Zle zalorzone uszczelniacze czy przyczyną może być coś in...
Damian - 2010-02-26, 23:00
" />Cześć.
Dzisiaj mam takie pytanie.
Kupiłem Honde Ed6 d15b2 od wiesniaka który nie dość , ze latał na rozwalonej uszczelce pod głowicą to jeszcze na dodatek dolewał wody. Z tego co wywnioskowałem to mogło sie stać tak.
Pewnego dnia zostawił auto i już go nie odpalał nalała mu sie woda do cylindra zamarzła chłopak przyszedł chciał odpalić lecz lód w cylindrze na to nie pozwolił , korba uległa skrzywieniu .
Do czego zmierzam kupiłem nowy silnik założyłem go (silnik był po remoncie rozrząd, uszczelniacze, uszczelka pod głowicą , planowanie głowicy no wszystko było robione )
odpalił od strzała chodził normalnie , po chwili jak dałem gazu zrobiło się za nim biało jak by żarł olej .
teraz moje pytanie czy to biała chmura za nia to morze być objaw zaje****** wygaru po poprzednim właścicielu? Mogło sie tam nazbierać wody z olejem paliwem spalinami ? I puszczać biały dym?
dEboo - 2010-02-26, 23:09
" />trochę nie rozumiem o co ci chodziło dokładnie....biały dym oznacza wywaloną uszczelkę pod głowicą.
Damian - 2010-02-26, 23:13
" />Wiem , ale ten chłopak jeździł z rozwaloną uszczelka i mógł sie jakiś nagar zrobić w tłumiku i teraz może sie to pomału przepalać i dymić?
dEboo - 2010-02-27, 08:05
" />nagar może się przepalić ale na pewno nie przez długi okres czasu ale na pewno nie na biały kolor. Po chwilowy jeździe z temp. roboczą silnika wszystko powinno się wypalić a jak dalej jest jak jest to coś innego jest nie halo.
Damian - 2010-02-27, 10:43
" />Ok dzięki jeszcze nie nie jeździłem tylko odpaliłem i zobaczyłem ze kopci...
Gr00bY - 2010-02-27, 10:44
" />Biała chmura przy takich temperaturach to normalne. Jak woda nie znika to poprostu wilgoć z wydechu się wypala.
dEboo - 2010-02-27, 17:17
" />zależy co mamy na myśli mówiąc chmura..... bo jeżeli lekki dymek z rury to ok jak to przy parze z wydechu bywa ale wali nieźle na biało podczas nawet wysokich obrotów to raczej nie do końca norma.
Ryba - 2010-03-15, 16:03
" />Jak masz wydech przelotowy z dużą końcówką to dopiero dymi, zasłonę można za sobą zrobić, a z silnikiem wszystko w porządku - jak tak mam.
dEboo - 2010-03-15, 20:44
" />Ryba
to znaczy że gdzieś ci wydech łapie lewe powietrze na którymś łączeniu, wtedy właśnie dużo pary się wydobywa z wydechu.
Kristophus - 2010-06-01, 09:10
" />Mi też drań dymi jak cholera, ale nie zawsze jak się okazuje. Nie w każdych warunkach i ciężko mi jest zaobserwować prawidłowość. Ostatnio, w piękny słoneczny dzień śmignąłem sobie podziwiać przyrodę. Przejechałem na oko 20km w miarę normalnej jazdy. Zatrzymałem się na 15 minut a potem jak odpaliłem - sru! biała ściana za mną. Aż nie mogłem uwierzyć że to tylko dym. Trochę się przejąłem że olej mi spierdziela, ale dym nie śmierdział (próbowałem nawet chusteczką sprawdzić czy paskudzi olejem - nic). Po chwilowej rozkmince większym problemem było to, że nie wiedziałem gdzie jestem ale to inna historia
Zastanawiam się co to za dziadostwo... Nagar w tłumiku? Wilgoć? - chyba by się tak szybko nie zebrała? A może naprawdę przepala mi olej tylko w niewielkich ilościach...
DLACZEGO DO MNIE NIE MÓWISZ, HANIUUUUUUUUUU.....
Gr00bY - 2010-06-01, 22:20
" />Wywalilo Ci uszczelke pod glowica. Mialem to samo. Jak odpalilem rozgrzany po 15 minutach to biala chmura i praca na 3 cylindry. Po chwili sie uszczelnilo i jechal dalej Szykuj sie gruba robote.
Kristophus - 2010-06-02, 06:14
" />Mein got. Po co wogóle pytałem... ? Mogłem żyć sobie w nieświadomości a teraz przecież nie odpuszcze. No cóż, i tak gotówki brak . Mam czas na zrobienie planu, może coś przy okazji jeszcze wymienie. Dzięki wielkie za podpowiedź.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Damian - 2010-02-26, 23:00
" />Cześć.
