Zaczal dymic na bialo
Swiety - 2008-02-10, 08:28
" />Ostatnio wymienilem chlodnice bo stara byla dziurawa jak sito
Po wymianie chlodnicy, zalaniu nowym plynem - odpalam samochod i pelno bialego dymu
Od tamtej pory strasznie dymi na bialo, rozumiem ze a to deszcz i wilgoc a i to ze jezdze na lpg ale wczesniej az tak nie dymil
Czego to moze byc wina? Mam sie czegos obawiac? Czy przyczyna moze byc np rozlegulowana instalacja gazowa?
grajos - 2008-02-10, 19:02
" />Obserwuj płyn chłodzący w zbiorniczku wyrównawczym,jeżeli ubywa to masz walniętą uszczelkę pod głowicą niestety
Swiety - 2008-02-10, 22:17
" />a z jaka predkoscia powinien ubywac? szybko ze przejade zalozmy 100 km i w zbiorniczku sucho czy powoli, czyli, ze zniknie tylko troche?
Power Tuning - 2008-02-10, 22:57
" />Otworz korek od chlodnicy na zimnym i patrz az sie rozgrzeje czy sie pojawiaja bombelki albo piana (ew dodaj ciut gazu) jak tak to na bank walnela uszczelka pod glowica. Zadko sie zdaza zeby glowica pekla.
Moze w starym plynie miales uszczelniacz dodany i troche to hamowal.
Brama - 2008-02-11, 00:33
" />
Dzida - 2008-02-11, 09:20
" />
Swiety - 2008-02-11, 09:46
" />Power Tuning, dzisiaj to zbadam, mam nadzieje ze nie ujrze zadnych babelkow a co do uszczelniacza to zgadza sie, mialem dolany
ale skoro to uszczelka to chyba powinienem odczuc jakas roznice w mocy a Hanka jezdzi jak jezdzila czy zle mysle?
Brama - 2008-02-11, 09:48
" />zalezy gdzie pęknie i na ile. Ake bywa tak ze narazie nic nie odczujesz a pozniej sie tak wysra ze juz nie pojedziesz
v-rod - 2008-02-11, 09:49
" />Nic nie odczujesz:)miałem to samo,zobaczysz że bedzie coraz bardziej kopcić,temu kopci na biało bo płyn dostaje sie do cylindrów,miałem to samo,lepiej zmień szybciej to oleju nie bedziesz musiał wymieniać bo zaraz znajdziesz w oleju swój płyn
Swiety - 2008-02-11, 09:58
" />tak mnie straszycie ze juz sie ubieram i lece zobaczyc czy sa te babelki
a czy moze byc tego jakas inna przyczyna? zle ustawiony lpg czy cos?
noofaq - 2008-02-11, 09:59
" />[ot]no chyba ze wode zamiast lpg zatankowałeś;)[/ot]
a tak serio to bój sie o uszczelkę
Swiety - 2008-02-11, 12:00
" />wstepna diagnoza:
wyszedlem, otworzylem maske wyjalem korek z chlodnicy, odpalilem
czekajac az sie nagrzeje przez miejsce gdzie powinien byc korek wywalilo mi ze 2 razy troche plynu
gdy osiagnal juz swoja nominalna temperature - 0 jakichkolwiek babelkow
czyli chyba uszczelka cala?
a co znaczy te wywalania plynu? tak powinno byc czy jednak jest cos nie tak? w sumie w chlodnicy tworzy sie cisnienie ale wkoncu nie ma korka juz nie wiem gubie sie w tymzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Swiety - 2008-02-10, 08:28
" />Ostatnio wymienilem chlodnice bo stara byla dziurawa jak sito
Po wymianie chlodnicy, zalaniu nowym plynem - odpalam samochod i pelno bialego dymu
Od tamtej pory strasznie dymi na bialo, rozumiem ze a to deszcz i wilgoc a i to ze jezdze na lpg ale wczesniej az tak nie dymil
Czego to moze byc wina? Mam sie czegos obawiac? Czy przyczyna moze byc np rozlegulowana instalacja gazowa?
grajos - 2008-02-10, 19:02
" />Obserwuj płyn chłodzący w zbiorniczku wyrównawczym,jeżeli ubywa to masz walniętą uszczelkę pod głowicą niestety
Swiety - 2008-02-10, 22:17
" />a z jaka predkoscia powinien ubywac? szybko ze przejade zalozmy 100 km i w zbiorniczku sucho czy powoli, czyli, ze zniknie tylko troche?
Power Tuning - 2008-02-10, 22:57
" />Otworz korek od chlodnicy na zimnym i patrz az sie rozgrzeje czy sie pojawiaja bombelki albo piana (ew dodaj ciut gazu) jak tak to na bank walnela uszczelka pod glowica. Zadko sie zdaza zeby glowica pekla.
Moze w starym plynie miales uszczelniacz dodany i troche to hamowal.
Brama - 2008-02-11, 00:33
" />
Dzida - 2008-02-11, 09:20
" />
Swiety - 2008-02-11, 09:46
" />Power Tuning, dzisiaj to zbadam, mam nadzieje ze nie ujrze zadnych babelkow a co do uszczelniacza to zgadza sie, mialem dolany
ale skoro to uszczelka to chyba powinienem odczuc jakas roznice w mocy a Hanka jezdzi jak jezdzila czy zle mysle?
Brama - 2008-02-11, 09:48
" />zalezy gdzie pęknie i na ile. Ake bywa tak ze narazie nic nie odczujesz a pozniej sie tak wysra ze juz nie pojedziesz
v-rod - 2008-02-11, 09:49
" />Nic nie odczujesz:)miałem to samo,zobaczysz że bedzie coraz bardziej kopcić,temu kopci na biało bo płyn dostaje sie do cylindrów,miałem to samo,lepiej zmień szybciej to oleju nie bedziesz musiał wymieniać bo zaraz znajdziesz w oleju swój płyn
Swiety - 2008-02-11, 09:58
" />tak mnie straszycie ze juz sie ubieram i lece zobaczyc czy sa te babelki
a czy moze byc tego jakas inna przyczyna? zle ustawiony lpg czy cos?
noofaq - 2008-02-11, 09:59
" />[ot]no chyba ze wode zamiast lpg zatankowałeś;)[/ot]
a tak serio to bój sie o uszczelkę
Swiety - 2008-02-11, 12:00
" />wstepna diagnoza:
wyszedlem, otworzylem maske wyjalem korek z chlodnicy, odpalilem
czekajac az sie nagrzeje przez miejsce gdzie powinien byc korek wywalilo mi ze 2 razy troche plynu
gdy osiagnal juz swoja nominalna temperature - 0 jakichkolwiek babelkow
czyli chyba uszczelka cala?
a co znaczy te wywalania plynu? tak powinno byc czy jednak jest cos nie tak? w sumie w chlodnicy tworzy sie cisnienie ale wkoncu nie ma korka juz nie wiem gubie sie w tym