Analiza spalin...
Dzida - 2008-10-27, 15:21
" />Kuuurna, wylogowało mnie, siat da fak ap a napisałem łądnego posta.
Proste pytanko, teraz w skrócie.
Chcę skoczyć swoim CvC GDZIEŚ i wsadzić jej w wydeszek sondę, po prostu prosta analiza spalin.
Ciekawi mnie po prostu czy nie mam za ubogo z LPG gdzieś przy 4, 5, 6 tysiach obrotów, czyli tam wysoko, gdzie do tej pory mój civic nie jeździł. Pytanie brzmi, czy jest sens stać, trzymać na postoju gaz na 5500 obrotów i czeeekać patrząc na wyniki? Jak to się ma do tego, co dzieje się podczas jazdy, czyli pracy pod jakimś obciążeniem? hym?
AdamA - 2008-10-31, 08:59
" />pod obciazeniem jest zupelnie inaczej. Tez planowalem wspawanie sondy, ale w koncu poprzestalem na przelaczniku "turbo" (czyli przelaczam na benzyne).
Dzida - 2008-10-31, 13:16
" />Ale inaczej w którą stronę, i jak bardzo inaczej...?
Dawee - 2008-10-31, 20:47
" />To może tak po krutce chociaż troche nie ten dział, na benzynie najlepiej jak masz stosunek paliwa do powietrza koło 14,5 natomiast na LPG koło 15,6. na postoju bez obciążenia możesz jedynie sprawdzić czy mniej więcej na całym zakresie obrotów jest ta sama dawka. Pamiętaj że im wyższe obroty tym więkrza a nie mniejsza dakwa powinna być! co do samej regulacji to wstępnie możesz wyregulować bez opciążenia ale dokładna regulacja powinna być na obciążeniu.
A jak masz skierowany wlot powietrza? czy wlot jest skierowany do kierunku jazdy i bezpośrednio w niego dmucha podczas jazdy? (niedopuszczalne na LPG!!!)
Dzida - 2008-10-31, 21:49
" />
Dawee - 2008-11-01, 10:07
" />
Dzida - 2008-11-01, 11:47
" />Jedyną rzeczą, która przekona mnie do BLOSA, to hamownia w sumie.
Chce wziąć swoje na hamownie, zrobic pomiar na benzynie bez miserów, na benzynie z mikserami i LPG. Jeżeli różnica będzie taka, że mi się zrobi smutno - to rozważę wywalenie LPG, albo montaż blosa, wszystko zależy jak wiadomo od $...zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Dzida - 2008-10-27, 15:21
" />Kuuurna, wylogowało mnie, siat da fak ap a napisałem łądnego posta.
Proste pytanko, teraz w skrócie.
Chcę skoczyć swoim CvC GDZIEŚ i wsadzić jej w wydeszek sondę, po prostu prosta analiza spalin.
Ciekawi mnie po prostu czy nie mam za ubogo z LPG gdzieś przy 4, 5, 6 tysiach obrotów, czyli tam wysoko, gdzie do tej pory mój civic nie jeździł. Pytanie brzmi, czy jest sens stać, trzymać na postoju gaz na 5500 obrotów i czeeekać patrząc na wyniki? Jak to się ma do tego, co dzieje się podczas jazdy, czyli pracy pod jakimś obciążeniem? hym?
AdamA - 2008-10-31, 08:59
" />pod obciazeniem jest zupelnie inaczej. Tez planowalem wspawanie sondy, ale w koncu poprzestalem na przelaczniku "turbo" (czyli przelaczam na benzyne).
Dzida - 2008-10-31, 13:16
" />Ale inaczej w którą stronę, i jak bardzo inaczej...?
Dawee - 2008-10-31, 20:47
" />To może tak po krutce chociaż troche nie ten dział, na benzynie najlepiej jak masz stosunek paliwa do powietrza koło 14,5 natomiast na LPG koło 15,6. na postoju bez obciążenia możesz jedynie sprawdzić czy mniej więcej na całym zakresie obrotów jest ta sama dawka. Pamiętaj że im wyższe obroty tym więkrza a nie mniejsza dakwa powinna być! co do samej regulacji to wstępnie możesz wyregulować bez opciążenia ale dokładna regulacja powinna być na obciążeniu.
A jak masz skierowany wlot powietrza? czy wlot jest skierowany do kierunku jazdy i bezpośrednio w niego dmucha podczas jazdy? (niedopuszczalne na LPG!!!)
Dzida - 2008-10-31, 21:49
" />
Dawee - 2008-11-01, 10:07
" />
Dzida - 2008-11-01, 11:47
" />Jedyną rzeczą, która przekona mnie do BLOSA, to hamownia w sumie.
Chce wziąć swoje na hamownie, zrobic pomiar na benzynie bez miserów, na benzynie z mikserami i LPG. Jeżeli różnica będzie taka, że mi się zrobi smutno - to rozważę wywalenie LPG, albo montaż blosa, wszystko zależy jak wiadomo od $...