i teraz nie wiem co jest grane!! Przy okzaji chciałem zapytać ilo amperowy macie bezpiecznik do resetowania komputera?? Mi po resecie ani na moment dioda nie przestaje migać jako błąd numer 1!!
HHHHEEEELLLLPPPP MMMMMEEEEE!!
POzdrawiam!!!
Marcel - 2006-09-18, 04:12
" />jak przekrecisz zapłon to dioda powinna mrygnac raz - to chyba wiesz i to nie jest ten twoj blad! PRAWDA?
a bezpiecznie jest 10A
typ-r - 2006-09-18, 08:39
" />Nie nie to wiem jasne!! dioda miga przynajmniej tak mi sie wydaje raz w odstepach dwu sekundowych!! siedziałem przy niej chyba z 10 min żeby to wyczaić!! Ja mma 15 A bezpiecznik moze to cos powodować??
nosql - 2006-09-18, 19:00
" />Ja miałem tak samo, sonda (nowa) po 4 tys km poszła do smietnika i był to zamiennik Walkera, to coś co robi pomiary - nie wiem jak sie nazywa (taka biała porcelanka) - to wlasnie to dziadostwo się rozsypało i zrobiła się grzechotka. Podmień sonde na inna i zobacz czy bedzie ok - od tego bym zaczał.
Bezpiecznik masz ok, ja też mam 15A i znam conajmniej kilka osób, które mają 4g z 91r z takimi bezpiecznikami (na puszce nawet jest napisane ze ma byc 15A). Niestety w starszych był 7,5A i obawiam się żę u nas się jakoś inaczej resetuje kompa bo po takim resecie jak jest w dziale porad błędy u nikogo ze znajomych nie znikneły, u mnie po zmianie sondy i resecie błąd dalej został na kompie ale Check już nie świeci i autko normalnie chodzi. WIęc moja teoria jest taka, że w 4g z konca serii była już troszke inna instalacja i możliwe że reset jakoś inaczej też da się zrobić - niestety to jest nie potwierdzone ale też nie ma nikogo kto obalił to co mówię, DODi też sie zdziwił jak z nim o tym pisałem.
Podobno najlepszy reset to odłączeniek masy z akumulatora na ponad 2-3 minuty - możesz sprawdzić czy błędy znikną ale jak pali Ci sie Check to raczej to nie pomoże więc zacznij od sondy.
Pozdrawiam!
zayonnc - 2006-09-18, 21:40
" />nosql a jaką inną sondę polecasz?
Pozdr
P.S. I ile kosztuje?
nosql - 2006-09-19, 09:10
" />Polecam NGK, niestety nie wiem ile ona kosztuje bo ja swoją dostałem od Szybika za co bardzo dziękuję. Najlepiej odezwij sie na gg to pogadamy, bo zaraz będzie, że odganiam klientów... Ogólnie każdy sprzęt może mieć wadę fabryczną, no ale bez przesady ;]
Walnięta sonda objawia się zapalaniem Check'a po rozgrzaniu silnika, falowaniem wolnych obrotów, dławieniem silnika przy dodawaniu gazu (zwłaszcza na zimnym i poniżej 3 tys obr). Można ją sprawdzić zwykłym miernikiem (u mnie nie było już co sprawdzać - grzechotka )
zayonnc - 2006-09-19, 11:31
" />Spoko mogłeś mieć faktycznie jakąś wadliwą. Ja też mam sondę Walkera od Siwasa i jak na razie jest wszystko ok. Poprzednia też była grzechotką
Jedno co wiem to, że tych kabli się nie lutuje są do nich specjalne złączki, które zresztą dostałem w paczce. Jak mi sonda pójdzie tak jak Tobie to najwyżej napiszę list protestacyjny do sprzedawcy
A tak poza tym to sporo ludzi jeździ na sondach Walkera (a tu na forum to głównie kupionych od Siwasa) i jak do tej pory nikt się nie skarżył, także może faktycznie miałeś pecha...
Aha a jak to sprawdzić miernikiem, bo wiesz jak miałem poprzednią to już nie było co sprawdzać Normalnie przyłożyć do kabla z wejścia (tzn wtyczki) a drugi do masy? Jakie odczyty powinny być?
