błąd 17 + wysokie obroty jałowego (d15b2)
thevice - 2008-03-26, 21:01
" />Hej.
od niedawna mam kłopot z obrotami na jałowym - po nagrzaniu się silnika utrzymują się na poziomie 1500 i ni cholery spaść nie chcą. Przy światłach, dmuchawach, ogrzewaniu tylnej szyby i zapalonym stopie osiągają 1100
jeszcze bardziej niedawno zauważyłem że Hanka pokazuje że coś ją boli - kod 17 a więc "czujnik prędkości pojazdu lub jego obwód". Czy te dwie rzeczy mogą mieć coś wspólnego?
Reset pomógł, ale na chwilę. Obroty spadały do regulaminowych ~800, wszystko cacy. Ale trwało to dzień, może dwa. Od tej pory po dłuuuuższej jeździe obroty mają ochotę spadać, ale i tak jest to około 1200.
o autku: zagazowane, oprócz tego dbane 160 tyś., filtry paski płyny kable ok, krokowy czyszczony jakoś... zeszłego lata. Przewody podciśnień też wydają się być w porządku (nie oglądałem jakoś super dokładnie przez lupę..)
jakieś sugestie?
tecno - 2008-04-05, 19:14
" />blad nadal wywala po resecie?
thevice - 2008-04-05, 19:41
" />problem wysokich obrotów rozwiązany (brudna przepustnica), błąd pojawia się dalej.
tecno - 2008-04-05, 20:38
" />czy po resecie kompa blaad wrocil od razu po odpaleniu czy musiales ruszyc, przejechac troche itd?
thevice - 2008-04-12, 18:26
" />postąpiłem zgodnie z instrukcją - reset, zagrzać silnik, rozpędzić na 2gim biegu do 3,5 tys. obr, zwolnić silnikiem. Błąd skasowany. Pojawił się po jakimś czasie, po dniu.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
thevice - 2008-03-26, 21:01
" />Hej.
od niedawna mam kłopot z obrotami na jałowym - po nagrzaniu się silnika utrzymują się na poziomie 1500 i ni cholery spaść nie chcą. Przy światłach, dmuchawach, ogrzewaniu tylnej szyby i zapalonym stopie osiągają 1100
jeszcze bardziej niedawno zauważyłem że Hanka pokazuje że coś ją boli - kod 17 a więc "czujnik prędkości pojazdu lub jego obwód". Czy te dwie rzeczy mogą mieć coś wspólnego?
Reset pomógł, ale na chwilę. Obroty spadały do regulaminowych ~800, wszystko cacy. Ale trwało to dzień, może dwa. Od tej pory po dłuuuuższej jeździe obroty mają ochotę spadać, ale i tak jest to około 1200.
o autku: zagazowane, oprócz tego dbane 160 tyś., filtry paski płyny kable ok, krokowy czyszczony jakoś... zeszłego lata. Przewody podciśnień też wydają się być w porządku (nie oglądałem jakoś super dokładnie przez lupę..)
jakieś sugestie?
tecno - 2008-04-05, 19:14
" />blad nadal wywala po resecie?
thevice - 2008-04-05, 19:41
" />problem wysokich obrotów rozwiązany (brudna przepustnica), błąd pojawia się dalej.
tecno - 2008-04-05, 20:38
" />czy po resecie kompa blaad wrocil od razu po odpaleniu czy musiales ruszyc, przejechac troche itd?
thevice - 2008-04-12, 18:26
" />postąpiłem zgodnie z instrukcją - reset, zagrzać silnik, rozpędzić na 2gim biegu do 3,5 tys. obr, zwolnić silnikiem. Błąd skasowany. Pojawił się po jakimś czasie, po dniu.