Wysokie wolne obroty po swapie MPFI
maciej - 2010-03-07, 14:48
" />Jak w temacie mam problem z wysokimi wolnymi obrotami po założeniu wielopunktu. Mianowicie od razu po odpaleniu obroty są w okolicy 2,200 i rosną do 3,000. Nie jest to wina linki od gazu, na odczepionej jest to samo, kręcenie śruba regulacyjną nic nie daje, komp nie pokazuje żadnych błędów (miga diodą na dzień dobry i do widzenia ), silnik chodzi równo, nic nie faluje. Spotkał się ktoś z czymś takim?
ThePowerOfDreams - 2010-03-07, 15:48
" />
dEboo - 2010-03-07, 16:24
" />a na pewno dobrze złożyłeś kol. dolotowy ?? może gdzieś zasysa lewe powietrza np przy styku z głowica z tąd te wysokie obroty albo nie założyłeś jakiegoś podciśnienia ewentualnie pomyliłeś ??
ThePowerOfDreams - 2010-03-07, 16:28
" />w sumie kolega moze mieć racje, nie pomyślałem o podcisnieniach... moga one miec duzy wplyw ...
maciej - 2010-03-07, 17:15
" />No podciśnienia sprawdzałem kilka razy, może być, że ssie lewe powietrze bo teraz sobie przypomniałem, że z dołu chyba nie przyłapałem go nakrętką
dEboo - 2010-03-07, 18:54
" />ja tam u siebie też od dołu nie mam skręconego nie chciało mi się rzeźbić z dostępem. ale ja zamiast uszczelki mam silikon który się dopasowuje.....wbrew pozorom działa i to bardzo dobrze.
oktanxxx - 2010-03-07, 19:17
" />Ja stawiam na lewe powietrze, Co do napięcia linki już się przekonałem co znaczy źle wyregulowana.
maciej - 2010-03-07, 20:28
" />Linka jest luźna, i pod odpięciu linki jest to samo. Pokminię z krokowcem i tps'em, może to będzie jakiś strzał, albo właśnie te lewe powietrze między kolektorem a głowicą, chociaż wydaje mi się, że 4 śruby całkiem dobrze dociskają kolektor
QmaX - 2010-03-08, 07:29
" />sprawdz czy ktorys wezyk z podcisnien nie jest przeciety albo pekniety
dEboo - 2010-03-08, 08:39
" />zobacz jeszcze bo na dole w przepustnicy jest wkręcona śrubka która podtrzymuje przepustnicę jest ona od wolnych obrotów..... może jest za mocno wkręcona przez co masz aż tak wysokie obroty na ssaniu. ??
ppiotrek - 2010-03-08, 08:54
" />Jeśli nie ma żadnych błędów na kompie to spróbuj ustawić wolne obroty. Nagrzej silnik, odłącz eacv i pokręć śrubką na przepustnicy (pamiętaj żeby linka była luźna i żeby tylko silnik był włączony). Jeśli to nie pomoże to trzeba sprawdzać podciśnienia albo szukać lewego powietrza.
Bonio_EQ - 2010-03-08, 19:57
" />zakladales ssaka na stara uszczelke? u mnie stara uszczelka w 3 kawalkach zostala zdjeta... z glowicy,obadaj wszystko na spokojnie no i po kolei,nie haotyczniezanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
maciej - 2010-03-07, 14:48
" />Jak w temacie mam problem z wysokimi wolnymi obrotami po założeniu wielopunktu. Mianowicie od razu po odpaleniu obroty są w okolicy 2,200 i rosną do 3,000. Nie jest to wina linki od gazu, na odczepionej jest to samo, kręcenie śruba regulacyjną nic nie daje, komp nie pokazuje żadnych błędów (miga diodą na dzień dobry i do widzenia ), silnik chodzi równo, nic nie faluje. Spotkał się ktoś z czymś takim?
ThePowerOfDreams - 2010-03-07, 15:48
" />
dEboo - 2010-03-07, 16:24
" />a na pewno dobrze złożyłeś kol. dolotowy ?? może gdzieś zasysa lewe powietrza np przy styku z głowica z tąd te wysokie obroty albo nie założyłeś jakiegoś podciśnienia ewentualnie pomyliłeś ??
ThePowerOfDreams - 2010-03-07, 16:28
" />w sumie kolega moze mieć racje, nie pomyślałem o podcisnieniach... moga one miec duzy wplyw ...
maciej - 2010-03-07, 17:15
" />No podciśnienia sprawdzałem kilka razy, może być, że ssie lewe powietrze bo teraz sobie przypomniałem, że z dołu chyba nie przyłapałem go nakrętką
dEboo - 2010-03-07, 18:54
" />ja tam u siebie też od dołu nie mam skręconego nie chciało mi się rzeźbić z dostępem. ale ja zamiast uszczelki mam silikon który się dopasowuje.....wbrew pozorom działa i to bardzo dobrze.
oktanxxx - 2010-03-07, 19:17
" />Ja stawiam na lewe powietrze, Co do napięcia linki już się przekonałem co znaczy źle wyregulowana.
maciej - 2010-03-07, 20:28
" />Linka jest luźna, i pod odpięciu linki jest to samo. Pokminię z krokowcem i tps'em, może to będzie jakiś strzał, albo właśnie te lewe powietrze między kolektorem a głowicą, chociaż wydaje mi się, że 4 śruby całkiem dobrze dociskają kolektor
QmaX - 2010-03-08, 07:29
" />sprawdz czy ktorys wezyk z podcisnien nie jest przeciety albo pekniety
dEboo - 2010-03-08, 08:39
" />zobacz jeszcze bo na dole w przepustnicy jest wkręcona śrubka która podtrzymuje przepustnicę jest ona od wolnych obrotów..... może jest za mocno wkręcona przez co masz aż tak wysokie obroty na ssaniu. ??
ppiotrek - 2010-03-08, 08:54
" />Jeśli nie ma żadnych błędów na kompie to spróbuj ustawić wolne obroty. Nagrzej silnik, odłącz eacv i pokręć śrubką na przepustnicy (pamiętaj żeby linka była luźna i żeby tylko silnik był włączony). Jeśli to nie pomoże to trzeba sprawdzać podciśnienia albo szukać lewego powietrza.
Bonio_EQ - 2010-03-08, 19:57
" />zakladales ssaka na stara uszczelke? u mnie stara uszczelka w 3 kawalkach zostala zdjeta... z glowicy,obadaj wszystko na spokojnie no i po kolei,nie haotycznie