Pozdr
nosql - 2006-09-19, 11:48
" />Masz wszystko w manualu opisane jakie powinny być wartości - ja nie pamiętam
zresztą poszukaj dobrze na forum bo gdzies ktoś ostatnio napisał jak to się robi i co powinien pokazać miernik
A wracając na temat sond Walkera to na tym forum ja znam jeszcze ze 3 osoby, którym sondy zdechły bardzo szybko (jednemu nawet po 2 tygodniach). Nie będę mówił kto bo jak będą chcieli to sami napiszą co i jak. Nawet jak byłyby to sondy od Siwasa to przecież nie jego wina, zresztą jest gwarancja (niestety mojej nie uznali bo uszkodzona mechanicznie - ciekawe ku...a jak, pewnie z silnika do kolektora wpadł kamien i jak przelatywał to walnał w sonde i sie rozleciała - takie coś chcieli mi wcisnąc, nie dosłownie oczywiście ;] )
Siwas - 2006-09-19, 12:12
" />ja na swojej przejezdzilem juz z 15 000 i wczoraj dla sprawdzenia wykrecilem zeby sprawdzic czy nie zrobila sie z niej jak mowicie grzechotka tak jak z tej ktora byla przy kupnie autka no i wszytsko w jak najlepszym porzadeczku A wiec nie rzucac kamieniami w sondy jaknosql, napisal i bedzie git
pozdro
rat4 - 2008-02-15, 10:45
" />Słuchajcie ja wymieniłem sondę na benzynie śmiga pięknie a na LPG nie za bardzo tylko przy przegazowaniu do 4 tys rpm coś tam amplituda się ruszy,???
wywala mi na lpg po rozgrzaniu na trasie błąd nr 1??
ma ktoś jakieś sugestie i cenne rady jak pozbyć się tego upierdliwego checka?
dodam jeszcze że w trybie awaryjnym spalił gazu 12 l instalacja wyregulowana była.
Poza tym w trybie awaryjnym nie wrzuca mi 5 biegu w automacie
(nie pisać nic na temat skrzyni D4 proszę)
i dlatego też mnie to denerwuje....
normalnie szewska pasja .....
nikt nie potrafi mi na to pytanie odpowiedzieć????
może tu ktoś ma jakieś doświadczenie??????
HELP ME PLEASEEEEEEEEEEEEEEE!!!
Dzilas - 2008-02-15, 12:40
" />
rat4 - 2008-02-15, 17:23
" />z całym szacunkiem ale.....
1.wiem o tym że błąd jest cały czas bo komp pokazuje dioda mruga raz...
2.sonda założona jest nówka, działa na benzynie wzorowo a na lpg niestety nie...
3.w momencie zaświecenia się diody w trasie dajmy na to 80 kmh przełącza mi z 5 biegu na 4!
4.jeśli chodzi o emulator lambdy to jakiś tam jest z tego co pamiętam,,,
może trzeba go odłączyć ?? jak myślicie?
powtarzam sonda pracuje prawidłowo na benzynie a na gazie nie działa!
czekam na jakieś sugestie....zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
typ-r - 2006-09-16, 15:20
" />Witam mam mały problem ponieważ miałem standardowy błąd numer 1 czyli sonda!! Wymieniłem sonde nie znam marki ale check juz się nie świeci więc myslałem że jest git ale po jakims czasie około 2 miechy znów mi się check zaświecił patrze na diode a tam znów sonda i teraz nie wiem co jest grane!! Przy okzaji chciałem zapytać ilo amperowy macie bezpiecznik do resetowania komputera?? Mi po resecie ani na moment dioda nie przestaje migać jako błąd numer 1!!
HHHHEEEELLLLPPPP MMMMMEEEEE!!
POzdrawiam!!!
Marcel - 2006-09-18, 04:12
" />jak przekrecisz zapłon to dioda powinna mrygnac raz - to chyba wiesz i to nie jest ten twoj blad! PRAWDA?
a bezpiecznie jest 10A
typ-r - 2006-09-18, 08:39
" />Nie nie to wiem jasne!! dioda miga przynajmniej tak mi sie wydaje raz w odstepach dwu sekundowych!! siedziałem przy niej chyba z 10 min żeby to wyczaić!! Ja mma 15 A bezpiecznik moze to cos powodować??
nosql - 2006-09-18, 19:00
" />Ja miałem tak samo, sonda (nowa) po 4 tys km poszła do smietnika i był to zamiennik Walkera, to coś co robi pomiary - nie wiem jak sie nazywa (taka biała porcelanka) - to wlasnie to dziadostwo się rozsypało i zrobiła się grzechotka. Podmień sonde na inna i zobacz czy bedzie ok - od tego bym zaczał.
Bezpiecznik masz ok, ja też mam 15A i znam conajmniej kilka osób, które mają 4g z 91r z takimi bezpiecznikami (na puszce nawet jest napisane ze ma byc 15A). Niestety w starszych był 7,5A i obawiam się żę u nas się jakoś inaczej resetuje kompa bo po takim resecie jak jest w dziale porad błędy u nikogo ze znajomych nie znikneły, u mnie po zmianie sondy i resecie błąd dalej został na kompie ale Check już nie świeci i autko normalnie chodzi. WIęc moja teoria jest taka, że w 4g z konca serii była już troszke inna instalacja i możliwe że reset jakoś inaczej też da się zrobić - niestety to jest nie potwierdzone ale też nie ma nikogo kto obalił to co mówię, DODi też sie zdziwił jak z nim o tym pisałem.
Podobno najlepszy reset to odłączeniek masy z akumulatora na ponad 2-3 minuty - możesz sprawdzić czy błędy znikną ale jak pali Ci sie Check to raczej to nie pomoże więc zacznij od sondy.
