Zawieszenie do KJS-ów
Dzukis - 2009-08-02, 21:40
" />Witam.
Przymiezam sie do wymiany zawieszenia w civicu ED6 ( GT Cuplune niestety sie nie sprawują). Jako ze Honda jest uzytkowana w doś specyficznych warunkach ( jest tylko do rajdów) rozglądam sie za zawieszeniem które nie ma być komfortowe tylko dobrze pracujace w tych ciezkich warunkach ( nie kazdy "Sz" jest jak stół.)
Wymyśliłem sobie taki zestaw :
Spręzyny Eibach Pro Kit
Amortyzatory Koni sport z regulacja ( ponoć do zelaska jest tez Bilstein b8 ale ja nigdzie niemoge go znaleśc)
Jeśli ktos ma jakieś inne pomysły....
Oczywiscie jestem ograniczony budrzetem wiec Proflex nie wchodzi w gre
Krychu - 2009-08-02, 22:33
" />B6+zdrowe seryjne springi ponoc daja rade
Boci@n - 2009-08-10, 10:36
" />a ja polecam b8 plus seria sprężyną. Chyba, że wasze rajdy są równe to można pomyśleć nad krótszą sprężyną.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Dzukis - 2009-08-02, 21:40
" />Witam.
Przymiezam sie do wymiany zawieszenia w civicu ED6 ( GT Cuplune niestety sie nie sprawują). Jako ze Honda jest uzytkowana w doś specyficznych warunkach ( jest tylko do rajdów) rozglądam sie za zawieszeniem które nie ma być komfortowe tylko dobrze pracujace w tych ciezkich warunkach ( nie kazdy "Sz" jest jak stół.)
Wymyśliłem sobie taki zestaw :
Spręzyny Eibach Pro Kit
Amortyzatory Koni sport z regulacja ( ponoć do zelaska jest tez Bilstein b8 ale ja nigdzie niemoge go znaleśc)
Jeśli ktos ma jakieś inne pomysły....
Oczywiscie jestem ograniczony budrzetem wiec Proflex nie wchodzi w gre
Krychu - 2009-08-02, 22:33
" />B6+zdrowe seryjne springi ponoc daja rade
Boci@n - 2009-08-10, 10:36
" />a ja polecam b8 plus seria sprężyną. Chyba, że wasze rajdy są równe to można pomyśleć nad krótszą sprężyną.