Amerykanka - ED3 - zawieszenie tył, wał. Różnice w wersjach.
pokrzyw - 2007-04-27, 09:34
" />Mam problem do ED3 małe tulejki ni cholery nie pasuja. Mechanik u którego to robię mówi, że próbował wszystkiego co dostępne w Polsce i d*pa. Mam je nieźle wyjechane więc raczej sprawa jest na najbliższe miesiące. Mam w sumie 3 opcje:
-zciągać z Ameryki oryginały (drogo...)
-kupić zawieszenie tył od japońskiej wersji (nie wiem jaki koszt)
-kupić poliuretany ze stanów (powinne być dopasowane do USDM)
A może mnie mechanior zciemnia
beddom - 2007-04-27, 11:07
" />nie wydaje mi sie aby zawieszenia byly inne... - choc patrzac na to ze strony, ze wachacz ci nie pasowal to nie wiem... - popros mechanika aby sprawdzil ci wielkosc tuleji suwmiarka, jak bedziesz mial wymiar to cos sie pokombinuje...
energysuspension bez problemu pasuje do wersji jap wiec tak samo powinno pasowac do wersji us.
pokrzyw - 2007-04-27, 11:16
" />beddom może się spotkamy gdzieś gdzie można podnieść samochody i oblukamy co tam się różni?
Nie uśmiecha mi się ładować paruset złotych w to zawieszenie dla 2 czy 3 tulejek.
beddom - 2007-04-27, 12:30
" />pokrzyw, jak dam rade to moge sie z toba na jutro rano umowic.
dam ci jeszcze znac na PW
pokrzyw - 2007-04-27, 21:00
" />NO dobra sfotografowałem tulejkę co mnie boli.
![](http://www.civic4g.pl/forum/imgshack/_f/f_0006274.jpg)
Jest podobno inna niż w japońcach.
Może ktoś ma pomysł w czym inna (brak porównań).
Czy istnieje możliwość wrzucenia w to miejsce standardowej (jak np. w ED3/ED4 japońskim)? Może ktoś coś robił/ma uwagi.
Tłoczki do bębnów też były inne... Ale coś się dopasowało..
pokrzyw - 2007-04-27, 21:06
" />Dodam jeszcze, że miałem oryginalny rozrząd w 16 letnim samochodzie z przebiegiem 170tyś i ciągnąłem hankę do odcięcia kilkakrotnie...
A kobieta od której kupiłem samochodzik mówiła że zmieniała przy 110tys..
grajos - 2007-04-27, 21:36
" />
pokrzyw - 2007-04-27, 21:40
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
pokrzyw - 2007-04-27, 09:34
" />Mam problem do ED3 małe tulejki ni cholery nie pasuja. Mechanik u którego to robię mówi, że próbował wszystkiego co dostępne w Polsce i d*pa. Mam je nieźle wyjechane więc raczej sprawa jest na najbliższe miesiące. Mam w sumie 3 opcje:
-zciągać z Ameryki oryginały (drogo...)
-kupić zawieszenie tył od japońskiej wersji (nie wiem jaki koszt)
-kupić poliuretany ze stanów (powinne być dopasowane do USDM)
A może mnie mechanior zciemnia
beddom - 2007-04-27, 11:07
" />nie wydaje mi sie aby zawieszenia byly inne... - choc patrzac na to ze strony, ze wachacz ci nie pasowal to nie wiem... - popros mechanika aby sprawdzil ci wielkosc tuleji suwmiarka, jak bedziesz mial wymiar to cos sie pokombinuje...
energysuspension bez problemu pasuje do wersji jap wiec tak samo powinno pasowac do wersji us.
pokrzyw - 2007-04-27, 11:16
" />beddom może się spotkamy gdzieś gdzie można podnieść samochody i oblukamy co tam się różni?
Nie uśmiecha mi się ładować paruset złotych w to zawieszenie dla 2 czy 3 tulejek.
beddom - 2007-04-27, 12:30
" />pokrzyw, jak dam rade to moge sie z toba na jutro rano umowic.
dam ci jeszcze znac na PW
pokrzyw - 2007-04-27, 21:00
" />NO dobra sfotografowałem tulejkę co mnie boli.
![](http://www.civic4g.pl/forum/imgshack/_f/f_0006274.jpg)
Jest podobno inna niż w japońcach.
Może ktoś ma pomysł w czym inna (brak porównań).
Czy istnieje możliwość wrzucenia w to miejsce standardowej (jak np. w ED3/ED4 japońskim)? Może ktoś coś robił/ma uwagi.
Tłoczki do bębnów też były inne... Ale coś się dopasowało..
pokrzyw - 2007-04-27, 21:06
" />Dodam jeszcze, że miałem oryginalny rozrząd w 16 letnim samochodzie z przebiegiem 170tyś i ciągnąłem hankę do odcięcia kilkakrotnie...
A kobieta od której kupiłem samochodzik mówiła że zmieniała przy 110tys..
grajos - 2007-04-27, 21:36
" />
pokrzyw - 2007-04-27, 21:40
" />