Pozdrawiam!
zayonnc - 2006-09-18, 21:40
" />nosql a jaką inną sondę polecasz?
Pozdr
P.S. I ile kosztuje?
nosql - 2006-09-19, 09:10
" />Polecam NGK, niestety nie wiem ile ona kosztuje bo ja swoją dostałem od Szybika za co bardzo dziękuję. Najlepiej odezwij sie na gg to pogadamy, bo zaraz będzie, że odganiam klientów... Ogólnie każdy sprzęt może mieć wadę fabryczną, no ale bez przesady ;]
Walnięta sonda objawia się zapalaniem Check'a po rozgrzaniu silnika, falowaniem wolnych obrotów, dławieniem silnika przy dodawaniu gazu (zwłaszcza na zimnym i poniżej 3 tys obr). Można ją sprawdzić zwykłym miernikiem (u mnie nie było już co sprawdzać - grzechotka )
zayonnc - 2006-09-19, 11:31
" />Spoko mogłeś mieć faktycznie jakąś wadliwą. Ja też mam sondę Walkera od Siwasa i jak na razie jest wszystko ok. Poprzednia też była grzechotką
Jedno co wiem to, że tych kabli się nie lutuje są do nich specjalne złączki, które zresztą dostałem w paczce. Jak mi sonda pójdzie tak jak Tobie to najwyżej napiszę list protestacyjny do sprzedawcy
A tak poza tym to sporo ludzi jeździ na sondach Walkera (a tu na forum to głównie kupionych od Siwasa) i jak do tej pory nikt się nie skarżył, także może faktycznie miałeś pecha...
Aha a jak to sprawdzić miernikiem, bo wiesz jak miałem poprzednią to już nie było co sprawdzać Normalnie przyłożyć do kabla z wejścia (tzn wtyczki) a drugi do masy? Jakie odczyty powinny być?
Pozdr
nosql - 2006-09-19, 11:48
" />Masz wszystko w manualu opisane jakie powinny być wartości - ja nie pamiętam
zresztą poszukaj dobrze na forum bo gdzies ktoś ostatnio napisał jak to się robi i co powinien pokazać miernik
A wracając na temat sond Walkera to na tym forum ja znam jeszcze ze 3 osoby, którym sondy zdechły bardzo szybko (jednemu nawet po 2 tygodniach). Nie będę mówił kto bo jak będą chcieli to sami napiszą co i jak. Nawet jak byłyby to sondy od Siwasa to przecież nie jego wina, zresztą jest gwarancja (niestety mojej nie uznali bo uszkodzona mechanicznie - ciekawe ku...a jak, pewnie z silnika do kolektora wpadł kamien i jak przelatywał to walnał w sonde i sie rozleciała - takie coś chcieli mi wcisnąc, nie dosłownie oczywiście ;] )
Siwas - 2006-09-19, 12:12
" />ja na swojej przejezdzilem juz z 15 000 i wczoraj dla sprawdzenia wykrecilem zeby sprawdzic czy nie zrobila sie z niej jak mowicie grzechotka tak jak z tej ktora byla przy kupnie autka no i wszytsko w jak najlepszym porzadeczku A wiec nie rzucac kamieniami w sondy jaknosql, napisal i bedzie git
pozdro
rat4 - 2008-02-15, 10:45
" />Słuchajcie ja wymieniłem sondę na benzynie śmiga pięknie a na LPG nie za bardzo tylko przy przegazowaniu do 4 tys rpm coś tam amplituda się ruszy,???
wywala mi na lpg po rozgrzaniu na trasie błąd nr 1??
ma ktoś jakieś sugestie i cenne rady jak pozbyć się tego upierdliwego checka?
dodam jeszcze że w trybie awaryjnym spalił gazu 12 l instalacja wyregulowana była.
Poza tym w trybie awaryjnym nie wrzuca mi 5 biegu w automacie
(nie pisać nic na temat skrzyni D4 proszę)
i dlatego też mnie to denerwuje....
normalnie szewska pasja .....
nikt nie potrafi mi na to pytanie odpowiedzieć????
może tu ktoś ma jakieś doświadczenie??????
HELP ME PLEASEEEEEEEEEEEEEEE!!!
Dzilas - 2008-02-15, 12:40
" />
rat4 - 2008-02-15, 17:23
" />z całym szacunkiem ale.....
1.wiem o tym że błąd jest cały czas bo komp pokazuje dioda mruga raz...
2.sonda założona jest nówka, działa na benzynie wzorowo a na lpg niestety nie...
3.w momencie zaświecenia się diody w trasie dajmy na to 80 kmh przełącza mi z 5 biegu na 4!
4.jeśli chodzi o emulator lambdy to jakiś tam jest z tego co pamiętam,,,
może trzeba go odłączyć ?? jak myślicie?
powtarzam sonda pracuje prawidłowo na benzynie a na gazie nie działa!
czekam na jakieś sugestie....