5000rpm i odciecie :/
PowerTuning.pl - 2009-09-08, 12:48
" />Naprawiłem ssanie i czujnik temp silnika. Civic już nie swieci check enginem i trybem awaryjnym i pojawił sie problem.
Odciecie przy 5 tys takie ze ledwo dochodzi o 5500 robiąc pry pry pry a potem wyłącza sie tak jakby zaplon zero reakcji spadaja obroty do 5 tys i sie wlacza i znowu przrywa pryka itd.
Co ciekawsze jak komputer był w trybie awaryjnym, czy sie go teraz sztucznie wprowadzi to problem znika.
Co moze być padnięte ? Przeciez chyba nie caly aparat zaplonowy ?
PowerTuning.pl - 2009-09-08, 13:50
" />Nie dodalem ze zaplon ustawiony , swiece wymienione, zawory poregulowane itd.
PowerTuning.pl - 2009-09-09, 18:10
" />No nie wierze ze nikt nie mial tego problemu, pomożcie coś bo mi głowa nad tym wysiadła.
Komputer nie zgłasza zadnego błedu, auto moc ma ale dziwnie odcina za wczesnie .
Ktos ma pomysł czemu ?
noofaq - 2009-09-10, 21:27
" />sprawdź rozrząd...
scanikwwo - 2009-09-10, 21:40
" />noofaq mądrze prawi! Sprawdź najpierw rozrząd zanim zaczniesz pakować kasę w masę niepotrzebnych części. Jeden ząbek na kółku, a miliony problemów spowodował
peroni - 2009-09-10, 21:43
" />
misza - 2009-09-10, 22:18
" />na 100% rozrząd. ja mialem przestawiony o 2 ząbki i nie wkrecał sie powyzej 3000 obr.
PowerTuning.pl - 2009-09-11, 21:30
" />Tez tak kombinowałem, bo 2 razy zamiast 4 wbiła sie 2jka.
Ale za rowno i normalnie chodzi jak dla mnie
No ale jutro przestawiamy teoretycznie to kolko moglo tylko do przodu w stosunku do paska przeskoczyć ? w tył nie ? przy bardzo wysokich obrotach ?
peroni - 2009-09-12, 08:58
" />
PowerTuning.pl - 2009-09-12, 14:34
" />No i zonk, rozrząd jest ok, wszystkie znaki na niebie i silniku pokazują ze jest ok, zreszta sie zaaferowałem waszymi pomyslami, a tak jak pisałem w trybie awaryjnym jest ok.
misza - 2009-09-12, 16:32
" />
peroni - 2009-09-12, 19:11
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
PowerTuning.pl - 2009-09-08, 12:48
" />Naprawiłem ssanie i czujnik temp silnika. Civic już nie swieci check enginem i trybem awaryjnym i pojawił sie problem.
Odciecie przy 5 tys takie ze ledwo dochodzi o 5500 robiąc pry pry pry a potem wyłącza sie tak jakby zaplon zero reakcji spadaja obroty do 5 tys i sie wlacza i znowu przrywa pryka itd.
Co ciekawsze jak komputer był w trybie awaryjnym, czy sie go teraz sztucznie wprowadzi to problem znika.
Co moze być padnięte ? Przeciez chyba nie caly aparat zaplonowy ?
PowerTuning.pl - 2009-09-08, 13:50
" />Nie dodalem ze zaplon ustawiony , swiece wymienione, zawory poregulowane itd.
PowerTuning.pl - 2009-09-09, 18:10
" />No nie wierze ze nikt nie mial tego problemu, pomożcie coś bo mi głowa nad tym wysiadła.
Komputer nie zgłasza zadnego błedu, auto moc ma ale dziwnie odcina za wczesnie .
Ktos ma pomysł czemu ?
noofaq - 2009-09-10, 21:27
" />sprawdź rozrząd...
scanikwwo - 2009-09-10, 21:40
" />noofaq mądrze prawi! Sprawdź najpierw rozrząd zanim zaczniesz pakować kasę w masę niepotrzebnych części. Jeden ząbek na kółku, a miliony problemów spowodował
peroni - 2009-09-10, 21:43
" />
misza - 2009-09-10, 22:18
" />na 100% rozrząd. ja mialem przestawiony o 2 ząbki i nie wkrecał sie powyzej 3000 obr.
PowerTuning.pl - 2009-09-11, 21:30
" />Tez tak kombinowałem, bo 2 razy zamiast 4 wbiła sie 2jka.
Ale za rowno i normalnie chodzi jak dla mnie
No ale jutro przestawiamy teoretycznie to kolko moglo tylko do przodu w stosunku do paska przeskoczyć ? w tył nie ? przy bardzo wysokich obrotach ?
peroni - 2009-09-12, 08:58
" />
PowerTuning.pl - 2009-09-12, 14:34
" />No i zonk, rozrząd jest ok, wszystkie znaki na niebie i silniku pokazują ze jest ok, zreszta sie zaaferowałem waszymi pomyslami, a tak jak pisałem w trybie awaryjnym jest ok.
misza - 2009-09-12, 16:32
" />
peroni - 2009-09-12, 19:11
" />