b18c4 w 4g...
tajner2 - 2008-08-26, 17:21
" />mam pytanie czy łapy od b18c4 podchodzą bez przeróbek do 4g ? jeśli nie to jaki jest problem ? proszę o szybkie odp. bo jestem na etapie szukania zdrowej budy i silnika
cfaniak - 2008-08-26, 17:33
" />nie podchodzą trzeba kupić mocowania Hasporta lub Innovite ale patrz pod skrzynie ze szperą bo myśle że chcesz wsadzić ze skrzynią hydro, trzeba ją jeszcze przerobić musisz mieć półosie od ivt. I jeszcze mnóstwo innych pierdół.
tajner2 - 2008-08-26, 17:59
" />dzięki właśnie myślę i wyjdzie na to że silnik wyląduje jednak w zdrowym 5g bo tam nie ma z tym problemów
trip - 2008-10-31, 19:50
" />a tak dokladniej mógłby ktos napisac czym taki swap różnil by sie od swapa na b16a1 w ed6 d15b2, jakie czesci i jakie koszta
PeJot - 2008-10-31, 21:08
" />B18C4 zamiast D14A3/4 w EJ9 ...
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=26745
Ale to by musiało zapierniczać w 4 gen
Cytuję:
MODEL: 2000r, EJ9, 3D
SILNIK:
- B18C4
- Pompa paliwa EK4
UKŁAD DOLOTOWY:
- Kolektor ssący Skunk2 Racing Pro Series
- Heatshield HONDATA
- Filtr na odmie
- Kwasówka z odgrodzonym filtrem K&N, doprowadzenie powietrza ze zderzaka (El-Tec)
- Grubsza chłodnica z VTi
UKŁAD WYDECHOWY:
- Kolektor 4-1 z kwasówki 2,5” na wylocie, owinięty taśmą Termo-tec
- Kompletny układ wydechowy kwasówka 2,25” na dwóch tłumikach przelotowych (El-tec)
ELEKTRONIKA:
- OBD2 --> OBD1(strojenie Crome)
- Shift Light
UKŁAD NAPĘDOWY:
- Sprzęgło i docisk by Radzikowski
- Odelżone koło zamachowe by Radzikowski
- ShortShifter
- Energy Suspension lewarka zmiany biegów
- Hybrid Gearbox S9B z LSD
ZAWIESZENIE:
- Kit Koni Sport, -35mm z regulacją twardości
- Komplet rozpórek kielichów
- Stabilizator przód EK4
- Stabilizator tył EK4
UKŁAD HAMULCOWY:
- SWAP tylnego zawieszenia na tarcze z del sol VTi
- Przewody w stalowym oplocie GOODRIDGE
- Korektor siły hamowania z EK4
- Tarcze tył Brembo, przód seria z EK4.
- Klocki EBC Red Stuff
- Płyn Ferodo
KOŁA:
- Felga ....siakaś 15"
- Oponki Marangoni Zeta Linea 195/50/R15
BODY-KIT:
- Lampy a'la typeR HID Xenon
- Progi i lusterka w kolor nadwozia
- Grill EK9
- JDM fog lights
- DOHC VTEC side stickers
ŚRODEK:
- Mieszek EK9
- Zegary EK4
- Oryginalny podłokietnik
- Kontrolka VTEC
- Zegary Oil Press i Oil Temp
- Fotele i dzielona kanapa VTI Type S
CAR-AUDIO:
- Alpine 9843R
- Zestaw Hertz ESK 165
- Przede wszystkim VTEC
MOC:
Podobno zmierzone 191,2HP 188,4Nm, jeszcze wykresu z tym wynikiem nie widziałem
ZlewiK - 2008-10-31, 21:18
" />
tecno - 2008-11-04, 23:41
" />w obu przypadkach potrzebujesz lapy hasporty etc. a1 ma skrzynie na linke wiec odpada jeden adapter hydro --> linka (tak czy siak koszta prawie identyczne). do ee wlozysz prawie p&p na seryjne mocowania. w kazdym przypadku potrzebujesz calego swapa lacznie z kompem, mile widziana wiazka silnikowa i wtyczki od komputera. pozdrozanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
tajner2 - 2008-08-26, 17:21
" />mam pytanie czy łapy od b18c4 podchodzą bez przeróbek do 4g ? jeśli nie to jaki jest problem ? proszę o szybkie odp. bo jestem na etapie szukania zdrowej budy i silnika
cfaniak - 2008-08-26, 17:33
" />nie podchodzą trzeba kupić mocowania Hasporta lub Innovite ale patrz pod skrzynie ze szperą bo myśle że chcesz wsadzić ze skrzynią hydro, trzeba ją jeszcze przerobić musisz mieć półosie od ivt. I jeszcze mnóstwo innych pierdół.
