ďťż

B18C4 do hatchbacka



włodarek - 2008-03-10, 23:33
" />Witam wszystkich...wlasnie przymierzam sie do kupna civica IV gen hatchback i zamierzam wsadzic w niego B18C4...chcialem sie dowiedziec czy ktos z forum moze robil taka przekladke w swoej Hani....potrzebuje kilku informacji....




Loobo - 2008-03-11, 08:21
" />Chetnie pomoge w miare mozliwosci.
Najlepiej na PW



Proti - 2008-03-11, 13:44
" />nic skomplikowanego ale skrzynia na linke ulatwila by sprawe bardzo



Loobo - 2008-03-11, 16:20
" />A najlepiej taka od SiRa jak ma Roman w EE8. Krociutkie biegi i szpera...




włodarek - 2008-03-11, 17:14
" />nom z ta szpera i krotkimi biegami to powoli...na poczatek swap b18c4....kwestia jest taka co trzeba przerabiac w zawieszeniu lib w karoserii zeby go spasowac jakos....??



Proti - 2008-03-11, 17:41
" />nic, lapy potrzebujesz, i konwersje na linke z hydro sprzegla, i cos do czytania predkosci, obie rzeczy odpadaja przy uzyciu skrzyni z ee9/8 aaa tylna lape z ee9/8 porzebujesz i patyki

jak cos mam wszystko ze swojego



Grzehurra - 2008-03-11, 17:59
" />Wlodar, smialo uderzaj do Protiego w tej sprawie!



adam187 - 2008-03-11, 20:01
" />Proti czyli gdy zostajemy przy skrzyni z b18c4 taki komplecik hasporta styka ?
Czy ta tylna łapa jest w tym zestawie czy trzeba ją osobno dorwać ?

A do czytania prędkości co potrzeba ?
A jak wyglądają sprawy elektryki ?
Czy poza przejściówką z OBD0 na OBD2b dużo jest jeszcze grzebania ?
A jak wygląda sprawa z półosiami ?



Proti - 2008-03-11, 21:40
" />to nie problem ale dodatkowa robota, stanowczo oplaca sie brac inny tanszy, tak robi wielu i nie ma z tym problemu, o tylnej lapie wiem ze slyszenia od zioma, ktory robil swapa.

z elektryka troszke roboty jest, zaleznie od tego jaki masz teraz silnik

problem polega na tym ze przy konwersji hydro linka sprzegło bedzie chodzic ciezko jak nie powiem co (loobo np cos o tym wie) i rzeba robic jakies wydumane diwajsy,

o predkosc chodzi o to ze skrzynie hydro maja wszystkie(o ile sie nie myle) elektroniczny vss, a 4g ma predkosciomierz na linke

z polosiami z tego co wiem nie ma zadnego problemu

wg mnie najlatwiej swapowac na skrzyni z a1, na lapie tylnej z ivt, patykach z ivt i lapach np innovatea czy innych konkurencyjnych cenowo, jak chcemy zostawic skrzynie z c4 to mamy albo opcje przerabania na linke i meczenie sie okrutne, albo wydumke z przeszczepem hydro sprzegla z jajka



Grzehurra - 2008-03-11, 23:13
" />a skrzynia z ee9 na dlugo to wytrzyma?



Loobo - 2008-03-12, 01:31
" />Skrzynia z EE9 jest tak samo wytrzymala jak kazda inna, ale ma troszke przydlugie biegi. Romana EE8 konczylo trzeci bieg na 170 km/h a czwarty na ponad 220 km/h. Zmienil na ta od SiRa i zrobila sie niesamowita roznica.

U mnie byla wstawiona cala hydraulika, ale bardzo ciezko bylo jezdzic. Teraz jest rzezba hydro/linka.

Jak sie skonczy zima i wytocze autko z garazu to porobie fotki i wrzuce.



gniedz83 - 2008-03-12, 09:15
" />[ot]Będziesz jeszcze potrzebował takiego podnośnika ;-)
http://pl.youtube.com/watch?v=UCkeYnnscdM[/ot]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu