ďťż

Zapowietrzony układ



mayday-82 - 2009-05-02, 12:14
" />Witam
Mam taka nie typowa sprawe nie dawno mialem wymieniana uszczelke pod glowica i od pewnego razu temperatura silnika mi wariuje nie mowiac juz ze codziennie mam zapowietrzony uklad chlodzenia, cielpy silnik pracuje rowno ale na zimnym przy odpaleniu lapie na 3 cylindry co to moze byc czyzby peknieta glowica??? mowa o motorze D13B2




adamac - 2009-05-02, 12:18
" />Może znowu uszczelka?? Musisz sprawdzić typowe objawy tj. gejzer w chłodnicy, dymienie...
Jeśli miałeś przegrzany silnik to mogła pęknąć głowica, ale jest to mało prawdopodobne..



mayday-82 - 2009-05-02, 12:23
" />gejzer w chlodnicy??? czym sie to objawia, w koncowego idzie woda wymienilem termostat bo myslalem ze nie puszcza ale jest tak samo (



adamac - 2009-05-02, 12:26
" />Będzie trzeba zrzucać głowice . Ewentualnie możesz podjechać do serwisu na sprawdzenie obecności spalin w płynie, ale obstawiam, że to znów uszczelka.. Gdzie zmieniałeś?? Może zrobią na gwarancji??




mayday-82 - 2009-05-02, 12:32
" />no raczej beda musieli jesli to uszczelka poniewaz przejechalem okolo 2tys km po wymianie i szlifie, mowisz ze analiza spalin wykarze obecnosc plynu w spalinach??? dobrze wiedziec bo szwagier jest diagnosta a mam jeszcze takie pytanie czy walek od 1.4 bedzie pasowal do mojej 1.3???



adamac - 2009-05-02, 12:34
" />Wałek podejdzie od d14a1 p&p. Raczej chodziło mi o analize płynu



mayday-82 - 2009-05-02, 12:36
" />ok dzieki za rade a tak jeszcze male pytanko nie masz moze takiej glowicy w razie leszcza??? slyszalem ze klada gowice od 1.4 ale tez nie wiem co o tym myslec



adamac - 2009-05-02, 12:39
" />o głowice pytaj sie na forum w dziale sprzedam/kupie np. Ralf coś takiego powinien mieć.
Ale ja i tak mówie Ci, że znów wysrała sie uszczelka



<mtm> - 2009-05-03, 13:40
" />Jak robiłeś na tanich uszczelkach to bardzo prwawdopodobne, że po raz kolejny to uszczelka.
TYLKO ORYGINAŁ.
Chyba dobrze odpowietrzyłeś układ?



mayday-82 - 2009-05-03, 15:10
" />uklad mi sie zapowietrza codziennie i za kazdym razem jest to samo temperatura wariuje, woda w chlodnicy sie gotuje, parownik zimny silnik lapie z rana na 3 gary az do rozgrzania pracuje nie rowno pozniej sytuacja sie normuje procz gotowania sie wody i skokow temperatury puszcze na luz temperatura idzie w gore pozniej spada i tak caly czas az wejdzie prawie pod czerwone i sie waha juz nie mam pojecia co jest grane



<mtm> - 2009-05-03, 21:08
" />No to rzeczywiście uszczelka. . . Pewnie zakładałeś najtańszą uszczelkę pod głowicę. Dodam, że z tego co ja się dowiadywałem do mojej to około 250-260 zł w ASO za uszczelkę pod głowicę.j. Jest tego dużo na forum. Zarówno o uszczelce jak i mechanikach, których forumowicze polecają. Po sobie wiem, że lepiej zapłacić więcej i mieć zrobione tak jak ma być niż oszczędzać i cile naprawiać.
Dużo jest napisane tutaj:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=34282
Warto się zarejestrować
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu