ďťż

ZAPLON..REGULACJA POLACZONA Z REGENERACJA??



trymatic - 2007-02-07, 15:32
" />witam,
bylem dzis w serwisie dowiedziec sie na temat regulacji zaworow i zapolonu i gosc powiedzial mi ze przy ustawieniu zaplonu poddaje sie go regeneracji...i wycenil robote na 50-200 zl za sam zaplon w zaleznosci od tego jak bardzo trzeba bedzie zregenerowac zaplon. co WY na to??

a druga sprawa to zwracam sie do ludzi z wrocka, czy moglibyscie polecic mi rzetelny i niegrogi warszat gdzie moglbym zrobic regulacje zaplonu i zaworow..z gory dzieki.




chico - 2007-02-07, 15:49
" />co znaczy zregenerowac zapłon??



Talib - 2007-02-07, 16:03
" />trymatic, zmień zakład.



trymatic - 2007-02-07, 16:37
" />chodzilo chyba o regeneracje aparatu zaplonowego..a co do zakladu to...sewis hondy na legnickiej




sailence - 2007-02-07, 16:41
" />rozebrać kopułkę i przeczyścić styki, przeczyścić styki od przewodów - chyba o to chodzi



trymatic - 2007-02-09, 15:16
" />tak a propos.. to chyba nie trzeba robic regeneracji przy ustawianiu zaplonu?? jesli nie mam z nim problemow to chyba wystarczy wyrgulowac?? prosze o odp??



Talib - 2007-02-09, 15:20
" />trymatic, jak z czymś nie ma problemów to się tego nie rusza



trymatic - 2007-02-09, 15:33
" />hehe no tak, tyle ze cos mi za duzo pali... a wczesniej regulowal mechanik zaplon i chyba nie wyregolowal za dobrze..dlatego postanowilem jeszcze raz oddac do regulacji a w jednym z serwisow koles powiedzial ze regulacja z regeneracja musi byc polaczona... i tak sie was radze ziomki...czy potrzebna ta regeneracja??



otick8 - 2007-02-17, 17:01
" />prosze o pomoc jak wyregulowac zapłon w d16z2 i co brac pod uwage



nosql - 2007-02-17, 18:19
" />trymatic, jak masz coś nie tak z aparatem zapłonowym, to dowiedz się, czy od d15b2 pasuje bo mam taki w idealnym stanie i niedługo będzie do sprzedania



bencol - 2007-05-28, 06:30
" />Nie zakładam nowego tematu i napisze tu.
Czy przy ustawianiu zapłonu trzeba zrobić to o czym pisze w manualu??

Tzn. zmostkować 2-stykowe złącze obsługowe znajdujące się pod schowkiem pasażera??



elmer - 2007-05-29, 22:09
" />Tak, bo wtedy komputer przestaje przestawiać dynamicznie zapłon.
I obroty muszą być tak jak w manualu (czyli pewnie 750 +-100), a silnik w pełni rozgrzany.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu