Zacinająca się stacyjka - Concerto
NoRo - 2009-09-06, 09:08
" />Witam, to znowu ja Od początku kupna autka (pare miesięcy) mam problem z zacinającą się stacyjka, wygląda to tak że gdy autko jest zimne/długo stało to przekręca się normalnie. Ale gdy odpalam ponownie/autko nagrzane to często blokuje mi przekrecenie kluczyka na zapłon do "II", pierwsze przekręcenie zawsze OK. Z tego powodu musze wracać kluczykiem do początku, nieraz całkowicie wyciągnąć i próbować ponownie, słyszałem że tak objawia się koncówka stacyjki . Chciałbym się Was zapytać czy już mam powoli rozglądać się za nową stacyjką ? Mogę to czymś przesmarować ? Czy raczej nie zaleca się smarowania stacyjki czymkolwiek ? Dodam, że stacyjka jest podświetlana i w samochodzie zanim je dostałem w swoje ręce był problem z wodą w kabinie, może wdała się wilgoć i dlatego świruje ? Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
Krychu - 2009-09-06, 09:34
" />moze chodzi o rozszerzalnosc cieplna materialu z ktorego wykonana jest stacyjka, slyszalem o czyms takim w oplu, jak sie nagrzalo to tez byl problem przekrecic kluczyk
Brand - 2009-09-15, 07:41
" />Normalnie na końcu stacyjki jest kostka plastikowa z wiązką kabli ze stykami, którą się demontuje. Może na stykach się coś rozkruszyło i zacina Ci ruch kluczyka. Taka kostka z kablami - nowa zamiennik do civic d15b2 Vgen to koszt około 80-100pln, więc na szrocie kupisz taniej. U mnie w Concerto czasami się w ogóle nie chce przekręcić ale to już wina zużytego już drugiego kluczyka.
Pozdr.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
NoRo - 2009-09-06, 09:08
" />Witam, to znowu ja Od początku kupna autka (pare miesięcy) mam problem z zacinającą się stacyjka, wygląda to tak że gdy autko jest zimne/długo stało to przekręca się normalnie. Ale gdy odpalam ponownie/autko nagrzane to często blokuje mi przekrecenie kluczyka na zapłon do "II", pierwsze przekręcenie zawsze OK. Z tego powodu musze wracać kluczykiem do początku, nieraz całkowicie wyciągnąć i próbować ponownie, słyszałem że tak objawia się koncówka stacyjki . Chciałbym się Was zapytać czy już mam powoli rozglądać się za nową stacyjką ? Mogę to czymś przesmarować ? Czy raczej nie zaleca się smarowania stacyjki czymkolwiek ? Dodam, że stacyjka jest podświetlana i w samochodzie zanim je dostałem w swoje ręce był problem z wodą w kabinie, może wdała się wilgoć i dlatego świruje ? Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
Krychu - 2009-09-06, 09:34
" />moze chodzi o rozszerzalnosc cieplna materialu z ktorego wykonana jest stacyjka, slyszalem o czyms takim w oplu, jak sie nagrzalo to tez byl problem przekrecic kluczyk
Brand - 2009-09-15, 07:41
" />Normalnie na końcu stacyjki jest kostka plastikowa z wiązką kabli ze stykami, którą się demontuje. Może na stykach się coś rozkruszyło i zacina Ci ruch kluczyka. Taka kostka z kablami - nowa zamiennik do civic d15b2 Vgen to koszt około 80-100pln, więc na szrocie kupisz taniej. U mnie w Concerto czasami się w ogóle nie chce przekręcić ale to już wina zużytego już drugiego kluczyka.
Pozdr.