Dzisiaj mam takie pytanie.
Kupiłem Honde Ed6 d15b2 od wiesniaka który nie dość , ze latał na rozwalonej uszczelce pod głowicą to jeszcze na dodatek dolewał wody. Z tego co wywnioskowałem to mogło sie stać tak.
Pewnego dnia zostawił auto i już go nie odpalał nalała mu sie woda do cylindra zamarzła chłopak przyszedł chciał odpalić lecz lód w cylindrze na to nie pozwolił , korba uległa skrzywieniu .
Do czego zmierzam kupiłem nowy silnik założyłem go (silnik był po remoncie rozrząd, uszczelniacze, uszczelka pod głowicą , planowanie głowicy no wszystko było robione )
odpalił od strzała chodził normalnie , po chwili jak dałem gazu zrobiło się za nim biało jak by żarł olej .
teraz moje pytanie czy to biała chmura za nia to morze być objaw zaje****** wygaru po poprzednim właścicielu? Mogło sie tam nazbierać wody z olejem paliwem spalinami ? I puszczać biały dym?
dEboo - 2010-02-26, 23:09
" />trochę nie rozumiem o co ci chodziło dokładnie....biały dym oznacza wywaloną uszczelkę pod głowicą.
Damian - 2010-02-26, 23:13
" />Wiem , ale ten chłopak jeździł z rozwaloną uszczelka i mógł sie jakiś nagar zrobić w tłumiku i teraz może sie to pomału przepalać i dymić?
dEboo - 2010-02-27, 08:05
" />nagar może się przepalić ale na pewno nie przez długi okres czasu ale na pewno nie na biały kolor. Po chwilowy jeździe z temp. roboczą silnika wszystko powinno się wypalić a jak dalej jest jak jest to coś innego jest nie halo.
Damian - 2010-02-27, 10:43
" />Ok dzięki jeszcze nie nie jeździłem tylko odpaliłem i zobaczyłem ze kopci...
Gr00bY - 2010-02-27, 10:44
" />Biała chmura przy takich temperaturach to normalne. Jak woda nie znika to poprostu wilgoć z wydechu się wypala.
dEboo - 2010-02-27, 17:17
" />zależy co mamy na myśli mówiąc chmura..... bo jeżeli lekki dymek z rury to ok jak to przy parze z wydechu bywa ale wali nieźle na biało podczas nawet wysokich obrotów to raczej nie do końca norma.
Ryba - 2010-03-15, 16:03
" />Jak masz wydech przelotowy z dużą końcówką to dopiero dymi, zasłonę można za sobą zrobić, a z silnikiem wszystko w porządku - jak tak mam.
dEboo - 2010-03-15, 20:44
" />Ryba
to znaczy że gdzieś ci wydech łapie lewe powietrze na którymś łączeniu, wtedy właśnie dużo pary się wydobywa z wydechu.
Kristophus - 2010-06-01, 09:10
" />Mi też drań dymi jak cholera, ale nie zawsze jak się okazuje. Nie w każdych warunkach i ciężko mi jest zaobserwować prawidłowość. Ostatnio, w piękny słoneczny dzień śmignąłem sobie podziwiać przyrodę. Przejechałem na oko 20km w miarę normalnej jazdy. Zatrzymałem się na 15 minut a potem jak odpaliłem - sru! biała ściana za mną. Aż nie mogłem uwierzyć że to tylko dym. Trochę się przejąłem że olej mi spierdziela, ale dym nie śmierdział (próbowałem nawet chusteczką sprawdzić czy paskudzi olejem - nic). Po chwilowej rozkmince większym problemem było to, że nie wiedziałem gdzie jestem ale to inna historia
Zastanawiam się co to za dziadostwo... Nagar w tłumiku? Wilgoć? - chyba by się tak szybko nie zebrała? A może naprawdę przepala mi olej tylko w niewielkich ilościach...
DLACZEGO DO MNIE NIE MÓWISZ, HANIUUUUUUUUUU.....
Gr00bY - 2010-06-01, 22:20
" />Wywalilo Ci uszczelke pod glowica. Mialem to samo. Jak odpalilem rozgrzany po 15 minutach to biala chmura i praca na 3 cylindry. Po chwili sie uszczelnilo i jechal dalej Szykuj sie gruba robote.
Kristophus - 2010-06-02, 06:14
" />Mein got. Po co wogóle pytałem... ? Mogłem żyć sobie w nieświadomości a teraz przecież nie odpuszcze. No cóż, i tak gotówki brak . Mam czas na zrobienie planu, może coś przy okazji jeszcze wymienie. Dzięki wielkie za podpowiedź.