alternator - traci ładowane powyżej 2000 RPM



rapid - 2008-07-06, 20:32
" />Mam problem z alternatorem w silniku D15B7. Po kupnie auta, samochód stracił ładowanie. Powodem okazało się uszkodzone uzwojenie.
Musiałem więc kupić drugi alternator. Założyłem, wszystko pasuje jednak po przekroczeniu 2000 RPM znowu zapala się kontrolka i nie mam ładowania. Wczoraj zauważyłem, że czasami pułap utraty ładowania obniża się do 1600 RPM.
Czy kto¶ z Was miał podobny przypadek? Co może być przyczyn±? Na razie co przychodzi mi do głowy to zużyte szczotki lub regulator napięcia.
Może kto¶ ma jeszcze jakie¶ pomysły?




badip - 2008-07-06, 21:04
" />rapid, sprawdĽ regulator napięcia, czemu mówisz że szczotki przecież wstawiłe¶ nowy alternator wiec szczotki powinny być ok no chyba że używany to szczotki też sprawdĽ i daj znać co się dzieje



stealth - 2008-07-06, 21:38
" />IMHO nie ma sensu zgadywać, trzeba rozebrać i zobaczyć, dywagowanie nic nie da
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu