Zmulenie, Szarpanie, Brak mocy, Wieksze spalanie ;/
KillaH - 2008-02-27, 22:28
" />Pisalem juz pare razy o tym na paru postach.Teraz po wymianie paru rzeczy dalej jest to samo.Przypomne ze mam silnik d14a1 z tryskiem dpi.A problem jest nastepujacy: wieksze spalanie na pelnym baku robie maksymalnie 400km,zmulenie najbardziej odczuwalne do 3000obr.(czyli praktycznie zerowe przyspieszenie,ostatnio kaszlak wzial mnie na swiatlach ,szarpanie-brak plynnosci w dodawaniu gazu-odczuwalne na niskich obrotach i malych predkosciach,i ogolnie brak mocy Bardzo mie to wkurwia i juz nie mam do tego sily dlatego jak nikt mi nie pomnoze to chyba oddam autko do jakies serwisu tylko chcialbym sie poradzic gdzie sa jakies szpece z katowic albo okolic co sie znaja i nie biora duzo.Czekam na pomoc albo na info.Z gory dzieki.pozdr
W autku robilem:
olej+filtr,olej w skrzyni,swiece,kable,sonda,reg.zawory,rozrzad,filtr powietrza,filtr paliwa
maly555 - 2008-02-28, 10:04
" />Witam, nie wiem ale może rozrząd przeskoczył ale piszesz że rozrząd robiłeś, komputer jaki bład Ci pokazuje??
K0_VOITH - 2008-02-28, 11:05
" />
KillaH - 2008-02-28, 18:00
" />rozrzad robilem w sobote i dokladnie sprawdzalem i bylo bez zmian przed i po;/ a zaplonu nie sprawdzalem wogule od czasu kupna.ale znajomy mi gadal ze jak by byl zaplon to ciezko by mi zapalal albo obroty by skakaly a pali na dotyk i obroty tez idealne.to prawda?
Ryba - 2008-02-28, 18:17
" />Nie do końca ... przy całkowicie przestawionym zapłonie nawet nie odpali, ale przy minimalnych róźnicach odpalać będzie tak samo, ale zrywność, kręcenie się itp będzie gorsze ... sprawdzone w maluchu n+1 razy
Laper - 2008-03-01, 15:59
" />miałem te same objawy wymieniłem aparat zapłonowy i wszystko jest ok
KillaH - 2008-03-02, 10:50
" />wczoraj wyprulem kata i jest o wiele lepiej.byl fest zapchany.poprawila sie moc reauguje juz lepiej na gaz spalanie tez lepsze:] ale jeszcze molo by byc lepiej noi szarpanie zostalo.zobacze z tym zaplonem.a aparat jak sprawdzic czy jest dobry i jaka jest cena miej wiecej ?
Laper - 2008-03-02, 18:36
" />najlepiej sprawdzić na oscyloskopie czy charakterystyka czujnika hala jest dobra jeżeli nie to znaczy że czujnik jest padnięty i pewnie cewka przepalona ja płaciłem na allegro 350 zł z gwarancją miesięczną. powodzenia
slawo83 - 2008-03-03, 18:20
" />Witam
Mam pytanie odnośnie katalizatora.
Jak go wyprułeś to wspawałeś w środek jakąś rurkę czy zostawileś samą puszkę?
przemas1 - 2008-03-06, 22:38
" />Ja wspawałem rure i smiga o niebo lepiej.
KillaH - 2008-03-12, 22:33
" />ja zostawilem sama puszke narazie.a potem pomyl co dalej z tym zrobiezanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
KillaH - 2008-02-27, 22:28
" />Pisalem juz pare razy o tym na paru postach.Teraz po wymianie paru rzeczy dalej jest to samo.Przypomne ze mam silnik d14a1 z tryskiem dpi.A problem jest nastepujacy: wieksze spalanie na pelnym baku robie maksymalnie 400km,zmulenie najbardziej odczuwalne do 3000obr.(czyli praktycznie zerowe przyspieszenie,ostatnio kaszlak wzial mnie na swiatlach ,szarpanie-brak plynnosci w dodawaniu gazu-odczuwalne na niskich obrotach i malych predkosciach,i ogolnie brak mocy Bardzo mie to wkurwia i juz nie mam do tego sily dlatego jak nikt mi nie pomnoze to chyba oddam autko do jakies serwisu tylko chcialbym sie poradzic gdzie sa jakies szpece z katowic albo okolic co sie znaja i nie biora duzo.Czekam na pomoc albo na info.Z gory dzieki.pozdr
W autku robilem:
olej+filtr,olej w skrzyni,swiece,kable,sonda,reg.zawory,rozrzad,filtr powietrza,filtr paliwa
maly555 - 2008-02-28, 10:04
" />Witam, nie wiem ale może rozrząd przeskoczył ale piszesz że rozrząd robiłeś, komputer jaki bład Ci pokazuje??
K0_VOITH - 2008-02-28, 11:05
" />
KillaH - 2008-02-28, 18:00
" />rozrzad robilem w sobote i dokladnie sprawdzalem i bylo bez zmian przed i po;/ a zaplonu nie sprawdzalem wogule od czasu kupna.ale znajomy mi gadal ze jak by byl zaplon to ciezko by mi zapalal albo obroty by skakaly a pali na dotyk i obroty tez idealne.to prawda?
Ryba - 2008-02-28, 18:17
" />Nie do końca ... przy całkowicie przestawionym zapłonie nawet nie odpali, ale przy minimalnych róźnicach odpalać będzie tak samo, ale zrywność, kręcenie się itp będzie gorsze ... sprawdzone w maluchu n+1 razy
Laper - 2008-03-01, 15:59
" />miałem te same objawy wymieniłem aparat zapłonowy i wszystko jest ok
KillaH - 2008-03-02, 10:50
" />wczoraj wyprulem kata i jest o wiele lepiej.byl fest zapchany.poprawila sie moc reauguje juz lepiej na gaz spalanie tez lepsze:] ale jeszcze molo by byc lepiej noi szarpanie zostalo.zobacze z tym zaplonem.a aparat jak sprawdzic czy jest dobry i jaka jest cena miej wiecej ?
Laper - 2008-03-02, 18:36
" />najlepiej sprawdzić na oscyloskopie czy charakterystyka czujnika hala jest dobra jeżeli nie to znaczy że czujnik jest padnięty i pewnie cewka przepalona ja płaciłem na allegro 350 zł z gwarancją miesięczną. powodzenia
slawo83 - 2008-03-03, 18:20
" />Witam
Mam pytanie odnośnie katalizatora.
Jak go wyprułeś to wspawałeś w środek jakąś rurkę czy zostawileś samą puszkę?
przemas1 - 2008-03-06, 22:38
" />Ja wspawałem rure i smiga o niebo lepiej.
KillaH - 2008-03-12, 22:33
" />ja zostawilem sama puszke narazie.a potem pomyl co dalej z tym zrobie