Akumulator
kolodenny - 2009-09-17, 12:40
" />Przez przypadek całkowicie rozładowałem akumulator przez włączone światła.Pytanie jakie kable rozruchowe załatwić do podpięcia - 120,200 czy 400A(silnik 1,6 16V)
ppiotrek - 2009-09-17, 12:50
" />Im większa średnica kabla (i co za tym idzie większe natężenie wytrzymują) tym lepiej. Myślę, że 200A spokojnie styknie. Kable rozruchowe o zbyt małym natężeniu 'maksymalnym' mogą się grzać a nawet topić. Ale kable używa się kilka sekund, więc nawet tymi 120A możesz dać radę
Edit:
Tylko pamiętaj o prawidłowym podłączeniu
kolodenny - 2009-09-17, 13:02
" />SPOKO SPOKO
Dzida - 2009-09-17, 16:55
" />Elektryk ze mnie taki jak wizażystka, ale wziąłbym to na logikę.
Generalnie rozładować do ZERA się nie da, zawsze jakiś prąd zostaje.
A, że Hondowskie akumulatory mają kopnięcie 330A, kable 120 mogą być za słabe, w 200 bym poszedłzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
kolodenny - 2009-09-17, 12:40
" />Przez przypadek całkowicie rozładowałem akumulator przez włączone światła.Pytanie jakie kable rozruchowe załatwić do podpięcia - 120,200 czy 400A(silnik 1,6 16V)
ppiotrek - 2009-09-17, 12:50
" />Im większa średnica kabla (i co za tym idzie większe natężenie wytrzymują) tym lepiej. Myślę, że 200A spokojnie styknie. Kable rozruchowe o zbyt małym natężeniu 'maksymalnym' mogą się grzać a nawet topić. Ale kable używa się kilka sekund, więc nawet tymi 120A możesz dać radę
Edit:
Tylko pamiętaj o prawidłowym podłączeniu
kolodenny - 2009-09-17, 13:02
" />SPOKO SPOKO
Dzida - 2009-09-17, 16:55
" />Elektryk ze mnie taki jak wizażystka, ale wziąłbym to na logikę.
Generalnie rozładować do ZERA się nie da, zawsze jakiś prąd zostaje.
A, że Hondowskie akumulatory mają kopnięcie 330A, kable 120 mogą być za słabe, w 200 bym poszedł