Zapalajacy sie check engine przy rozruchu..?!
kejkej - 2008-02-27, 01:13
" />Mimo iz nie ta generacja civa to zaczne od poczatku, moj problem polega na tym ze po przekreceniu kluczyka na zaplon wszystkie kontrolki ladnie sie zapalaja i po kolei gasna (wszystkie jak trzeba) jednak po dalszym przekreceniu na start i rozruchu silnika zapala mi sie check engine (doslownie na sekunde, pozniej gasnie, ale raczej nie powinno tak byc).. Jak narazie nie udalo mi sie odnalezc nigdzie w sieci o co chodzi z tym mruganiem (zapala sie wylacznie przy rozruchu, absolutnie nic podczas jazdy) dodam ze samodiagnostyka niczego nie wykazuje a komp byl restartowany i tez nie pomoglo, dlatego kieruje pytanie do osob ktore ow temat przerobily lub ew. mialy stycznosc i wiedza jak sie tego moze i malo szkodliwego mankamentu pozbyc..??
ps. Zdarza sie to czlowiekom w civach 4g, solach, 6g i innych, tyle ze chyba nikt sie nie pofatygowal zeby opublikowac jak problem zostal zazegnany i o co dokladnie chodzilo..
WooojaS - 2008-02-27, 06:57
" />jezeli silnik ci normalnie pracuje, masz prawidowe spalanie itd... nieprzejmuj się tym
kejkej - 2008-02-27, 09:37
" />No swietnie, ale jednak wolalbym sie pozbyc problemu niz po prostu nie zwracac na niego uwagi, jesli chodzi o spalanie to malym bym go nie nazwal
simon_55 - 2008-02-27, 10:54
" />nie wiem kejkej moze ktos sie bawil z shif lighta i mu nie wyszlo
kejkej - 2008-02-27, 11:14
" />No tak tyle ze w 6gen. shiftlight robi sie z kontrolki SRS a nie "check engine" pozatym w kompie nie bylo nic dlubane.. Podejrzewam jakis czujnik, ale nie zaszkodzi najpierw sie zapytac zanim zaczne sprawdzac wszystkie mozliwosci po kolei (a troche ich jest, a czasu brak)
zico - 2008-02-27, 12:11
" />tez to mam czasem, wyluzuj i smigaj dalej.
kejkej - 2008-02-27, 13:08
" />Wiesz z takim podejsciem wogole bym sie nie fatygowal zeby cokolwiek tu pisac, pozatym jakbys wlewal 12-14 litrow na setke to nie wiem czy tez mialbys takie wyluzowane podejscie do sprawy, mysle ze to mruganie moze miec cos z tym wspolnego
Guail_FH - 2008-02-27, 13:23
" />W weekend sprawdizmy lambde byc moze konczy sie i zaczyna podawac zle wartosci na granicy wylapywalnosci przez kompa co sutkuje duza iloscia pochlanianego paliwa oraz mruganiem kontrolki. Jak meni by sie cos takiego robilo to bym sie tez denerwowal a nei olewal - jakbym wiedzial co to jest i neibylo by to grozne to bym pewnie jezdizla le jak nie wiem nie jest zdiagnozowane to wolalbym wiedziec bo moze si epotem grzecznie okazac ze cos sie wysypie a koszty beda duze wiec lepiej dmuchac na zimne a to B seria troche drozsza od D wiec trzeba dochodzic
zico - 2008-02-27, 15:01
" />no gdy by mi tyle palił to bym sie i zainteresował, ale nie pali wiec...
kejkej - 2008-02-27, 15:10
" />Moze bys napisal cos konstruktywnego a nie tlukl posty na ilosc, jeszcze przed chwila bylo to dla Ciebie zupelnie normalne (...) Wypowiedzi typu "wyluzuj i smigaj dalej" tez mozesz zachowac dla siebie, nie jest to moja pierwsza Honda i pewnie nie ostatnia, a olewanie pozornie wygladajacych pierdolek czasem sie moze bardzo kosztownie skonczyc Jesli ktos ma cos konkretnego do powiedzenia na temat chetnie poczytam, a reszcie dziekuje za "dobre checi"
Ryba - 2008-02-27, 17:11
" />Ja osobi¶cie checka nie posiadam , ale zaryzykuję tezę, że może akumulator jest troszeczkę za bardzo rozładowany i podczas zapalania napięcie spada do tak niskiego poziomu, że komputer "wariuje" i zapala się check. Naładuj aku prostownikiem i sprawdĽ Nie wiem czy mój post się na co¶ przyda, ale przynajmniej próbowałem
zico - 2008-02-27, 17:41
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
kejkej - 2008-02-27, 01:13
" />Mimo iz nie ta generacja civa to zaczne od poczatku, moj problem polega na tym ze po przekreceniu kluczyka na zaplon wszystkie kontrolki ladnie sie zapalaja i po kolei gasna (wszystkie jak trzeba) jednak po dalszym przekreceniu na start i rozruchu silnika zapala mi sie check engine (doslownie na sekunde, pozniej gasnie, ale raczej nie powinno tak byc).. Jak narazie nie udalo mi sie odnalezc nigdzie w sieci o co chodzi z tym mruganiem (zapala sie wylacznie przy rozruchu, absolutnie nic podczas jazdy) dodam ze samodiagnostyka niczego nie wykazuje a komp byl restartowany i tez nie pomoglo, dlatego kieruje pytanie do osob ktore ow temat przerobily lub ew. mialy stycznosc i wiedza jak sie tego moze i malo szkodliwego mankamentu pozbyc..??
