zegary z obrotomierzem do d13b2
PIROman - 2006-02-24, 10:28
" />czy ktos z was podłączał zegary z obrotomiwrzem do d13b2? jesli tak to czy obrotomierz normalnie chodzi czy trzeba jakieś kable w kostce zmieniac?
malarz - 2006-02-24, 10:45
" />z tego co wiem to d13 seryjnie obrotomierza niema, czysto logicznie mysląc dochodze do wniosku:) ze instalacja nie jest przygotowana do oborotomierza ...
Scroodge - 2006-02-24, 11:11
" />z tego co czytalem na MKH to mozna podpiac normalnie i bedzie smigac
DODi - 2006-02-24, 11:29
" />Tez mi sie tak wydaje tymbardziej że w V gen civica jest dokładnie taka sytuacja.. A 2 ze wszystkie liczniki maja te same podpiecia... Wiec jak wlozysz z obrotkiem to na 99% powinno działac !!
arszenik - 2006-02-25, 18:34
" />zakladaj spokojnie, ja przelozylem z obrotkiem bez zadnych przerobek i pasowal z odpalenia ! Bylem w szoku, a taki ucieszony ze szok
spoko, zakladaj!!!!
czas zmiany: 5-10 min
Bishop - 2006-02-26, 12:54
" />Bez obaw ja również zmieniałem w swoim civie zegary i wszystko działa .
Kostka jest przygotowana na taką ewntualnośc i jest tam wyjście z czujnika
pozdrawiam
Bobas - 2006-02-26, 13:58
" />wazne chyba tylko to ze jak masz civa 88-89 to zebys zalozyl zegary z tych samych lat to samo sie tyczy 90-91
arszenik - 2006-02-26, 14:19
" />tak, uwazac na okrągłą lub kanciastą obudowe (zegary) i tyle...
Michuu - 2006-02-27, 10:39
" />W hondzie masz wszytko przygotowane na montaz roznorodnego dodatkowego wyposazenia.
Spokojnie mozna zamontowac zegary z obrotomiezem. Wspomaganie kierownicy, klimatyzacje , elektyke...... i tak dalej. To jak klocki lego wszystko prawie pasuje
przemolin - 2007-03-21, 21:47
" />witam
mam pytanko jak zdemontowac licznik bo niemoge znalesc zadnego tematu na ten temat przez opcje szukaj, a mam zamiar zmienic zzegary na te z obrotomierzem.
pozdrawiam
demo - 2007-03-21, 22:16
" />czy ktos z was podłączał zegary z obrotomiwrzem do d13b2? jesli tak to czy obrotomierz normalnie chodzi czy trzeba jakieś kable w kostce zmieniac?
nic nie trzeba zmieniac, wszystko jest plug and play tak jak usb w kompie
z tego co wiem to d13 seryjnie obrotomierza niema, czysto logicznie mysląc dochodze do wniosku:) ze instalacja nie jest przygotowana do oborotomierza ...
malarz bzdura, bylo juz o tym wiele na forum
najpierw musisz zdjac te plastikowa obudowe zegarow sa 4 sruby, 2 sa z tylu pod zaslepkami i dwie po obu stronach kolumny kierowniczej, po zdjeciu widac juz goly licznik odkrecasz po dwie sruby z dwoch stron sa one widoczne bez problemu, potem powoli wyciagasz zegary i odpinasz kostke, i linke od predkosciomierza i zegary wyjete
przemolin - 2007-03-22, 13:54
" />dzieki demo,zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
PIROman - 2006-02-24, 10:28
" />czy ktos z was podłączał zegary z obrotomiwrzem do d13b2? jesli tak to czy obrotomierz normalnie chodzi czy trzeba jakieś kable w kostce zmieniac?
malarz - 2006-02-24, 10:45
" />z tego co wiem to d13 seryjnie obrotomierza niema, czysto logicznie mysląc dochodze do wniosku:) ze instalacja nie jest przygotowana do oborotomierza ...
Scroodge - 2006-02-24, 11:11
" />z tego co czytalem na MKH to mozna podpiac normalnie i bedzie smigac
DODi - 2006-02-24, 11:29
" />Tez mi sie tak wydaje tymbardziej że w V gen civica jest dokładnie taka sytuacja.. A 2 ze wszystkie liczniki maja te same podpiecia... Wiec jak wlozysz z obrotkiem to na 99% powinno działac !!
arszenik - 2006-02-25, 18:34
" />zakladaj spokojnie, ja przelozylem z obrotkiem bez zadnych przerobek i pasowal z odpalenia ! Bylem w szoku, a taki ucieszony ze szok
spoko, zakladaj!!!!
czas zmiany: 5-10 min
Bishop - 2006-02-26, 12:54
" />Bez obaw ja również zmieniałem w swoim civie zegary i wszystko działa .
Kostka jest przygotowana na taką ewntualnośc i jest tam wyjście z czujnika
pozdrawiam
Bobas - 2006-02-26, 13:58
" />wazne chyba tylko to ze jak masz civa 88-89 to zebys zalozyl zegary z tych samych lat to samo sie tyczy 90-91
arszenik - 2006-02-26, 14:19
" />tak, uwazac na okrągłą lub kanciastą obudowe (zegary) i tyle...
Michuu - 2006-02-27, 10:39
" />W hondzie masz wszytko przygotowane na montaz roznorodnego dodatkowego wyposazenia.
Spokojnie mozna zamontowac zegary z obrotomiezem. Wspomaganie kierownicy, klimatyzacje , elektyke...... i tak dalej. To jak klocki lego wszystko prawie pasuje
przemolin - 2007-03-21, 21:47
" />witam
mam pytanko jak zdemontowac licznik bo niemoge znalesc zadnego tematu na ten temat przez opcje szukaj, a mam zamiar zmienic zzegary na te z obrotomierzem.
pozdrawiam
demo - 2007-03-21, 22:16
" />czy ktos z was podłączał zegary z obrotomiwrzem do d13b2? jesli tak to czy obrotomierz normalnie chodzi czy trzeba jakieś kable w kostce zmieniac?
nic nie trzeba zmieniac, wszystko jest plug and play tak jak usb w kompie
z tego co wiem to d13 seryjnie obrotomierza niema, czysto logicznie mysląc dochodze do wniosku:) ze instalacja nie jest przygotowana do oborotomierza ...
malarz bzdura, bylo juz o tym wiele na forum
najpierw musisz zdjac te plastikowa obudowe zegarow sa 4 sruby, 2 sa z tylu pod zaslepkami i dwie po obu stronach kolumny kierowniczej, po zdjeciu widac juz goly licznik odkrecasz po dwie sruby z dwoch stron sa one widoczne bez problemu, potem powoli wyciagasz zegary i odpinasz kostke, i linke od predkosciomierza i zegary wyjete
przemolin - 2007-03-22, 13:54
" />dzieki demo,