tajner2 - 2008-08-26, 17:59
" />dzięki właśnie myślę i wyjdzie na to że silnik wyląduje jednak w zdrowym 5g bo tam nie ma z tym problemów
trip - 2008-10-31, 19:50
" />a tak dokladniej mógłby ktos napisac czym taki swap różnil by sie od swapa na b16a1 w ed6 d15b2, jakie czesci i jakie koszta
PeJot - 2008-10-31, 21:08
" />B18C4 zamiast D14A3/4 w EJ9 ...
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=26745
Ale to by musiało zapierniczać w 4 gen
Cytuję:
MODEL: 2000r, EJ9, 3D
SILNIK:
- B18C4
- Pompa paliwa EK4
UKŁAD DOLOTOWY:
- Kolektor ssący Skunk2 Racing Pro Series
- Heatshield HONDATA
- Filtr na odmie
- Kwasówka z odgrodzonym filtrem K&N, doprowadzenie powietrza ze zderzaka (El-Tec)
- Grubsza chłodnica z VTi
UKŁAD WYDECHOWY:
- Kolektor 4-1 z kwasówki 2,5” na wylocie, owinięty taśmą Termo-tec
- Kompletny układ wydechowy kwasówka 2,25” na dwóch tłumikach przelotowych (El-tec)
ELEKTRONIKA:
- OBD2 --> OBD1(strojenie Crome)
- Shift Light
UKŁAD NAPĘDOWY:
- Sprzęgło i docisk by Radzikowski
- Odelżone koło zamachowe by Radzikowski
- ShortShifter
- Energy Suspension lewarka zmiany biegów
- Hybrid Gearbox S9B z LSD
ZAWIESZENIE:
- Kit Koni Sport, -35mm z regulacją twardości
- Komplet rozpórek kielichów
- Stabilizator przód EK4
- Stabilizator tył EK4
UKŁAD HAMULCOWY:
- SWAP tylnego zawieszenia na tarcze z del sol VTi
- Przewody w stalowym oplocie GOODRIDGE
- Korektor siły hamowania z EK4
- Tarcze tył Brembo, przód seria z EK4.
- Klocki EBC Red Stuff
- Płyn Ferodo
KOŁA:
- Felga ....siakaś 15"
- Oponki Marangoni Zeta Linea 195/50/R15
BODY-KIT:
- Lampy a'la typeR HID Xenon
- Progi i lusterka w kolor nadwozia
- Grill EK9
- JDM fog lights
- DOHC VTEC side stickers
ŚRODEK:
- Mieszek EK9
- Zegary EK4
- Oryginalny podłokietnik
- Kontrolka VTEC
- Zegary Oil Press i Oil Temp
- Fotele i dzielona kanapa VTI Type S
CAR-AUDIO:
- Alpine 9843R
- Zestaw Hertz ESK 165
- Przede wszystkim VTEC
MOC:
Podobno zmierzone 191,2HP 188,4Nm, jeszcze wykresu z tym wynikiem nie widziałem
ZlewiK - 2008-10-31, 21:18
" />
tecno - 2008-11-04, 23:41
" />w obu przypadkach potrzebujesz lapy hasporty etc. a1 ma skrzynie na linke wiec odpada jeden adapter hydro --> linka (tak czy siak koszta prawie identyczne). do ee wlozysz prawie p&p na seryjne mocowania. w kazdym przypadku potrzebujesz calego swapa lacznie z kompem, mile widziana wiazka silnikowa i wtyczki od komputera. pozdro