ps. Zdarza sie to czlowiekom w civach 4g, solach, 6g i innych, tyle ze chyba nikt sie nie pofatygowal zeby opublikowac jak problem zostal zazegnany i o co dokladnie chodzilo..
WooojaS - 2008-02-27, 06:57
" />jezeli silnik ci normalnie pracuje, masz prawidowe spalanie itd... nieprzejmuj się tym
kejkej - 2008-02-27, 09:37
" />No swietnie, ale jednak wolalbym sie pozbyc problemu niz po prostu nie zwracac na niego uwagi, jesli chodzi o spalanie to malym bym go nie nazwal
simon_55 - 2008-02-27, 10:54
" />nie wiem kejkej moze ktos sie bawil z shif lighta i mu nie wyszlo
kejkej - 2008-02-27, 11:14
" />No tak tyle ze w 6gen. shiftlight robi sie z kontrolki SRS a nie "check engine" pozatym w kompie nie bylo nic dlubane.. Podejrzewam jakis czujnik, ale nie zaszkodzi najpierw sie zapytac zanim zaczne sprawdzac wszystkie mozliwosci po kolei (a troche ich jest, a czasu brak)
zico - 2008-02-27, 12:11
" />tez to mam czasem, wyluzuj i smigaj dalej.
kejkej - 2008-02-27, 13:08
" />Wiesz z takim podejsciem wogole bym sie nie fatygowal zeby cokolwiek tu pisac, pozatym jakbys wlewal 12-14 litrow na setke to nie wiem czy tez mialbys takie wyluzowane podejscie do sprawy, mysle ze to mruganie moze miec cos z tym wspolnego
Guail_FH - 2008-02-27, 13:23
" />W weekend sprawdizmy lambde byc moze konczy sie i zaczyna podawac zle wartosci na granicy wylapywalnosci przez kompa co sutkuje duza iloscia pochlanianego paliwa oraz mruganiem kontrolki. Jak meni by sie cos takiego robilo to bym sie tez denerwowal a nei olewal - jakbym wiedzial co to jest i neibylo by to grozne to bym pewnie jezdizla le jak nie wiem nie jest zdiagnozowane to wolalbym wiedziec bo moze si epotem grzecznie okazac ze cos sie wysypie a koszty beda duze wiec lepiej dmuchac na zimne a to B seria troche drozsza od D wiec trzeba dochodzic
zico - 2008-02-27, 15:01
" />no gdy by mi tyle palił to bym sie i zainteresował, ale nie pali wiec...
kejkej - 2008-02-27, 15:10
" />Moze bys napisal cos konstruktywnego a nie tlukl posty na ilosc, jeszcze przed chwila bylo to dla Ciebie zupelnie normalne (...) Wypowiedzi typu "wyluzuj i smigaj dalej" tez mozesz zachowac dla siebie, nie jest to moja pierwsza Honda i pewnie nie ostatnia, a olewanie pozornie wygladajacych pierdolek czasem sie moze bardzo kosztownie skonczyc Jesli ktos ma cos konkretnego do powiedzenia na temat chetnie poczytam, a reszcie dziekuje za "dobre checi"
Ryba - 2008-02-27, 17:11
" />Ja osobi¶cie checka nie posiadam , ale zaryzykuję tezę, że może akumulator jest troszeczkę za bardzo rozładowany i podczas zapalania napięcie spada do tak niskiego poziomu, że komputer "wariuje" i zapala się check. Naładuj aku prostownikiem i sprawdĽ Nie wiem czy mój post się na co¶ przyda, ale przynajmniej próbowałem
zico - 2008-02-27, 17:41
" />